www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 41 dagen geleden)
PR: LEWIS

Efficiënt afdrukken met AccurioPro Flux van Konica Minolta

Konica Minolta JT Suite wordt nu AccurioPro Flux

Amsterdam, 18 augustus 2016 - Met AccurioPro Flux brengt Konica Minolta een softwaresuite voor prepress en het automatiseren van afdrukken die meegroeit met de vereisten van de klant. Drie varianten van de software met een groeiend aantal functies voorzien klanten van de hulpmiddelen om hun afdrukworkflow te organiseren, te automatiseren en te optimaliseren voor maximale productiviteit en flexibiliteit, binnen een minimaal tijdsbestek. AccurioPro Flux is vanaf heden beschikbaar en is de nieuwe generatie van de succesvolle JT Suite-software.

"AccurioPro Flux is een krachtige maar gebruiksvriendelijke softwaresuite voor productie-afdrukken die bestemd is voor interne reproafdelingen en kleine tot middelgrote commerciële printers. Elk van de drie varianten van de software is perfect afgestemd op de zakelijke behoeftes van onze klanten", vertelt Erik Klute, Production Printing Manager bij Konica Minolta. "De volledige softwaresuite is schaalbaar om aan de behoeftes van onze gebruikers te voldoen. Van jobmanagement voor de interne printroom tot een online web-to-print-systeem: naarmate de vereisten veranderen, kunnen extra functies worden toegevoegd voor een maximale productiviteit."

Meteen krachtig
AccurioPro Flux is uitgerust met de essentiële functies voor het automatiseren van afdrukken. Alle gebruikers genieten van de belangrijkste functies van elk van de drie versies, waardoor ze kunnen rekenen op een minimale verwerkingsduur met behoud van maximale flexibiliteit.
De basissuite, AccurioPro Flux Essential, zorgt voor een gecentraliseerd controlepunt voor de interne printroom, met inbegrip van functies voor make-ready en afdrukinstellingen. De sterke punten van dit krachtige en intuïtieve product zijn de functies, zoals het impositie en hotfolders. Dat zorgt voor meer gebruiksgemak voor de eindgebruikers en een grotere flexibiliteit en efficiëntie voor de beheerders. Onze software-oplossing is geoptimaliseerd voor de uitvoer op productie-apparaten van Konica Minolta. Bovendien kan de gebruiker ook afdrukapparaten van andere fabrikanten aansluiten. Zo kunnen de bedieners centraal alle apparaten in de printkamer bedienen.

Upgrades voor de ultieme ervaring
De upgrades naar AccurioPro Flux Premium en AccurioPro Flux Ultimate gaan gepaard met extra functies die de workflow verder optimaliseren. De gebruikers van de premium-versie genieten van automatisering van de afdrukworkflow, rapporteringsopties en interne opdrachtverwerking. AccurioPro Flux Premium werkt met een afdrukworkflow die gebaseerd is op opdrachttickets en geeft de klant zo een hulpmiddel om eenvoudig en vlot afdrukproducten mee te bestellen.

De meest uitgebreide versie met het grootste aantal functies is AccurioPro Flux Ultimate. AccurioPro Flux Ultimate beschikt over extra functies, zoals een web-to-print-webshop, waardoor service-providers, interne reproafdelingen, openbare instanties en het onderwijs op een veilige en op tickets gebaseerde manier afdrukken online bestellen. Dankzij de flexibele architectuur kan de softwaresuite AccurioPro Flux naadloos geïntegreerd worden in de workflow en de bestaande processen optimaliseren.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is gevestigd in Amsterdam en een dochteronderneming van Konica Minolta Inc. in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf.

Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op het vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D.

Met wereldwijd zo’n 43.300 werknemers (stand juni 2016) realiseerde Konica Minolta Inc. een netto-omzet van circa 7,8 miljard euro in het boekjaar 2015-2016.

Ga naar www.konicaminolta.nl en www.konicaminolta.eu voor meer informatie. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Termen en productnamen kunnen al dan niet (wettig) gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectieve-lijke eigenaars en worden hierbij erkend.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.com/
Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Een vijfde Nederlanders verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces

Maandalert Woningmarkt: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek

Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten

Azimi treedt terug als CEO van Lavide Holding
Verstreken tijd: 4 jaar en 41 dagen
Konica Minolta.. contact

Logo Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta.. sociaal

Konica Minolta.. tweets

Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Valid
Logo Descartes
Logo Zyxel
Logo BCT