www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 111 dagen geleden)
PR: LVTPR

Videns IT Services breidt uit met nieuwe network engineers

Utrecht, 29 augustus 2016 – Videns IT Services, leverancier van flexibele next-generation netwerkoplossingen, heeft twee nieuwe engineers in de arm genomen. Sinds kort wordt het team versterkt door senior network engineer Guido Ligthart en network engineer Ryu Lekranty. Ligthart zal zich onder meer bezighouden met implementatieservices en diverse projecten bij nieuwe klanten. Lekranty wordt vooral verantwoordelijk voor Cloud-based Network-projecten in samenwerking met partner Aryaka.

Ondanks de snelle groei bij Videns IT Services bedient iedere engineer maximaal vier of vijf klanten, afhankelijk van de omvang en complexiteit van het netwerk van de klanten. Door deze dedicated klantenbenadering is het mogelijk om problemen voortijdig in kaart te brengen en om nieuwe technologieën en oplossingen bedrijfsspecifiek en snel te implementeren. Zo behoudt Videns IT Services de hoge kwaliteit van service en diensten.

Guido Ligthart (42) deed als senior network engineer onder andere ervaring op bij KPN en Texas A&M University in de Verenigde Staten. Naast implementatieservices en projecten bij nieuwe klanten van Videns IT Services krijgt Ligthart de verantwoordelijkheid over het netwerkbeheer en servicemanagement van enkele bestaande klanten. Ligthart gaat zich daarnaast bezighouden met de verdere uitbouw en ontwikkeling van de nieuwe Velocloud SDWAN-dienst.

Ryu Lekranty (31) werkte eerder als security/network engineer bij onder meer Fortytwo, InnoSys ICT, Internedservices en Easynet Connect. De Aryaka-projecten waaraan hij bij Videns IT Services gaat werken, zijn onder meer nieuwe contracten die gesloten zijn met een wereldwijde fabrikant in de hightechindustrie, en een wereldwijde speler van veiligheidsoplossingen in Zweden.

Ligthart: “De bedrijfscultuur en manier van werken bij Videns IT Services zijn erg prettig. Videns IT Services werkt bovendien met software-defined WAN-technologie en dat vind ik een veelbelovende techniek.” Lekranty: “Videns IT Services is een snelgroeiend, internationaal bedrijf en het is fijn daaraan mee te bouwen. Ik wil iets kunnen betekenen binnen een organisatie en niet een van velen op een afdeling zijn. Bij Videns IT Services heb ik veel verantwoordelijkheid én vrijheid, mede door Het Nieuwe Werken.”

Over Videns IT Services
Videns IT Services levert veilige, intelligente en application-aware netwerkoplossingen die zich flexibel aanpassen aan bedrijfswensen. Videns IT Services gebruikt next-generation netwerkproducten en software-defined WAN-technologie om volledige en OpEx-based services te leveren in geheel Europa. Het bedrijf werd in 2012 in Nederland opgericht door een team ervaren netwerk- en IT-professionals met ruime internationale ervaring. Videns IT Services streeft ernaar de grootste regionale, onafhankelijke leverancier te worden van application-aware netwerkdiensten en next-generation netwerkoplossingen. Meer informatie is te vinden op www.videns-it.comTwitter en LinkedIn.

LVTPR
Metta van Straten / Marieke Duijts
T: 030 - 656 50 70
E: Videns@lvtpr.nl

Ryu Lekranty (31)

Guido Ligthart (42)
Laatste van Videns IT Services
Videns IT Services sluit partnership met Cato Networks voor het leveren van cloud-gebaseerde beveiligde SD-WAN-oplossingen

Videns IT Services stelt Manager Service Delivery en Principal Consultant aan

Videns IT Services wint voor tweede jaar op rij FD Gazellen Award
Verstreken tijd: 5 jaar en 111 dagen

Logo LVTPR
Videns IT Serv.. contact

Logo Videns IT Services

Videns IT Serv.. sociaal

Videns IT Serv.. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis