www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 57 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Real-Time Speech Analytics van Verint optimaliseert klantbetrokkenheid door inzet van Actionable Intelligence

Geavanceerde analytics-oplossing helpt klantcontactcenters naar positieve resultaten, inclusief ondersteuning van compliance en andere organisatorische initiatieven

Amsterdam, 31 augustus 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) breidt zijn Real-Time Speech Analytics-oplossing verder uit. Met deze software zijn klantcontacten al tijdens telefoongesprekken te analyseren op basis van gespreksindicatoren. Dat biedt organisaties de mogelijkheid om proactief te opereren en voor wat betreft de interactie met klanten kansen te herkennen. De mogelijkheid om direct in te grijpen in gesprekken, biedt de kans om klantvragen vaker direct volledig te beantwoorden. Dat verbetert de klantervaring en verhoogt de klanttevredenheid en loyaliteit.

Contextueel advies op het juiste moment
De geavanceerde rules engine in Verint Real-Time Speech Analytics identificeert de aan- of afwezigheid van woorden of zinnen, en het sentiment dat de klant uitdrukt. Op basis van regels in de engine en nabijheidscondities van wel of niet uitgesproken woorden biedt de software callcenter-agents de juiste contextuele hulp.

Volgens Donna Fluss, President DMG Consulting LLC, is real-time speech analytics revolutionair “doordat het de mogelijkheid biedt de uitkomst van een gesprek te veranderen terwijl de klant nog aan de lijn is.”

Het gebruiken van realtime inzicht van interacties op het moment dat ze plaatsvinden, biedt customer service-professionals de informatie die ze nodig hebben om klantinteracties te ondersteunen en te zorgen voor succesvolle uitkomsten. Voor organisaties betekent dit, dat ze hun saleskansen vergroten en beter inspelen op compliance-eisen – van overheidseisen en brancheregels tot en met interne beleidsregels.

Realtime mogelijkheden tegen lage kosten
Real-Time Speech Analytics is direct ingebouwd in de Verint-recorder. Dat maakt het voor Verint-klanten eenvoudig om de oplossing in te zetten tegen een lagere cost of ownership. De oplossing maakt gebruik van Verints nieuwe, speciaal gebouwde speech engine die fonetische herkenning combineert met volledige gesprektranscripten. Geavanceerde taalherkenning biedt organisaties het snelle en accurate inzicht dat ze nodig hebben.

Krachtige combinatie met Verint Workforce Optimization
Organisaties kunnen volop profiteren van Verint Real-Time Speech Analytics door deze in te zetten als extensie van Verint Speech Analytics en Verint Desktop and Process Analytics. Klanten profiteren van de mogelijkheden van Verint Speech Analytics door eerst gedragspatronen te herkennen en te verbeteren, en deze kennis vervolgens te benutten voor het creëren van advies en regels voor real-time speech analytics. Door in te zoomen op specifieke gesprekstypen en trends, is het mogelijk een positieve klantervaring te creëren, het navolgen van procesregels te verbeteren en te zorgen voor betere gespreksresultaten. De toevoeging van Verint Desktop and Process Analytics biedt contextuele bewustwording door een combinatie van desktop- en transactiegerelateerde informatie om zo regels uit te breiden en de relevantie en accuratesse te vergroten.

Real-Time Speech Analytics is onderdeel van het brede Customer Engagement Optimization-portfolio van Verint, dat in verschillende varianten beschikbaar is, waaronder in de cloud en on-premise. Zo kan een organisatie kiezen voor de oplossing die het best past.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel / Ruud Berendsen
E. Verint@progresscommunications.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Verstreken tijd: 4 jaar en 57 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4