www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 25 dagen geleden)

LG onthult ’s werelds grootste 21:9 UltraWide monitor en eerste 144Hz IPS 21:9 UltraWide gaming monitor tijdens IFA

Amstelveen, 30 augustus 2016 – LG Electronics (LG), al drie jaar op rij wereldwijd marktleider in 21:9 breedbeeldmonitoren, toont tijdens IFA 2016 in Berlijn twee nieuwe 21:9 UltraWide monitoren. De 38 inch UltraWide Curved monitor (38UC99) en 34 inch 144Hz IPS 21:9 Curved UltraWide gaming monitor (34UC79G) vormen een grote stap vooruit op het gebied van display-innovatie. Ook zijn beide monitoren uitgerust met de klassieke features waar de LG 21:9 UltraWide monitoren beroemd mee zijn geworden, zoals het brede blikveld, de levendige kleurweergave en de gebruiksvriendelijkheid.

Breede blikveld 38 inch Ultra Curved monitor ideaal voor creatieve professionals
De ongekende beeldkwaliteit maakt de 38UC99 monitor ideaal voor taken waarbij details van belang zijn. Het ultra brede blikveld maakt de 21:9 monitor uitermate geschikt voor creatieve professionals, zoals muziek- en filmeditors die bijvoorbeeld vaak met tijdlijnen werken. Naast het ruimtelijke ontwerp, zorgen de geavanceerde IPS UltraWide QHD+ (3840x1600) resolutie en het brede kleurengamma ervoor dat 99 procent van de sRGB-kleurenruimte dekt. Hierdoor is de 38UC99 ideaal voor bijvoorbeeld fotografen, grafisch vormgevers en andere creatieve professionals die veel waarde hechten aan optimale visuele prestaties. De monitor biedt een kristalheldere beeldkwaliteit en tal van andere mogelijkheden die zorgen voor een ongekende gebruikerservaring. Hierdoor is de 38UC99 de perfecte monitor voor ontwerpers van visuele content, datawerkers en andere professionals die veel multitasken.

De 38UC99 is de eerste UltraWide monitor met een USB Type-C poort en heeft hiermee oog voor de toekomst van connectiviteit. Deze geavanceerde aansluiting stelt gebruikers in staat om content en data te transporteren en kan tegelijkertijd gebruikt worden om andere apparaten zoals een smartphone of laptop op te laden. De monitor is bovendien uitgerust met mogelijkheden om de weergave-opties eenvoudig naar wens in te stellen en persoonlijke kleurinstellingen eenvoudig op te slaan met de gebruiksvriendelijke Onscreen Control software en My Display Preset.

De 38UC99 is geschikt voor entertainment, maar ook voor een efficiënte werkplek. Met twee ingebouwde 10W Bluetooth compatible speakers biedt de 38UC99 een vol basgeluid in de 85Hz bass range. Dit indrukwekkende audiosysteem verbetert de volledige gebruikerservaring met zijn diepe en rijke geluid. De één milliseconde beeldruisreductie-functie stroomlijnt de gameplay door het aantal spookbeelden, die vaak in snelle games optreden, te minimaliseren.

Eerste 144Hz IPS 21:9 UltraWide monitor ter wereld biedt ultieme game-ervaring
Als ’s werelds eerste 144Hz IPS 21:9 Curved Ultrawide gaming monitor combineert de 34UC79G een zeer hoge refresh rate met geavanceerde één milliseconde beeldruisreductie. De monitor biedt vloeiende beeldtransities, zonder vervelende spookbeelden. De IPS-weergave zorgt bovendien voor een accurate kleurweergave vanuit iedere hoek, zonder vervorming. Met features als Black Stabilizer en Dynamic Action Sync is de 34UC79G specifiek ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van de huidige generatie gamers. Black Stabilizers zorgt voor extra contrast waarmee kijkers donkere objecten, die verborgen zitten in gebieden die moeilijker te zien zijn, kunnen detecteren. Dynamic Action Sync reduceert input lag, zodat gebruikers van snelle games door kunnen spelen zonder enige vertragingen. Daarnaast zorgt de toevoeging van AMD FreeSync voor een soepele gameplay, zonder schokken en onderbroken beeld.

De monitor biedt ook een vizier-optie, zodat in het midden van het scherm een doel toegevoegd wordt die de nauwkeurigheid tijdens FPS-games vergroot. Daarnaast voorkomt een speciale haak voor de muiskabel weerstand bij het verplaatsen van de muis. Dankzij de gebogen vorm van de monitor en de 21:9 beeldverhouding, biedt de 34UC79G een unieke gaming ervaring voor fans van FSP, RTS en MMORPG.

38UC99

34UC79G

“Nu consumenten tablets en smartphones tot hun beschikking hebben, voelen zij zich niet meer gekluisterd aan hun bureau en daarom is het belangrijker dan ooit dat monitoren hen toegevoegde waarde en voordelen bieden” stelt Brian Kwon, president van LG’s Home Entertainment Company. ”LG is het topmerk voor 21:9 monitoren, omdat wij als eerste hebben gezien dat consumenten een nieuwe manier van werken en spelen omarmen. Dit biedt LG een flinke voorsprong op concurrenten.”

Bezoekers van IFA 2016 zijn van 2 tot en met 7 september van harte welkom op de stand van LG in hal 18 om de nieuwe 21:9 UltraWide monitoren zelf te ervaren.

Prijzen en beschikbaarheid
De 38UC99 (adviesprijs: €1.399) en 34UC79G (adviesprijs: €699) monitoren zijn beschikbaar vanaf oktober.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over LG Electronics:
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) is wereldwijd leider en technologische innovator op gebied van consumentenelektronica, mobiele communicatiemiddelen en huishoudelijke apparatuur. Met 77.000 werknemers en 125 locaties wereldwijd, boekte LG een wereldwijde omzet van USD 49.96 miljard (KRW 56.51 triljoen) in 2015. LG Electronics bestaat uit vier bedrijfsonderdelen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solutions en Vehicle Components – en is één van ‘s werelds toonaangevende producenten van flatscreen televisies, mobiele apparaten, airconditioners, wasmachines en koelkasten. LG Electronics Benelux Sales BV is gevestigd in Amstelveen, Nederland, met een regionaal kantoor in Edegem, België. Meer informatie en nieuws over LG Electronics zijn te vinden op lg.com/nl,lgblog.nl en lgnewsroom.nl.

Voor een reviewexemplaar, interviewaanvraag of meer informatie over LG OLED en LG op IFA kun je contact opnemen met het team van LEWIS:
Telefoon: +31 (0)40 235 46 00
Email: lgbenelux@teamlewis.com
Laatste van LG Electronics
LG onthult nieuwe K10 en K8 smartphones tijdens MWC

LG V30 vanaf december verkrijgbaar in Nederland

LG presenteert nieuwste 4K HDR-monitoren tijdens CES 2017
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 5 jaar en 25 dagen
LG Electronics contact

Logo LG Electronics

www.lge.nl
LG Electronics sociaal

LG Electronics tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric