www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (4 jaar en 88 dagen geleden)

Acer introduceert de Revo Base mini-pc op de IFA in Berlijn

Nieuwste lid van de bekroonde Revo-familie biedt verrassend krachtige prestaties in een ruimtebesparende uitvoering

• Stijlvolle, ruimtebesparende mini-pc die perfect is als hub voor home-entertainment en content
  • De Revo Base biedt ondersteuning tot aan de Intel® Core™ i7-processoren en maximaal 8 GB aan DDR3L-systeemgeheugen om intensieve taken gemakkelijk uit te voeren, zoals het decoderen van geavanceerde multimedia-content
  • De Revo Base ondersteunt tot twee monitoren, biedt een supersnelle WiFi-connectiviteit en is een perfecte multimedia-hub
Berlijn (31 augustus 2016) - Acer introduceert de Revo Base, een compacte maar krachtige aanvulling op de bekroonde line-up van Revo mini-pc's. De stijlvolle 1-liter unit biedt een vloeiend dagelijks computergebruik in een ruimtebesparend design. De Revo Base is ideaal om als multimedia-hub te gebruiken in woningen waar de ruimte schaars is.

“Aangezien digitale content delivery tegenwoordig de norm is, biedt een compacte hub voor home-entertainment gemak en opslagruimte, wat laptops of tablets gewoonweg niet kunnen bieden," aldus Jeff Lee, General Manager, Stationary Computing, IT Products Business, Acer Inc. “De Revo Base is ontworpen als een entertainment, internet en content gericht apparaat dat aan de wensen wat betreft prestaties en uitbreidbaarheid van de hedendaagse consument voldoet. Daarnaast wordt ook rekening gehouden met de beperkte ruimte van de moderne woonkamers.”

Kleiner formaat, groter vermogen
De Acer Revo Base biedt verrassend krachtige prestaties in een compact 1-liter chassis. Met een hoogte van 5,3 cm en een footprint van 14 x 14 cm biedt de Revo Base ondersteuning tot aan de Intel® Core™ i7-processoren en maximaal 8 GB aan DDR3L-systeemgeheugen om een soepele werking te garanderen bij intensieve taken, zoals het decoderen van geavanceerde multimedia-content. De Revo Base draait op Windows 10, wordt geleverd met geïntegreerde Intel® HD-graphics en heeft een high-definition geluid.

Op de Revo Base kunnen gelijktijdig maximaal twee beeldschermen via HDMI en DisplayPort worden aangesloten, terwijl opslagapparaten en andere randapparatuur via de vier USB 3.1 gen. 1-poorten worden aangesloten. De Revo Base is voorzien van de 802.11ac draadloze technologie, die tot 3x hogere snelheden1 biedt dan de vorige standaard, zodat gebruikers vloeiender data kunnen streamen en internetten zonder LAN-kabel. Met een VESA-compatibele houder kan de Revo Base uit het zicht worden weggewerkt achter een monitor of tv.

De Revo Base is de ideale home-entertainment hub voor muziek, foto's en video's. De Revo Base biedt voldoende opslag met maximaal 2TB HDD of 256 GB SSD. Via een SD-kaartlezer kan tot 256 GB externe opslag worden toegevoegd. Voor nog meer opslagruimte kan het apparaat eenvoudig worden uitgebreid met grotere harde schijven en extra RAM-geheugen.

Prijs en beschikbaarheid
De Revo Base zal aan het einde van dit jaar verkrijgbaar zijn in de Benelux vanaf € 499,-.

De exacte specificaties, prijzen en beschikbaarheid verschillen per regio. Voor informatie over beschikbaarheid, productspecificaties en prijzen in specifieke markten, kunt u contact opnemen met uw dichtstbijzijnde Acer-vestiging of leverancier via www.acer.com.

De Revo Base werd vandaag onthuld op het next@acer persevenement op de IFA in Duitsland, waar het bedrijf een reeks nieuwe apparaten en oplossingen voor gezinnen, studenten en professionals aankondigde. Zie acer.com/nextatacer voor meer informatie.

Gebaseerd op de IEEE 802.11ac ontwerpspecificaties. Voor de goede werking van een computer met 802.11ac voor draadloze netwerken is een 802.11ac-router nodig. De werkelijke snelheid varieert op basis van het bereik, de verbindingssnelheid, de omgevingsomstandigheden, de grootte van het netwerk en andere factoren. 802.11ac is tot drie keer sneller dan 802.11n.

Over Acer
Acer, opgericht in 1976, is een hardware + software + services bedrijf dat zich heeft toegelegd op onderzoek, design, marketing, sales en support van innovatieve producten om het dagelijks leven van mensen te verbeteren. Het productaanbod van Acer bestaat uit pc's, beeldschermen, projectoren, servers, tablets, smartphones en wearables. Daarnaast ontwikkelt Acer cloudoplossingen om dingen te koppelen in het Internet of Things. Acer viert in 2016 haar 40ste verjaardag en is een van 's werelds top 5 pc-bedrijven. Er werken wereldwijd 7.000 mensen en Acer is actief in meer dan 160 landen. Kijk voor meer informatie op www.acer.com.

Mediacontact

Acer Benelux
Anniek van Doorenmalen
Tel: +31(0)736459664
E-mail: anniek.van.doorenmalen@acer.com

Sterre Swank
Tel: +31(0)736459667
E-mail: sterre.swank@acer.com

Pride PR
Nikki Hendriks
E-mail: acer@pridepr.nl

© 2016 Acer Inc. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acer-logo zijn geregistreerde handelsmerken van Acer Inc. Andere handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en/of servicemerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. Alle aanbiedingen kunnen zonder kennisgeving of verplichting worden gewijzigd en zijn mogelijk niet via alle verkoopkanalen beschikbaar. Vermelde prijzen zijn door de fabrikant vastgestelde adviesprijzen en kunnen per locatie verschillen. Waar van toepassing verkoopbelasting extra.
Laatste van Acer
Acer’s ConceptD Line for Creators Earns Good Design Awards

Acer introduceert een nieuwe serie krachtige Veriton K-werkstations

Acer ondertekent samenwerkingsovereenkomst met Romain Grosjean's R8G e-Sports-simraceteam
Verstreken tijd: 4 jaar en 88 dagen
Acer contact

Logo Acer

Acer sociaal

Acer tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo USoft
Logo Diamanti
Logo Extreme Networks