www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 50 dagen geleden)
PR: WILD werk

Mirantis en SUSE leveren samen Linux Support

SUSE wordt strategische Mirantis Linux partner

Alphen a/d Rijn, – 10 augustus 2016 – Mirantis, pure-play OpenStack organisatie en SUSE, pionier in Linux en opensource oplossingen, gaan samenwerken zodat zij de OpenStack klanten van Mirantis support voor enterprise Linux kunnen aanbieden. De bedrijven slaan op technisch gebied de handen ineen om SUSE Linux Enterprise Server hét ontwikkelplatform binnen Mirantis OpenStack te maken. Daarnaast gaan beide partijen ook support op Red Hat Enterprise Linux en CentOS aanbieden. Mirantis wordt zo een one-stop shop voor OpenStack support op de belangrijkste enterprise Linux distributies.

SUSE en Mirantis onderzoeken samen manieren om SUSE Linux Enterprise Server voor Mirantis OpenStack nog verder te optimaliseren. Alle aanpassingen worden aan de respectievelijke opensource projecten bijgedragen.

Mirantis biedt een pure-play OpenStack oplossing aan en geeft klanten de flexibiliteit om, op basis van workload of skill set, zelf voor een besturingssysteem en hypervisors te kiezen. Mirantis levert nu support, patches en updates voor SUSE Linux Enterprise Server, maar ook voor Red Hat Enterprise Linux (RHEL) en CentOS online. Priority subscriptions zijn beschikbaar voor één of drie jaar en omvatten ook security en andere updates plus 24x7x365 support per email en telefoon – met een gegarandeerde responsetijd van een uur.

Support is beschikbaar voor de bestaande versies van SUSE Linux Enterprise Server, RHEL en CentOS.

“Veel van onze grotere klanten werken met twee of drie verschillende Linux smaken. OpenStack gebruikers kunnen vanaf nu op één plaats, bij Mirantis, terecht voor de support op hun belangrijkste Linux distributies,” vertelt Mirantis Co-Founder en CMO, Boris Renski. “Duizenden bedrijven in heel de wereld rekenen op SUSE als het gaat om betrouwbare service level agreements. Het partneren met SUSE geeft Mirantis klanten bij het opbouwen van hun private cloud toegang tot deze support.”

"Bij SUSE geloven we in openheid en keuze voor onze klanten en partners," aldus Michael Miller, president strategie, alliances en marketing bij SUSE. “Dat is de reden dat SUSE Linux Enterprise Server het meest interoperabele en robuuste platform voor bedrijfskritische  computing en de slimste keuze voor OpenStack private clouds is. Vanaf vandaag kunnen Mirantis klanten in hun private cloud profiteren van SUSE’s Linux oplossingen."

Beschikbaarheid en prijs
Meer weten, kijk dan op: www.mirantis.com/partners/suse.

Over SUSE
SUSE® is pionier in opensource software en levert betrouwbare, interoperabele Linux, cloud- en storage-infrastructuuroplossingen die organisaties meer controle en flexibiliteit geven. Meer dan 20 jaar engineering , services en een uitgebreid partnerecosysteem vormen de basis van de producten en support die onze klanten helpen bij het beheren van complexiteit, bij het verminderen van kosten en bij het betrouwbaar leveren van bedrijfskritische diensten. Onze samenwerkingsverbanden geven ons de mogelijkheid innovaties aan te passen en te leveren, zodat onze klanten successen kunnen boeken, nu en in de toekomst. Meer informatie: www.suse.com.

Over Mirantis
Mirantis is de pure play OpenStack organisatie, die alle software, services, training, en support levert die nodig is voor OpenStack. Voor deployment van een grote OpenStack productieomgeving te komen, vertrouwen de meeste klanten op Mirantis. Mirantis zit wereldijd in de top drie van grootste opensource software contributors aan OpenStack. Het bedrijf heeft geholpen bij het bouwen en in gebruiknemen van de grootste OpenStack clouds ter wereld, zoals die van AT&T, Saudi Telecom, Shenzhen Stock Exchange, Symantec, Telstra en Volkswagen. Mirantis heeft meerdere financiers, August Capital, Dell Ventures, Ericsson, Goldman Sachs, Intel, Insight Venture Partners, Sapphire Ventures, Siguler Guff & Co., en WestSummit Capital, met hoofdkantoor in Sunnyvale, Californië. Volg ons op Twitter @mirantisit.

###

Copyright 2016 SUSE LLC. All rights reserved. SUSE and the SUSE logo are registered trademarks of SUSE LLC in the United States and other countries. All third-party trademarks are the property of their respective owners.

Media contacts:

Jeanette de Wilde
SUSE
jeanette.dewilde@suse.com

Sarah Bennett
Mirantis
sbennett@mirantis.com
Laatste van SUSE
SUSE benoemt BPSolutions tot Solution Partner in Nederland

Onderzoek: 70 procent van bedrijven bezorgd over kosten, snelheid en complexiteit van traditionele dataopslag

Mirantis en SUSE leveren samen Linux Support
Intus levert geavanceerde planning- en roostertool aan Luchtverkeersleiding Nederland