www.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Nieuwe oplossing van Verint automatiseert handmatige processen met softwarerobots

• Verint Robotic Process Automation legt processen in verschillende applicaties vast en laat ze uitvoeren door robots om medewerkers meer tijd te geven voor klantcontact
  • Voor de samenwerking tussen Verint Robotic Process Automation en andere applicaties of systemen zijn geen integraties of aanvullende programmeerwerkzaamheden nodig

Amsterdam, 25 juli 2016 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) introduceert Verint Robotic Process Automation dat bedrijven helpt bij het automatiseren van handmatige en repetitieve processen. Met de oplossing is het mogelijk om routinetaken in verschillende applicaties door softwarerobots te laten uitvoeren, zonder dat hiervoor integraties of aanvullende programmeerwerkzaamheden nodig zijn. Zo kunnen organisaties efficiënter werken, kosten besparen en een einde maken aan fouten als gevolg van het handmatig invoeren van data. Het automatiseren van bepaalde processen verhoogt bovendien de veiligheid van gevoelige data en helpt bedrijven te voldoen aan wetgeving.

Voor veel bedrijven zijn tijdrovende zakelijke processen, soms met duizenden tegelijk, de dagelijkse realiteit. Robotic Process Automation helpt ze die standaardhandelingen, zoals adreswijzigingen, het verwerken van claims en het accepteren van aanvragen, geautomatiseerd uit te voeren. Dat helpt bij het voorkomen van fouten die het gevolg zijn van het handmatig invoeren van data. Bovendien houden werknemers zo meer tijd over voor werkzaamheden die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben voor de business, en die de relatie met de klant versterken.

Robotic Process Automation maakt het bedrijven mogelijk om:

• productiviteit te verhogen door een groot aantal contactcenter- en backofficeprocessen te automatiseren;
  • kwaliteit naar een hoger niveau te tillen en een einde te maken aan menselijke fouten die het gevolg zijn van het invoeren van data in verschillende systemen;
  • te voldoen aan wetgeving door processen te automatiseren volgens de geldende regels;
  • snel op te schalen door direct extra softwarerobots in te zetten tijdens piekmomenten of andere onverwachte toenames in de werkdruk;
  • te besparen op operationele kosten doordat werknemers minder tijd kwijt zijn aan alledaagse en repetitieve handelingen;
  • het maximale te halen uit de beschikbare tijd en middelen door processen die geen waarde toevoegen, te laten uitvoeren door softwarerobots;
  • een veilige omgeving te onderhouden door bepaalde, gevoelige informatie te laten verwerken door softwarerobots in plaats van door werknemers.
Verint Robotic Process Automation maakt gebruik van visuele-herkenningstechnologie, en er zijn geen integraties of programmeerwerk voor nodig om de oplossing te laten samenwerken met andere applicaties. Verint Robotic Process Automation kan zakelijke processen op meerdere applicaties uitvoeren door alle muisklikken en navigatiestappen vanuit de interfaces van die applicaties zelf vast te leggen. Zo kunnen bedrijven dus eenvoudig scripts vastleggen, die de softwarerobots vervolgens uitvoeren. Een centralized administrator of business user manager kan de productiviteit van de robots vervolgens controleren en beheren in het web-based dashboard van Robotic Process Automation.

Dezelfde technologie kan ook gebruikt worden om werknemers te helpen, bijvoorbeeld door ze door nieuwe of zelden gebruikte processen te gidsen aan de hand van een ‘show me’-functionaliteit. Op die manier kan de oplossing bovendien helpen bij het inwerken van nieuwe werknemers. En met de Verint Process Assistant is de technologie in te zetten om de taken die een medewerker op een desktop handmatig uitvoert, gedeeltelijk te automatiseren.

“Om te kunnen voldoen aan het hoge tempo en de eisen van een zwaar concurrerende markt, staan organisaties vaak voor de uitdaging om meer te doen in minder tijd”, zegt Michiel Lely, Vice President Practises bij Verint. “Dat is precies waar software als Robotic Process Automation bij kan helpen. Deze oplossing is ontworpen om routinetaken en -processen te vergemakkelijken en de productiviteit een boost te geven, het aantal fouten terug te dringen en de kwaliteit van het klantcontact te verbeteren. Daarnaast helpt Robotic Process Automation bij het veiligstellen van gevoelige informatie en bij het voldoen aan wetgeving.”

“Door routinetaken te automatiseren, besparen organisaties veel tijd die hun werknemers kunnen besteden aan werkzaamheden die echt waarde toevoegen en gericht zijn op de klant”, voegt Lely toe. “Dat helpt niet alleen om efficiënter te werken, het zorgt ook voor meer betrokken werknemers, omdat ze meer tijd kunnen besteden aan interessantere werkzaamheden.”

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van klantengagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence op http://www.verint.com

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel / Ruud Berendsen
verint@progresscommunications.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Verint
15 feb 2017 Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

16 jan 2017 Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

10 jan 2017 Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
Persberichten van maandag 18 november 2019
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl