www.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 29 dagen geleden)
PR: Marcommit

Rollei komt met nieuwe 4k-resolutie actioncam

Eindhoven, 30 augustus 2016 – Camerafabrikant Rollei lanceert een nieuwe actioncam: de Rollei Actioncam 430. Deze actioncam maakt haarscherpe opnames in 4K-resolutie en is bovendien de meest complete actioncam in het assortiment.

De actioncam, uitgerust met een 2-inch FTF LCD-scherm, biedt alle opties die een sportliefhebber zich kan wensen. Denk aan seriefotografie functionaliteit, timelapse video’s, slowmotion-beelden en een loop-functie. De Actioncam 430 biedt een ruime keuze aan resoluties:
  • 4K-videoresolutie (3840x2160 pixels / 30 fps)
  • 2K-videoresolutie (2560x1440 pixels / 60 fps)
  • Full HD-videoresolutie (1920x1080 pixels / 120/60/30 fps)
  • HD-videoresolutie (1280x720 pixels / 200 fps)

Accessoires en functionaliteiten
De camera kan draadloos worden bestuurd met de meegeleverde polsafstandsbediening of met een smartphone of tablet (iOS en Android) dankzij de ingebouwde WiFi. Ook aan de veiligheid is gedacht. De Actioncam 430 wordt geleverd met de Rollei Safety-Pad. Dit beveiligingssysteem zorgt ervoor dat de camera tijdens een val direct wordt losgekoppeld van de mount, zoals een helm, borstband of brommer. Hierdoor zijn de camera en gebruiker optimaal beschermd tegen schade. Bij de ontwikkeling van de Actioncam 430 is er ook aan de (onder)watersporter gedacht. De meegeleverde onderwaterkoffer heeft een waterdichtgarantie tot 40 meter diepte en beschikt over onderwaterverlichting. De (oplaadbare) batterij heeft een opnametijd van 90 minuten.

Prijzen en beschikbaarheid
De Rollei Actioncam 430 is vanaf eind september beschikbaar voor een adviesprijs van €269,95. Meer informatie is te vinden op: http://hk.rollei.com/en/products/film-and-video/actioncams/rollei-actioncam-430,p313126

Rollei op Photokina & IFA
Rollei is in september exposant op de twee belangrijkste beurzen in Duitsland: de Photokina in Keulen en de IFA in Berlijn. Tijdens deze beurzen presenteert Rollei haar nieuwe producten, waaronder de Actioncam 430. De IFA in Berlijn vindt plaats van 2 tot en met 7 september 2016. Rollei staat in hal 3.2, stand 119. De Photokina in Keulen vindt plaats van 20 tot en met 25 september 2016. Rollei staat in hal 4, stand 20.

Henk Gernand, Key Accountmanager Benelux bij Rollei: “De Actioncam 430 is meer dan alleen een camera, het is een professioneel totaalpakket voor de sportliefhebber. Aan alles is gedacht: van autolader tot aan software voor locatiebepaling. Duikers, snowboarders, mountainbikers, motorrijders en vele andere actievelingen zullen blij verrast worden door deze camera.”

--------
Noot voor de redactie: bijgevoegd vindt u beeldmateriaal op hoge resolutie van de Rollei Actioncam 430.

Over Rollei:
Het van oorsprong Duitse Rollei is opgericht in 1920 en heeft als doelstelling om fotografie voor iedereen toegankelijk te maken. Rollei is al meer dan 90 jaar een autoriteit op de fotografiemarkt en is momenteel actief in meer dan 20 landen in Europa. Rollei claimde haar wereldwijde reputatie als fabrikant van hoogwaardige camera’s met de twin-lens Rolleiflex. Het huidige assortiment bevat digitale camera’s, actioncams, camcorders, selfie accessoires en professionele fotografische accessoires zoals statieven, camera banden en filtersystemen. Voor meer informatie: http://www.rollei.com/

Meer informatie:
Marcommit
Dionne Knooren
rollei@marcommit.nl

Laatste van Rollei
Rollei komt met camerarugzakken en -tassen voor elk fotoavontuur

Tripod of monopod? Met de Rollei C5i Carbon en C6i Carbon kan het allebei

Kijk over elke muur en om elke hoek met de nieuwe Rock Solid statieven
Verstreken tijd: 5 jaar en 29 dagen

Logo Marcommit
Rollei contact

Logo Rollei

Rollei sociaal

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle