www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 39 dagen geleden)
PR: PiliPili Communications

Nederlandse werknemers zijn productiever en kunnen hun klanten beter helpen door de integratie van moderne zoekhulpmiddelen

81% van de organisaties zien een betere beveiliging als een belangrijke factor bij de keuze van een zoekmachine binnen hun bedrijf

In de enquête 'Let Modern Search Solutions Be 'the Brains' of Your Enterprise'* laat Mindbreeze het gebruik van moderne zoektechnologieën voor het omgaan met bedrijfskennis onderzoeken.

De resultaten waren duidelijk: de huidige trend is intelligent kennisbeheer op basis van zoekmachines binnen het bedrijf. Afgelopen jaar gebruikte bijna 43% van de respondenten zoekmachines binnen hun bedrijf, een verdubbeling van het gebruik van dit soort applicaties ten opzichte van vorig jaar.

De deelnemers aan dit onderzoek waren het er unaniem over eens, de beschikbaarheid van intelligente zoekhulpmiddelen en de integratie van ondernemingsbrede zoekopdrachten verhoogt de productiviteit en efficiëntie van werknemers. Meer dan 70% van de respondenten optimaliseerde hun klantenservice, en bijna 62% versnelde hun werkproces door minder tijd en moeite te besteden aan zoekopdrachten.

Enterprise search overbrugt de kloof tussen data en het vermogen van de organisatie om deze te benutten.  Er circuleert meer data dan ooit binnen een organisatie en het is dan ook geen verrassing dat 44% van de ondervraagden zich zorgen maakt over beveiliging.  81% van de organisaties zien een betere beveiliging als een belangrijke factor bij de keuze van een zoekapplicatie binnen hun onderneming.

De invoering van moderne zoekmachines binnen het bedrijf – en van  apparatuur in het bijzonder – wordt steeds sneller en gemakkelijker. Nu al had een derde van de respondenten slechts 1-2 weken nodig voor de volledige implementatie en 13% van de respondenten had minder dan een week nodig.

De hele studie kan gratis worden gedownload via https://www.mindbreeze.com/forrester-consulting-thought-leadership-paper-2016

"Een zoekmachine in een bedrijf is van cruciaal belang. Deze enquête bevestigt de behoefte aan lichtgewicht kennisbeheer en hoogwaardige zoekmachines zoals de Mindbreeze InSpire. Bedrijven van elke omvang erkennen nu duidelijk dat de toekomstige beveiliging van het concurrentievermogen en het succes van het bedrijf direct verband houdt met het duurzame gebruik van de beschikbare informatie," verklaart Daniel Fallmann, oprichter en CEO van Mindbreeze.

* 'Let Modern Search Solutions Be ‘the Brains‘of Your Enterprise is en studie uitgevoerd door Forrester Consulting in opdracht van Mindbreeze (juni 2016 ) bij 153 IT-besluitvormers op het vlak van zoekmachines binnen hun bedrijf. Het onderzoek werd uitgevoerd in Nederland, US, Duitsland, UK en Canada.

Over Mindbreeze
Mindbreeze, gevestigd in Linz, Oostenrijk, is een toonaangevende leverancier van apparatuur met zoekmachinemogelijkheden voor enterprise search en kennisbeheer.

Catherine Depoorter
catherine@pilipilicommunications.be
Laatste van Mindbreeze GmbH
4 manieren om een expert in digitale transformatie te worden

Kunstmatige intelligentie voor efficiënte bedrijfsprocessen

Differentiatie door klantenservice
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 5 jaar en 39 dagen

PiliPili Communications
Mindbreeze Gmb.. contact

Logo Mindbreeze GmbH

+43 732 60 61 62-620
  office@mindbreeze.com
  www.mindbreeze.com
Mindbreeze Gmb.. sociaal

Mindbreeze Gmb.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric