www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

IFS voor vijfde achtereenvolgende jaar op eerste plaats als EAM-softwareleverancier voor olie- en gasindustrie

IFS opnieuw door ARC Advisory Group uitgeroepen tot leider qua marktaandeel

ERP-leverancier IFS is door ARC Advisory Group uitgeroepen tot de nummer 1-leverancier van Enterprise Asset Management-software (EAM) voor de olie- en gasindustrie qua marktaandeel.

In de publicatie ‘Enterprise Asset Management Global Market Research Study’ erkent ARC Advisory Group IFS als de toonaangevende leverancier van de wereldwijde olie- en gassector. Het rapport, dat vooruitkijkt tot 2020, noemt de component- en servicegeoriënteerde architectuur van de ERP-oplossing als een van de krachten van IFS. Die stelt klanten in staat om een EAM-oplossing aan te schaffen, die past bij hun unieke en specifieke eisen voor wat betreft hun asset life cycle management.

Het volledige Engelstalige bericht is hieronder te lezen.

IFS number one provider of EAM software for the oil & gas industry for five consecutive years

IFS identified by ARC Advisory Group as industry leader in terms of market share for the fifth year running

IFS, the global enterprise applications company, has been identified as the number one vendor in market share in enterprise asset management (EAM) software for oil & gas (O&G) industries by ARC Advisory Group, the leading information technology research and advisory firm for industry and infrastructure.

In its publication “Enterprise Asset Management Global Market Research Study,” ARC Advisory Group recognizes IFS as the leading supplier to the global oil and gas industry. The report, which forecasts the market through 2020, identifies one of IFS’s strengths as its established component and service-oriented architecture, which enables customers to purchase an EAM solution that fits their unique and specific asset lifecycle management needs.

“The oil and gas industry operates in an environment in which asset integrity management is crucial,” Ralph Rio, Research Director for Enterprise Software, ARC Advisory Group said. “The commodity pricing of the petroleum sector creates extreme pressure to control cost while preventing catastrophic failures across asset classes including offshore oil rigs and pipelines.”

IFS director for the oil and gas industry Knut Møystad added, “The leading position IFS commands in the oil and gas market has been confirmed once again in this latest study by ARC. For more than 20 years, we have worked closely with leading EPCI contractors, drilling contractors, system/equipment suppliers and mobile asset owners to ensure our solutions meet the industry’s stringent requirements. Our focus on the oil and gas industry is evidenced both by a deep industry expertise and a solid track record. Dedication to the industry has also attracted a numerous of partner organisations to the IFS network, which we believe is beneficial for our customers. ”

IFS customers in the oil and gas industry include Interwell, Bibby Offshore, Technip, Seadrill, Maersk Drilling, Maersk Supply Service, Rowan Companies, Odfjell Drilling, Agility Group, Babcock Marine, Heerema Fabrication Group, Archer, Apply Sørco, MIR VALVE, Hertel Group, Rosenberg WorleyParsons, BW Offshore, Semco Maritime, Reinertsen, VARD, PGS, Wellstream, Hamworthy, ShawCore, Icon Engineering, Songa Offshore, Mermaid Marine and Trans-Northern Pipelines Inc.

For more information on ARC’s findings, visit here to see an overview of the report.

To learn how IFS supports customers in the oil and gas sector, please visit: www.ifsworld.com/en/industries/oilfield-service-software/

Over IFS
IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business, helpt hen zich slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen en voor te bereiden op de toekomst. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS), opgericht in 1983, met meer dan 2.800 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 1 miljoen gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op IFSworld.com.

Volg ons op Twitter: @ifsworld

Bezoek de IFS-blog over technologie, innovatie en creativiteit: http://blog.ifsworld.com/

Contactinformatie

IFS

Petra Tuitert
Marketing Manager Benelux
Petra.tuitert@ifsworld.com

LVTPR
Nienke Geudeker / Metta van Straten
ifs@lvtpr.nl
Laatste van IFS
Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors

IFS overtreft de markt in 2019 met 32 procent groei in licenties en EBITDA

Eerste vestiging SPIE Nederland in recordtempo aangesloten op enterprise-platform van IFS

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Interxion

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau