Contentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 177 dagen geleden)
PR: LVTPR

Sonos lanceert internationale ‘You’re better than this’-marketingcampagne

Campagne speelt in op kloof tussen onze liefde voor muziek en de absurde manier waarop we ernaar luisteren

Hilversum, 1 september 2016 – Geef maar toe. Jij houdt van Spotify en kunt je eigenlijk geen leven meer zonder voorstellen. Ook jij luistert naar je favoriete nummers op de meest onhandige manieren. Je stopt je telefoon in elk willekeurige bak en hoopt dat je het geluid zo versterkt dat je eindelijk boven die zacht snurkende huisgenoot uitkomt – elke mok, beker of zelfs schaaltje met nog een beetje chips erin is een doelwit. Ok, je haalt de bluetoothspeaker erbij voor als je mensen te eten krijgt. Maar op het moment dat je wijn halen bent in de kelder, stopt de muziek. Het zijn slechts enkele voorbeelden van waar we genoegen mee nemen. Voor Sonos is dat nu over en uit.

Sonos introduceert vanaf vandaag daarom een nieuwe internationale marketingcampagne onder de titel ‘You’re better than this’. Hierin neemt het bedrijf de absurde muziekluistergewoontes van mensen op de hak. Sonos vindt dat mensen genoegen nemen met te weinig: je kunt beter. Vanaf vandaag is de campagne overal op tv, online en als buitenreclame te zien.

“We merkten dat er een enorme kloof bestond tussen hoe groot de passie van mensen is voor muziek en hoe ze er vandaag de dag naar luisteren. Mede door de technologie is onze muziekluisterervaring soms zo beperkt dat het neigt naar het absurde. Of misschien vergeten we wel hoe mooi het kan zijn om samen met anderen en met volle aandacht te luisteren naar muziek in hoge kwaliteit”, zegt Joy Howard, Chief Marketing Officer bij Sonos. “Door de soms wat vreemde manieren waarop we nu naar muziek luisteren op een grappige manier te benaderen, wijzen we mensen op de problemen die er bestaan tussen ons en muziek waar we van houden. Sonos laat nu zien hoe mooi het kan zijn om thuis te genieten van muziek in hoge kwaliteit én op hoog volume.”

De ‘You’re better than this’-campagne omvat een aantal vijftien seconden-spots die te zien zijn op diverse media. Elke spot toont een voorbeeld van hoe mensen nu niet het optimale halen uit hun muziekluisterervaring. Meer informatie over de campagne is te vinden op www.sonos.com

#   #   #

Video, beeld en meer informatie over het Sonos-nieuws is beschikbaar op: http://press-us.sonos.com/en.

Over Sonos
Sonos® maakt sinds 2002 het toonaangevende Smart Speaker-systeem. In 2002 begon het bedrijf met een paar intelligente technici en briljante ontwerpers die hun liefde voor muziek deelden. Inmiddels is Sonos uitgegroeid tot een wereldwijd muziekmerk dat zich richt op de totale verandering van de luisterbeleving thuis. Onze draadloze Smart Speakers en audioproducten voor thuis maken het voor iedereen makkelijk om in elke kamer van de beste muziek te genieten. Zo kan iedereen naar zijn favoriete nummers luisteren, nieuwe, onbekende muziek ontdekken en genieten van de beste geluidskwaliteit.

Dat doet Sonos overal ter wereld, in meer dan zestig landen, met tientallen streaming- muziekdiensten, via duizenden winkels en in miljoenen huishoudens. Doordat Sonos constant investeert in software en services, wordt de muziekbeleving van klanten nadat ze hun Sonos-producten hebben aangeschaft alleen nog maar beter. Sonos verandert de manier waarop mensen naar muziek luisteren – huis na huis.

Sonos, Inc. is een privé-onderneming, gevestigd in Santa Barbara (Californië), met vestigingen in Boston en Seattle, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Duitsland en China.

© 2004-2015 by Sonos Inc. Alle rechten voorbehouden. Sonos en alle productnamen en slogans van Sonos zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Sonos, Inc.

LVTPR
Marie-Paulien Otten / IJze de Vries
sonos@lvtpr.com
Verstreken tijd: 5 jaar en 177 dagen

Logo LVTPR
Sonos contact

Logo Sonos

pr@sonos.com
  www.sonos.com
Sonos sociaal

Sonos tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting
Logo Infoblox
Logo Sitecore