www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2480 volgers blijven op de hoogte!

HR2DAY UITGEROEPEN TOT NEDERLANDS WINNAAR EUROPESE BUSINESS AWARDS 2016/’17

HR2day nationaal kampioen “Customer Focus”

HR2day is uitgeroepen tot een Nationaal Winnaar in de Europese Business Awards; Europa’s grootste bedrijven competitie. HR2day is winnaar in de categorie “Customer Focus”.

Aan de Awards, die voor het 10e jaar worden uitgereikt, deden dit jaar 33.000 bedrijven uit 34 landen mee.

HR2day is gekozen tot Nationaal winnaar door een onafhankelijke jury. De jury beoordeelde HR2day op de EBA-kernwaarden innovatie, ethiek en succes en gaat door naar de internationale tweede ronde.

Andy Verstelle, directeur HR2day: We zijn erg trots dat we gekozen zijn Nederland te vertegenwoordigen als Nationaal Winnaar in de categorie “Customer Focus”. Vanaf onze oprichting hebben we klanttevredenheid centraal staan in onze dienstverlening. De European Business Awards worden toegekend aan Europa’s meest dynamische bedrijven en we zijn daarom bijzonder trots op deze erkenning.

Adrian Tripp, CEO van de European Business Awards licht toe: “Wij feliciteren HR2day dat is  gekozen Nederland als Nationaal Kampioen te vertegenwoordigen. Zij hebben aantoonbaar  de kernbeginselen van innovatie, ethiek en succes laten zien.”

In de volgende ronde moeten de nationaal kampioenen hun unieke verhaal vertellen en uitleggen waarom ze zo succesvol zijn. De onafhankelijke jury zal aan de beste van deze groep de ‘Ruban d’Honneur’ status toekennen. Deze bedrijven gaan dan naar het Finale Gala in 2017.

Hoofdsponsor RSM, het op vijf na grootste netwerk van onafhankelijke audit-, belastingadvies- en financieel advieskantoren van de wereld heeft de Europese Business Awards vanaf het begin gesteund. Het kerndoel van de verkiezing is een sterker en succesvoller bedrijfsleven in Europa te ondersteunen. Aanvullende sponsors en partners zijn UK Trade and Investment, ELITE en PR Newswire.

In de 2015/’16 editie van de Awards waren alle EU-leden vertegenwoordigd plus Turkije, Noorwegen, Zwitserland, Servië en de voormalige Joegoslavische republiek Macedonië.

Meer informatie over de winnaars, de Europese Business Awards en RSM lees je op www.businessawardseurope.com  of op www.rsmi.com. Volg op twitter via @rsmEBA.

Noot voor redactie, niet bestemd voor publicatie:

Neem voor meer informatie over HR2day contact op met:
Anne-Susan van Essen, marketing, 06 2070 0003

European Business Awards: PR Manager, Vanessa Wood at the European Business Awards on +44 (0) 796 6666 657 or email vanessa.wood@businessawardseurope.com

HR2day:
Anne-Susan van Essen
HR2day
+31 6 2070 0003 (m)
anne-susan.van.essen@hr2day.com

Over HR2day
HR2day is de geïntegreerde HR- en Salaris oplossing voor de werkgever van vandaag en morgen. Beschikbaar via het Salesforce platform, dus 100% cloud. Honderden (middel)grote werkgevers ondersteunen hun medewerkers, managers en professionals bij hun dagelijkse HR-processen en transacties met behulp van HR2day. Van verlof, verzuim en salaris tot en met performance en competentiemanagement. Vanzelfsprekend met workflow en ESS/MSS. HR2day koppelt bovendien slim en doelgericht met software van andere partijen. HR2day is de ideale internetoplossing op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel. Voor meer informatie over HR2day http://www.hr2day.com.
Eerder van HR2day
20 sep 2018 Aeon Plaza Hotels kiest voor HR2day

13 sep 2018 HR2day goes Hospitality

8 mrt 2018 HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards 2017/’18
HR2day contact

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com