www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Whizpr

Nieuw Enterprise Hybrid Cloud-platform van EMC versnelt de transformatie naar de cloud

Nieuwegein EMC introduceert Enterprise Hybrid Cloud v4.0 én voert verbeteringen door in zowel Enterprise Hybrid Cloud als EMC Native Hybrid Cloud. Daarmee kunnen klanten het gebruik van zowel traditionele (platform 2) als cloud-applicaties (platform 3) optimaliseren. Met Enterprise Hybrid Cloud v4.0 kunnen legacy-applicaties worden geüpdatet naar een cloud-platform, om tegemoet te komen aan de hoge eisen van de digitale wereld. Het nieuwe Native Hybrid Cloud-aanbod - dat is gebouwd op hyper-converged VCE VxRail Appliances - biedt een platform waarop native cloud-applicaties eenvoudig en snel kunnen worden ontwikkeld en ingezet.

Enterprise Hybrid Cloud
Voor bedrijven die voornamelijk bedrijfskritische applicaties zoals SAP, Oracle of Microsoft Exchange draaien, automatiseert Enterprise Hybrid Cloud de levering van infrastructuurdiensten, waardoor een betere voorspelbaarheid, betrouwbaarheid en efficiency mogelijk worden.

Nieuwe mogelijkheden in Enterprise Hybrid Cloud v4.0 zijn:
  • Multi-Site-ondersteuning: Breidt Enterprise Hybrid Cloud uit van dual-site tot vier datacenter-sites met tot vier vCenterinstances. Hierdoor kunnen EMC-klanten met fysiek gedistribueerde datacenters hun multi-site clouds centraal aansturen via een selfservice catalogus.
  • Verbeterde databeveiliging: Instellingen voor databeveiliging kunnen nu ook meer dan één site omvatten. Nieuwe databeveiligingsopties maken recovery op elk moment mogelijk via de selfservice catalogus. Ook back-up service-level-aanpassingen kunnen nu op elk willekeurig moment tijdens de workload lifecycle uitgevoerd worden vanuit de selfservice catalogus.
  • VM Encryption: De mogelijkheid om encryptie voor VM’s toe te voegen of te verwijderen via de selfservice catalogus, op elk moment van de lifecycle van een VM.
Later dit jaar kondigt EMC naar verwachting meer verbeteringen in Enterprise Hybrid Cloud aan. Deze verbeteringen zullen nieuwe workflows bevatten die automatisch applicaties koppelen aan de infrastructuur. Hierdoor kunnen nieuwe diensten makkelijker en sneller worden gedeployed.

Native Hybrid Cloud
Native Hybrid Cloud biedt een kant-en-klaar Pivotal Cloud Foundry-platform voor organisaties die razendsnel cloud-applicaties willen ontwikkelen. EMC onthult vandaag het nieuwe Native Hybrid Cloud-aanbod, gebaseerd op de VCE VxRail 200- en 200F-modellen. Het platform is gebouwd om op kleine schaal te starten en kan snel schalen wanneer de vraag naar nieuwe applicaties groeit. Het voorziet organisaties van een flexibel, kosteneffectief en geoptimaliseerd hybrid cloud-platform, voor de ontwikkeling en inzet van cloud-applicaties, inclusief IaaS, PaaS en ontwikkel- & IT OPS-diensten.

Enkele voordelen zijn:
  • Klanten kunnen snel een modern applicatieplatform inzetten binnen hun omgeving terwijl hun eerdere en bewezen investeringen in VMware-infrastructuur en kennis van VMware vSphere en Virtual SAN-technologie blijven bestaan.
  • Biedt gecentraliseerde infrastructuur resource-beheer, provisioning en prestatie-evaluatie vanuit de bekende vCenter Server Console.
  • Biedt de voordelen van de EMC converged-infrastructuur: meer flexibiliteit, vereenvoudigde operations en minder risico.

Native Hybrid Cloud op basis van VCE VxRail Appliances 200 en 200F is naar verwachting aan het einde van het derde kwartaal van 2016 beschikbaar.

Peter Cutts, Vice President, Solutions, EMC Corporation: “EMC’s Enterprise Hybrid Cloud en Native Hybrid Cloud vormen een snel en veilig pad naar de cloud en zijn gebaseerd op de nauwe samenwerking tussen EMC en VMware. Ze stellen onze klanten in staat hun focus te verleggen van het bouwen van een infrastructuur, naar het leveren van innovatieve, nieuwe diensten waarmee ze zich echt kunnen onderscheiden. Deze aankondiging onderstreept onze focus op de ontwikkeling van hybrid cloud-platformen die de IT-transformatie van onze klanten ondersteunen en hun weg naar digitaal-gedreven ondernemingen vereenvoudigt en versnelt.”

Over EMC
EMC Corporation is wereldwijd leider in het ondersteunen van bedrijven en service providers bij de transformatie van hun IT-activiteiten en de levering van ‘IT as a service’. Cloud computing is daarbij van fundamenteel belang. Door inzet van innovatieve producten en diensten versnelt EMC de transitie naar de cloud en helpt het IT-afdelingen met het opslaan, beheren, beveiligen en analyseren van hun meest waardevolle bezit - informatie - op een flexibele, betrouwbare en kostefficiënte manier. Meer informatie over EMC op netherlands.emc.com.

EMC
Angelique van der Kroft
E. angelique.vanderkroft(at)emc.com

Whizpr
Paul Maris / Laura Witlox
E. emc(at)whizpr.nl

Laatste van Dell EMC
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek

Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Dell EMC contact

Logo Dell EMC

www.dellemc.com/nl-nl
Dell EMC sociaal

Dell EMC tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage