Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 24 dagen geleden)
PR: LVTPR

devolo Home Control maakt smart home simpel, zuinig en flexibel

Maak kennis met ‘state-of-the-smart’-producten op IFA 2016

Bunnik, 30 augustus 2016 – Het moderne smart home moet simpel, zuinig en flexibel zijn. En dat is precies waar devolo Home Control voor zorgt. Het in Duitsland ontwikkelde systeem valt op vanwege zijn intuïtieve set-up en bediening. Het is geschikt voor zowel huizen als appartementen, en zorgt in no-time voor meer comfort, gemak, beveiliging en energiebesparing. Doordat Home Control gebruik maakt van de internationale draadloze standaard Z-Wave, is het extreem flexibel. Ook het integreren van producten van externe fabrikanten is heel makkelijk. Momenteel zijn er meer dan duizend Z-Wave-componenten beschikbaar. Journalisten, vakgenoten en klanten kunnen ‘state-of-the-smart’ voor zichzelf laten spreken en devolo bezoeken op IFA 2016 – van 2 tot en met 7 september 2016 – in hal 6.2, stand 128.

Home Control: meer veiligheid, gemak en energiebesparing
Alarmsignalen, bewegingssensoren, muurschakelaars, slimme stopcontacten, radiatorthermostaten en nog veel meer: devolo Home Control biedt een breed scala van smart home-componenten die gecombineerd kunnen worden om aan alle behoeften van de gebruiker te voldoen. De Home Control-starterskit bestaande uit onder meer een centrale unit, slimme meterstekker en deur/raamcontact, is te allen tijde eenvoudig uit te breiden. Op één centrale unit zijn tot wel 232 componenten aan te sluiten – meer dan genoeg om verschillende alledaagse werkzaamheden te automatiseren, zoals bediening van verwarming en licht.

Home Control wordt onzichtbaar: nieuwe inbouwcomponenten
Op IFA 2016 presenteert devolo de nieuwe inbouwcomponenten die binnenkort verkrijgbaar zijn. Deze nieuwe Home Control-componenten zijn te installeren in bestaande schakelaars, dimmers en bedieningssystemen voor luiken en zonwering, en staan direct draadloos in verbinding met de centrale unit van Home Control. Het grootste voordeel hiervan is, dat gebruikers hun vaak dure en visueel opvallende schakelaars, dimmers en elektrische zonweringssystemen kunnen blijven gebruiken – de Home Control-componenten zelf blijven geheel onzichtbaar.

Het grote plaatje: Home Control en externe leveranciers
devolo Home Control is al een van de meest flexibele smart home-systemen ter wereld. De ontwikkelaars, gevestigd in Aken, Duitsland, hebben Home Control bewust ontworpen als open systeem; daardoor zijn ook Z-Wave-gecertificeerde componenten van externe fabrikanten te integreren. Bovendien blijft het aantal partnerships met vermaarde fabrikanten en softwareplatformen, waaronder Philips HUE en IFTTT, alsmaar groeien. Dit maakt devolo Home Control een toekomstbestendige investering voor je smart home.

Persafspraken devolo tijdens IFA 2016
Journalisten kunnen een afspraak maken met het devolo-persteam. Stuur daartoe een e-mail naar devolo@lvtpr.com of bel naar +31 (0)30 6565070. Tot ziens in hal 6.2, stand 128!

Mediacontact

LVTPR
Lara Schreuder/Beau Warmerdam
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
E-mail: devolo@lvtpr.com

Deze tekst en recente productfoto’s kunnen ook worden gevonden in de mediasectie van de devolo-website: www.devolo.nl.

Over devolo Consumer Business
devolo Consumer Business biedt innovatieve en straightforward oplossingen voor het moderne, verbonden huishouden. dLAN® Powerline maakt van devolo de wereldwijde leider op het gebied van de transmissie van internetsignalen via stroomkabels. De handige adapters kunnen zonder enige netwerkkennis worden geïnstalleerd en zorgen voor volledige internettoegang in elke kamer. Het succes van devolo wordt onderschreven door de vele goede productreviews en toegekende awards, alsmede door de verkoop van meer dan dertig miljoen adapters. devolo Home Control is de makkelijke weg naar je smart home. Het nieuwe productaanbod omvat onder andere een uitgebreide lijn van sensor- en actuator-producten die elk huishouden in een handomdraai omtoveren tot een smart home. devolo Home Control kan makkelijk worden bediend via www.mydevolo.com of met de gebruiksvriendelijke app – voor meer comfort, veiligheid en energiebesparing.

Over devolo
devolo gebruikt Powerline om bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk, om te toveren tot kostenbesparende en flexibele netwerkverbindingen. De communicatieoplossingen van devolo zijn al net zo divers als hun toepassingsmogelijkheden. De mogelijkheden variëren van particuliere netwerken tot smart homes, van M2M-communicatie en het Internet of Things tot aan het smart grid voor energiegegevensdistributie. Het bedrijf is sinds 2009 wereldmarktleider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan dertig miljoen verkochte adapters. Waar conventionele technologie tekortschiet, ontwikkelt devolo nieuwe, dynamische oplossingen.
Laatste van devolo
Olympische Spelen 2021: 4 tips om alles perfect online mee te krijgen

Bijna driekwart van de Nederlanders vindt WiFi net zo belangrijk als water en elektriciteit

Het Songfestival 2021: welk land streamt het event het snelst?
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 5 jaar en 24 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting