Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (5 jaar en 175 dagen geleden)
PR: Whizpr

Nieuw Enterprise Hybrid Cloud-platform van EMC versnelt de transformatie naar de cloud

Nieuwegein EMC introduceert Enterprise Hybrid Cloud v4.0 én voert verbeteringen door in zowel Enterprise Hybrid Cloud als EMC Native Hybrid Cloud. Daarmee kunnen klanten het gebruik van zowel traditionele (platform 2) als cloud-applicaties (platform 3) optimaliseren. Met Enterprise Hybrid Cloud v4.0 kunnen legacy-applicaties worden geüpdatet naar een cloud-platform, om tegemoet te komen aan de hoge eisen van de digitale wereld. Het nieuwe Native Hybrid Cloud-aanbod - dat is gebouwd op hyper-converged VCE VxRail Appliances - biedt een platform waarop native cloud-applicaties eenvoudig en snel kunnen worden ontwikkeld en ingezet.

Enterprise Hybrid Cloud
Voor bedrijven die voornamelijk bedrijfskritische applicaties zoals SAP, Oracle of Microsoft Exchange draaien, automatiseert Enterprise Hybrid Cloud de levering van infrastructuurdiensten, waardoor een betere voorspelbaarheid, betrouwbaarheid en efficiency mogelijk worden.

Nieuwe mogelijkheden in Enterprise Hybrid Cloud v4.0 zijn:
  • Multi-Site-ondersteuning: Breidt Enterprise Hybrid Cloud uit van dual-site tot vier datacenter-sites met tot vier vCenterinstances. Hierdoor kunnen EMC-klanten met fysiek gedistribueerde datacenters hun multi-site clouds centraal aansturen via een selfservice catalogus.
  • Verbeterde databeveiliging: Instellingen voor databeveiliging kunnen nu ook meer dan één site omvatten. Nieuwe databeveiligingsopties maken recovery op elk moment mogelijk via de selfservice catalogus. Ook back-up service-level-aanpassingen kunnen nu op elk willekeurig moment tijdens de workload lifecycle uitgevoerd worden vanuit de selfservice catalogus.
  • VM Encryption: De mogelijkheid om encryptie voor VM’s toe te voegen of te verwijderen via de selfservice catalogus, op elk moment van de lifecycle van een VM.
Later dit jaar kondigt EMC naar verwachting meer verbeteringen in Enterprise Hybrid Cloud aan. Deze verbeteringen zullen nieuwe workflows bevatten die automatisch applicaties koppelen aan de infrastructuur. Hierdoor kunnen nieuwe diensten makkelijker en sneller worden gedeployed.

Native Hybrid Cloud
Native Hybrid Cloud biedt een kant-en-klaar Pivotal Cloud Foundry-platform voor organisaties die razendsnel cloud-applicaties willen ontwikkelen. EMC onthult vandaag het nieuwe Native Hybrid Cloud-aanbod, gebaseerd op de VCE VxRail 200- en 200F-modellen. Het platform is gebouwd om op kleine schaal te starten en kan snel schalen wanneer de vraag naar nieuwe applicaties groeit. Het voorziet organisaties van een flexibel, kosteneffectief en geoptimaliseerd hybrid cloud-platform, voor de ontwikkeling en inzet van cloud-applicaties, inclusief IaaS, PaaS en ontwikkel- & IT OPS-diensten.

Enkele voordelen zijn:
  • Klanten kunnen snel een modern applicatieplatform inzetten binnen hun omgeving terwijl hun eerdere en bewezen investeringen in VMware-infrastructuur en kennis van VMware vSphere en Virtual SAN-technologie blijven bestaan.
  • Biedt gecentraliseerde infrastructuur resource-beheer, provisioning en prestatie-evaluatie vanuit de bekende vCenter Server Console.
  • Biedt de voordelen van de EMC converged-infrastructuur: meer flexibiliteit, vereenvoudigde operations en minder risico.

Native Hybrid Cloud op basis van VCE VxRail Appliances 200 en 200F is naar verwachting aan het einde van het derde kwartaal van 2016 beschikbaar.

Peter Cutts, Vice President, Solutions, EMC Corporation: “EMC’s Enterprise Hybrid Cloud en Native Hybrid Cloud vormen een snel en veilig pad naar de cloud en zijn gebaseerd op de nauwe samenwerking tussen EMC en VMware. Ze stellen onze klanten in staat hun focus te verleggen van het bouwen van een infrastructuur, naar het leveren van innovatieve, nieuwe diensten waarmee ze zich echt kunnen onderscheiden. Deze aankondiging onderstreept onze focus op de ontwikkeling van hybrid cloud-platformen die de IT-transformatie van onze klanten ondersteunen en hun weg naar digitaal-gedreven ondernemingen vereenvoudigt en versnelt.”

Over EMC
EMC Corporation is wereldwijd leider in het ondersteunen van bedrijven en service providers bij de transformatie van hun IT-activiteiten en de levering van ‘IT as a service’. Cloud computing is daarbij van fundamenteel belang. Door inzet van innovatieve producten en diensten versnelt EMC de transitie naar de cloud en helpt het IT-afdelingen met het opslaan, beheren, beveiligen en analyseren van hun meest waardevolle bezit - informatie - op een flexibele, betrouwbare en kostefficiënte manier. Meer informatie over EMC op netherlands.emc.com.

EMC
Angelique van der Kroft
E. angelique.vanderkroft(at)emc.com

Whizpr
Paul Maris / Laura Witlox
E. emc(at)whizpr.nl

Laatste van Dell EMC
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek

Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
Verstreken tijd: 5 jaar en 175 dagen
Dell EMC contact

Logo Dell EMC

www.dellemc.com/nl-nl
Dell EMC sociaal

Dell EMC tweets

Logo Reflex Online BV
Logo Blue Dragon
Logo Avinty (GGZ)
Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo Northwave
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Enrise BV
Logo Pure Storage
Logo Pegamento