www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

OutSystems organiseert dé webinarserie van het jaar over digitale transformatie

Forrester, Deloitte, PWC en Intellyx geven inzicht in de digitale transformatie

Utrecht, 22 augustus 2016 - OutSystems organiseert in september de meest spraakmakende webinarserie van het jaar over de uitdagingen op het gebied van digitale transformatie. Gelauwerde leiders en voortrekkers spijkeren deelnemers in snelkookpansessies bij over de meest controversiële en uitdagende thema’s in het werkveld van vandaag de dag.

De webinarserie bestaat uit drie delen:
  • Go Fast or Go Home - 15 september, 17:00 (11:00 am EDT)
    Snelheid is cruciaal voor een digitale transformatiestrategie. In deze eerste webinar vertelt Forrester-analist John Rymer en OutSystems CMO Steve Rotter met welke technologiecombinaties je digitale transformatie kunt versnellen.

• The Bimodal Bake Off - 22 september, 17:00 (11:00 am EDT)
    Bimodal IT is een uitdaging, zelfs voorde meest doorgewinterde ontwikkelteams. Of je nu voor- of tegenstander bent van het idee van twee ontwikkelteams met verschillende ontwikkelsnelheden, de tweede webinar met een debat van Rui Vaz van Deloitte en Jason Bloomberg van Intellyx over de praktijk van de bimodal aanpak wil je zien.

• Digital Roadmap Realities- 29 september, 17:00 (11:00 am EDT)

Digitale transformatie gaat met de snelheid van het licht. In deze derde webinar leidt OutSystems CEO Paulo Rosado een discussiepanel van door de wol geverfde experts van PWC, HaelthTech en Thrivent Financial die de best practices op het gebied van het plannen, lanceren en uitbreiden van de digitale transformatiereis zullen bespreken.

“We zijn er trots op dat we een evenement organiseren met zulke prominente sprekers,” zegt Steve Rotter, OutSystems CMO. “Er wordt tegenwoordig zoveel gezegd over digitale transformatie dat er verwarring ontstaat over de betekenis. Met deze sprekers weet je als bezoeker zeker dat presentaties uitgebreid en informatief zijn en praktisch advies bevatten waar je echt iets mee kan.”

Het online evenement is slechts één van de manieren waarop OutSystems de best practices op het gebied van digitale transformatie in de tech community onder de aandacht wil brengen. Voor meer informatie over de evenementenserie en voor registratie klik hier.

Over OutSystems
OutSystems is leverancier van het meest betrouwbare en veelzijdige enterprise Rapid Application Delivery (RAD) platform in de markt en stelt bedrijven in staat hun digitale transformatie te versnellen. Het OutSystems Platform maakt het mogelijk om robuuste en functierijke maatwerk applicaties te bouwen, implementeren, wijzigen en beheren voor web en mobiel en voor elk type apparaat. Het platform is zowel in de cloud als on-premise beschikbaar, geeft de mogelijkheid om met alle mogelijke systeemtypen te integreren en kan hierdoor de applicatielifecycle van portfolio’s van meer dan 600 enterprise organisaties in 33 landen en in meer dan 22 branches ondersteunen. Bezoek ons op www.outsystems.com of volg ons op Twitter @OutSystems of Linkedin op www.linkedin.com/company/outsystems.

Voor meer informatie:

Lubbers De Jong