www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 90 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Nieuwe oplossing van Verint automatiseert handmatige processen met softwarerobots

• Verint Robotic Process Automation legt processen in verschillende applicaties vast en laat ze uitvoeren door robots om medewerkers meer tijd te geven voor klantcontact
  • Voor de samenwerking tussen Verint Robotic Process Automation en andere applicaties of systemen zijn geen integraties of aanvullende programmeerwerkzaamheden nodig

Amsterdam, 25 juli 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) introduceert Verint Robotic Process Automation dat bedrijven helpt bij het automatiseren van handmatige en repetitieve processen. Met de oplossing is het mogelijk om routinetaken in verschillende applicaties door softwarerobots te laten uitvoeren, zonder dat hiervoor integraties of aanvullende programmeerwerkzaamheden nodig zijn. Zo kunnen organisaties efficiënter werken, kosten besparen en een einde maken aan fouten als gevolg van het handmatig invoeren van data. Het automatiseren van bepaalde processen verhoogt bovendien de veiligheid van gevoelige data en helpt bedrijven te voldoen aan wetgeving.

Voor veel bedrijven zijn tijdrovende zakelijke processen, soms met duizenden tegelijk, de dagelijkse realiteit. Robotic Process Automation helpt ze die standaardhandelingen, zoals adreswijzigingen, het verwerken van claims en het accepteren van aanvragen, geautomatiseerd uit te voeren. Dat helpt bij het voorkomen van fouten die het gevolg zijn van het handmatig invoeren van data. Bovendien houden werknemers zo meer tijd over voor werkzaamheden die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben voor de business, en die de relatie met de klant versterken.

Robotic Process Automation maakt het bedrijven mogelijk om:

• productiviteit te verhogen door een groot aantal contactcenter- en backofficeprocessen te automatiseren;
  • kwaliteit naar een hoger niveau te tillen en een einde te maken aan menselijke fouten die het gevolg zijn van het invoeren van data in verschillende systemen;
  • te voldoen aan wetgeving door processen te automatiseren volgens de geldende regels;
  • snel op te schalen door direct extra softwarerobots in te zetten tijdens piekmomenten of andere onverwachte toenames in de werkdruk;
  • te besparen op operationele kosten doordat werknemers minder tijd kwijt zijn aan alledaagse en repetitieve handelingen;
  • het maximale te halen uit de beschikbare tijd en middelen door processen die geen waarde toevoegen, te laten uitvoeren door softwarerobots;
  • een veilige omgeving te onderhouden door bepaalde, gevoelige informatie te laten verwerken door softwarerobots in plaats van door werknemers.
Verint Robotic Process Automation maakt gebruik van visuele-herkenningstechnologie, en er zijn geen integraties of programmeerwerk voor nodig om de oplossing te laten samenwerken met andere applicaties. Verint Robotic Process Automation kan zakelijke processen op meerdere applicaties uitvoeren door alle muisklikken en navigatiestappen vanuit de interfaces van die applicaties zelf vast te leggen. Zo kunnen bedrijven dus eenvoudig scripts vastleggen, die de softwarerobots vervolgens uitvoeren. Een centralized administrator of business user manager kan de productiviteit van de robots vervolgens controleren en beheren in het web-based dashboard van Robotic Process Automation.

Dezelfde technologie kan ook gebruikt worden om werknemers te helpen, bijvoorbeeld door ze door nieuwe of zelden gebruikte processen te gidsen aan de hand van een ‘show me’-functionaliteit. Op die manier kan de oplossing bovendien helpen bij het inwerken van nieuwe werknemers. En met de Verint Process Assistant is de technologie in te zetten om de taken die een medewerker op een desktop handmatig uitvoert, gedeeltelijk te automatiseren.

“Om te kunnen voldoen aan het hoge tempo en de eisen van een zwaar concurrerende markt, staan organisaties vaak voor de uitdaging om meer te doen in minder tijd”, zegt Michiel Lely, Vice President Practises bij Verint. “Dat is precies waar software als Robotic Process Automation bij kan helpen. Deze oplossing is ontworpen om routinetaken en -processen te vergemakkelijken en de productiviteit een boost te geven, het aantal fouten terug te dringen en de kwaliteit van het klantcontact te verbeteren. Daarnaast helpt Robotic Process Automation bij het veiligstellen van gevoelige informatie en bij het voldoen aan wetgeving.”

“Door routinetaken te automatiseren, besparen organisaties veel tijd die hun werknemers kunnen besteden aan werkzaamheden die echt waarde toevoegen en gericht zijn op de klant”, voegt Lely toe. “Dat helpt niet alleen om efficiënter te werken, het zorgt ook voor meer betrokken werknemers, omdat ze meer tijd kunnen besteden aan interessantere werkzaamheden.”

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op http://www.verint.com

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel / Ruud Berendsen
verint@progresscommunications.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 4 jaar en 90 dagen

Logo Progress Communications
Verint contact

Logo Verint

info.nl@verint.com
  www.verint.com
Verint sociaal

Verint tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4