Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Xtandit breidt Managed Print Services uit met Support Assistant-app voor Xerox MFP

Nieuwe app verbetert productiviteit en verhoogt klanttevredenheid

Woerden, 3 augustus 2016 – Xtandit, de grootste Xerox business partner van Nederland, breidt haar MPS-portfolio uit met de Xerox Support Assistant-app voor het ConnectKey-platform op multifunctional printers (MFP). De applicatie biedt eindgebruikers real time informatie over verbruiksartikelen en storingen. De klanten van Xtandit profiteren dankzij de Xerox Support Assistant-app van lagere operationele kosten, verbeterde klanttevredenheid en proactieve service-communicatie. Tevens wordt het aantal telefoontjes naar de helpdesk flink gereduceerd, omdat de MFP de gebruiker real time informeert.

De applicatie is een aanvulling op de workflow-oplossingen en kan worden toegevoegd aan bestaande Xerox MFP’s. Door middel van een button op de printer is alle service-informatie direct zichtbaar. Zo geeft de applicatie bijvoorbeeld aan of er een nieuwe toner onderweg is of wanneer een monteur langskomt in het geval van een storing.

Edwin Jongsma, Commercieel Directeur van Xtandit: “Met de Xerox Support Assistant-app zijn we in staat de ontwikkeling van Managed Print Services naar een nóg hoger niveau te brengen. Dankzij de ConnectKey app-technologie kunnen we MFP’s verbinden met businessapplicaties van onszelf en die van de klant. Hierdoor ontvangt de klant een nog betere servicebeleving, krijgt de productiviteit een boost en wordt de efficiency verhoogd.”

Wilco van Bezooijen, Country General Manager European Channels Group van Xerox: “Klanten verwachten vandaag de dag dat content, feedback en updates per direct beschikbaar zijn. Met de Xerox Support Assistant-app breiden we onze ConnectKey®-technologie verder uit en kunnen wij hen daarin voorzien. De app biedt eindgebruikers, met één druk op de knop, waardevolle informatie over storingen en leveringen. Telefoontjes naar de helpdesk om bijvoorbeeld een storing te melden en bijbehorende frustraties behoren hiermee tot het verleden. Hierdoor is Xtandit in staat de klantloyaliteit te verhogen.”

---------------------

Over Xtandit
Xtandit is als grootste concessionair van Xerox in Europa al ruim 26 jaar partner voor de verkoop van hoogwaardige print- en documentoplossingen. Met een team van zo’n 140 gedreven medewerkers, benadert Xtandit de branche met de juiste focus en aandacht. Xtandit’s hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. Het bedrijf heeft daarnaast drie vestigingen, in Capelle a/d IJssel, Amsterdam en Groningen. Meer informatie is te vinden op www.xtandit.nl.

Marcommit
Rosalie Hage