Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 12 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Pegasystems benoemt Tom Libretto tot Chief Marketing Officer

Amsterdam – 19 augustus 2016 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van strategische applicaties voor customer engagement voor toonaangevende organisaties, heeft Tom Libretto (44) benoemd tot chief marketing officer en senior vice president. Libretto start per 3 oktober 2016 en is verantwoordelijk voor de wereldwijde marketingactiviteiten van Pegasystems, waaronder branding, advertising, digital marketing, product- en industriemarketing, demand generation, corporate communicatie, klantbetrokkenheid, evenementen en operationele marketing. Tom Libretto rapporteert rechtstreeks aan CEO Alan Trefler.

Tom Libretto beschikt over meer dan 20 jaar ervaring in leidinggevende marketingposities bij wereldwijde organisaties zoals Lotus, IBM en Nokia. Zijn meest recente functie was managing director, global head of digital experience bij JPMorgan Chase (JPMC), de grootste bank in de VS.  Bij JPMC was Libretto verantwoordelijk voor het definiëren en uitvoeren van digitale transformatie-initiatieven, het aansturen van de digitale marketing, social media, de merkactivering, e-mail marketing, marketingautomatisering, CRM/Business Intelligence, web, mobiel, sales activering en operationele marketing.

“Tom heeft uitgebreide marketing- en sales ervaring opgedaan in B2B en B2C bij een aantal van 's werelds toonaangevende merknamen, waar wij van kunnen profiteren bij de uitbreiding van ons klantportfolio”, stelt Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems. “Zijn multidisciplinaire achtergrond biedt ons een waardevol perspectief op onze business alsook op de uitdagingen en kansen waarmee onze klanten worden geconfronteerd in de huidige digitale wereld. De mix van creativiteit, analytische kennis en strategische visie van Tom zijn zeer waardevol voor Pegasystems als bedrijf, onze medewerkers en onze klanten.

“Het is een spannende tijd om in dienst te treden bij een organisatie als Pega met sterke bedrijfs- en klantsuccessen en het commitment om marketing in te zetten voor snellere bedrijfsgroei,” zei Tom Libretto. “Ik kijk er naar uit om onderdeel uit te maken van zo’n talentvol team en mijn ervaring in te zetten om de doelstellingen van de organisatie te ondersteunen.”

Libretto studeerde af in economie aan de Universiteit of the Holy Cross. Hij is frequent spreker op conferenties en evenementen zoals de World Federation of Advertisers (WFA), Association of National Advertisers (ANA), Web Marketing Association (WMA), Mobile Marketing Association (MMA) en SXSW.

Over Pegasystems
Pegasystems (NASDAQ: PEGA) ontwikkelt strategische applicaties voor sales, marketing, service en operationele processen. Pega's toepassingen stroomlijnen kritische operationele bedrijfsprocessen, zorgen voor een naadloze connectie tussen organisaties en hun klanten in realtime en via verschillende kanalen en passen zich aan aan de snel veranderende eisen. Pega's Global 3000 klanten behoren tot 's werelds grootste en meest succesvolle organisaties. De applicaties van Pega zijn zowel lokaal beschikbaar als in de cloud. Ze zijn gebouwd op het uniforme Pega 7-platform dat visuele tools gebruikt om toepassingen eenvoudig aan te passen of uit te breiden aan de strategische zakelijke behoeften van de klant. Pega-klanten melden onder meer dat Pega hen de snelste time to value, zeer snelle implementatie, efficiënt hergebruik en wereldwijde schaalbaarheid biedt. Voor meer informatie: www.pega.com

Forward-Looking Statement
This press release contains forward-looking statements within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 that are based on the Company’s current expectations. The words “growth,” “expand,” “look forward,” “accelerate,” or variations of such words and similar expressions, among others, identify forward-looking statements, which speak only as of the date the statement was made. These statements are based on current expectations and assumptions and involve various risks and uncertainties, including but not limited to those related to growth and client success, which could cause the Company’s actual results to differ from those expressed in such forward-looking statements.  Additional factors include those contained in the Risk Factors sections of the Company’s Form 10-K for the year ended December 31, 2015 and the Company’s Form 10-Q for the quarter ended June 30, 2016, which are available on the Company’s website at http://www.pega.com/about/investors. The Company assumes no obligation for and does not intend to update these forward-looking statements as a result of future events or developments.

Voor redactionele informatie of een portretfoto in hoge resolutie van Tom Libretto:
Influx PR - Gerline van Wijnen - tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
Laatste van Pegasystems
Pega introduceert X-ray Vision: RPA-tool met zelfherstellend vermogen

Nieuw Pega onderzoek toont aan: gebrekkige communicatie tijdens Covid-19-crisis heeft vertrouwen van klanten geschaad

Pega benoemt Hayden Stafford tot President of Global Client Engagement
Verstreken tijd: 4 jaar en 12 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV