Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 63 dagen geleden)

FileMaker helpt kleine bedrijven afscheid te nemen van pen en papier

Sneller apps op maat voor meer klanttevredenheid, efficiëntie en winst met nieuwe gratis Service Business Toolkit en Idea to iPad Bundle

Utrecht, 6 september 2016 – Speciaal voor kleine bedrijven die worstelen met de overstap naar digitaal en mobiel werken, biedt FileMaker nu de Service Business Toolkit en Idea to iPad Bundle. Beide oplossingen helpen bij het ontwerpen, maken en gebruiken van een app op maat. Apps op maat verbeteren de klanttevredenheid, stimuleren groei en verhogen de winstgevendheid. De Service Business Toolkit is gratis en de Idea to iPad Bundle is te koop in lokale Apple Stores en direct bij FileMaker.

Ive Defaix, Business Development Manager bij FileMaker voor de Benelux: “Door het ontwikkelen van een app op maat te vereenvoudigen, maakt FileMaker IT toegankelijk voor iedereen. Daarmee kunnen teams en bedrijven efficiënter opereren en hun klanten beter bedienen. We zien dan ook dat het aantal servicebedrijven onder onze klanten sterk toeneemt.”

Door papieren processen te digitaliseren met eenvoudig te bouwen apps op maat op basis van het FileMaker-platform, kunnen kleine organisaties de zaken veel beter aanpakken. Zo kreeg de Belgische juwelenontwerpster Lore van Keer grip op de processen met een FileMaker app op maat. Bovendien verbeterde het bedrijf de service: met de app kan het zijn collectie beter presenteren, sneller leveren en klanten adequaat informeren over levertijden. Lore van Keer legde met de app niet alleen de basis voor groei, maar stelde ook de bedrijfscontinuïteit veilig.

Een ander mooi voorbeeld is het Nederlandse dakdekkersbedrijf Rietbeheer, dat zelf een slimme FileMaker app op maat bouwde. Boelie van Beek, directeur en mede-eigenaar Rietbeheer: “Al onze klanten en hun historie zitten in FileMaker. We weten wat er wanneer is gebeurd en moet gebeuren, hoeveel uur er door welke medewerker is gewerkt en hoeveel materiaal we hebben gebruikt. Alles is transparant en controleerbaar en we kunnen efficiënt werken.”

De Service Business Toolkit en Idea to iPad Bundle ondersteunen bedrijven zoals Lore van Keer en Rietbeheer bij de transitie naar digitale processen met FileMaker.

De gratis Service Business Toolkit omvat:
  • Een handleiding over efficiëntie: ‘Een Nieuwe Dimensie Voor Uw Serviceactiviteiten’ is een nieuw Nederlandstalig e-book dat bedrijven begeleidt bij het maken van een app op maat om specifieke pijnpunten aan te pakken en zo de operationele efficiëntie en klantervaring te verbeteren
  • De starter app: De Service Business Starter App is een basisoplossing die bedrijven helpt om de meest voorkomende pijnpunten te adresseren. Het ondersteunt medewerkers zowel op de werkvloer als op afstand bij het onderhouden van klantcontacten, het maken van prijsopgaves en het verwerken van facturen. Deze startersoplossing, ontwikkeld door FileMaker Business Alliance Platinum partner Richard Carlton Consulting, werkt op het FileMaker 15-platform voor de iPad, iPhone, Windows en Mac.

De laaggeprijsde Idea to iPad Bundle biedt:

• Een jaarlicentie voor FileMaker Pro Advanced-software voor het maken van apps op maat
  • FileMaker-licenties voor teams met 5 gebruikersverbindingen
  • 10 consultancyuren van een professionele ontwikkelaar van een FileMaker Business Alliance. De ontwikkelaar biedt klanten deskundig advies en praktische hulp bij het realiseren van hun visie
  • Ondersteuning door een customer success manager om maximaal te profiteren van de 10 consultancyuren.
Laatste van FileMaker
FileMaker helpt kleine bedrijven afscheid te nemen van pen en papier

FMSummit brengt Nederlandstalige ontwikkelaars bijeen

Onderzoekers meten motoriek Amsterdamse schooljeugd met iPad-app op maat
Verstreken tijd: 4 jaar en 63 dagen
FileMaker contact

Logo FileMaker

+31/(0)30 7600570
  nld_sales@filemaker.com
  www.filemaker.com/nl
FileMaker sociaal

FileMaker tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise