www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 57 dagen geleden)

IGEL Technology drijvende kracht achter nieuwe cloudmonitoren van Samsung Electronics

IGEL’s Linux-besturingssysteem en UMS-software staan borg voor efficiency, veiligheid en geautomatiseerd endpointbeheer op afstand

Utrecht, 27 juli 2016IGEL Technology, toonaangevend ontwikkelaar van krachtige software voor werkplekbeheer, softwarematige thin clients en thin/zero client-oplossingen, is onlangs een strategisch samenwerkingsverband aangegaan met Samsung Electronics. Als onderdeel van dit partnership maakt Samsung nu gebruik van IGEL’s Linux-besturingssysteem en Universal Management Suite (UMS)-software om zijn recent gelanceerde thin client-cloudmonitoren uit de TC-L-serie aan te drijven, de TC222L (21,5”) en TC242L (23,5”).

“IGEL Technology streeft ernaar om innovatieve en kosteneffectieve softwareoplossingen te leveren die de prestaties bevorderen, de efficiency vergroten en veilige en stabiele end-user computing-omgevingen creëren,” zegt Jed Ayres, President en CEO van IGEL Noord-Amerika. “De keuze van Samsung Electronics voor onze krachtige oplossingen voor werkplekbeheer, waaronder ons geïntegreerde Linux-besturingssysteem en UMS-platform, is een bevestiging van onze positie als marktleider. We zijn er trots op met hen te mogen samenwerken bij de levering van hun nieuwe TC-L-serie all-in-one thin client-monitoren en kijken ernaar uit ons werkterrein via deze samenwerking uit te kunnen breiden naar nieuwe marktsectoren en geografische gebieden.”

Kosteneffectief beheer
IGEL’s Linux-besturingssysteem voorziet de thin client-cloudmonitoren uit de TC-L-serie van Samsung van een breed scala aan functies, waaronder toegang op afstand en betrouwbare multi-protocol connectiviteit met mainstream VDI-omgevingen en cloud-resources, zoals Citrix, VMware en Microsoft. Door gebruik te maken van een van deze protocollen kunnen eindgebruikers hun desktopapplicaties en infrastructuur veilig consolideren in een reeks cloudgebaseerde virtuele applicaties en desktops.

Dankzij de UMS-software van IGEL profiteren gebruikers van de thin client-cloudmonitoren uit de TC-L-serie van Samsung tevens van een robuust en veilig, gestandaardiseerd endpointbeheersysteem dat het mogelijk maakt om elk eindapparaat draaiend op het IGEL Linux-besturingssysteem kosteneffectief te beheren. Bovendien kunnen IT-organisaties met behulp van IGEL’s UMS meer inzicht krijgen in de configuraties van hun klanten en automatisch aanpassingen doorvoeren in de configuratie van alle thin client-assets binnen de onderneming.

Flexibiliteit en bescherming
“Vandaag de dag hebben ondernemingen behoefte aan state-of-the-art en toch kosteneffectieve end-user computing-oplossingen die zo flexibel zijn dat ze activiteiten op afstand ondersteunen en tegelijk bescherming bieden tegen nieuwe veiligheidsrisico’s,” aldus Greg Spence, Senior Business Development Manager bij Samsung Electronics. “De thin client-monitoren uit onze TC-L-serie, die worden aangedreven door IGEL’s toonaangevende software voor werkplekbeheer, voorzien onze zakelijke klanten van een voordelig en veilig all-in-one thin client-concept dat zich leent voor iedere bedrijfsomgeving.”
Laatste van IGEL Technology
IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Logo devolo
Logo Criteo
Logo Workday
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Pure Storage
Logo Avit Group

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers