www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
PR: Marcommit

Univadis gebruikt Talend om aanbod te verbreden

Platform voor data-integratie helpt contentbeheer te optimaliseren en gebruikersauthenticatie te versterken bij de eerste portal ter wereld voor gezondheidszorginformatie

REDWOOD CITY, Calif./Amsterdam, 18 juli 2016Univadis, wereldwijd de eerste informatieportal voor de brede groep van mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg, gebruikt Talend Data Fabric om de veelzijdige content meertalig te presenteren en de gebruikerstoegang sterker te beveiligen. Univadis is actief in 90 landen, waaronder Nederland. De inhoud is beschikbaar in meer dan 20 talen.

De oplossing voor Univadis is geïmplementeerd door Eulidia, een Platinum partner van Talend.

“We zijn begonnen ons technologieplatform te moderniseren, omdat de bestaande oplossing voor data-integratie te sterk verouderde”, vertelt Benoît Masson, vice president wereldwijd voor High Performance Computing (HPC) engineering bij Univadis. “We hadden een oplossing nodig om dagelijks honderden nieuwe bestanden te integreren in Univadis, verspreid over meer dan twintig talen voor onze meer dan vijftig partners wereldwijd. Tegelijkertijd wilden we onze internationale aanwezigheid vergroten van een twaalftal landen naar negentig. Dit riep aanzienlijke technische en organisatorische uitdagingen op die alleen met Talends oplossingen zijn in te vullen. Een partner als Talend kan bovendien advies geven over de gewenste technologische architectuur.”

Talend Data Fabric maakt het mogelijk voor Univadis om de import van content te standaardiseren en te automatiseren, en tegelijkertijd overzicht te houden. De oplossing van Talend bleek ideaal om verschillende tools aan elkaar te koppelen en gebruikersauthenticatie veilig te beheren, evenals vereenvoudiging van de ontwikkelarchitectuur voor de portal, informatie te beheren en deployments in de gaten te houden.

Univadis heeft al verschillende voordelen gekend als gevolg van de implementatie van Talend. Die omvatten een grotere betrouwbaarheid van het systeem, beter beheer en meer flexibiliteit. Univadis kan nu, door betere gegevensanalyses, nadenken over meer manieren om zijn content te gelde te maken. De onderneming plant de ontwikkeling van datawarehouses en een datamart om de bedrijfsgegeven nog beter te kunnen analyseren. Talend vormt ook bij deze nieuwe projecten de kern.
“Univadis is een mooi voorbeeld dat laat zien hoe de data-integratie oplossingen van Talend geschikt zijn voor de gezondheidsinstellingen die data moeten verenigen uit meerdere systemen met verschillende niveaus van betrouwbaarheid, toegankelijkheid, transparantie en kwaliteit”, zegt François Mero, senior vice president of sales, EMEA bij Talend. “Door alle aspecten te combineren van dataverwerking en -kwaliteit, maakt Talend het mogelijk voor organisaties als Univadis om de gewenste prestaties en lenigheid te krijgen die nodig zijn als antwoord op de klantvraag en groeiende uitdagingen voor het bedrijfsleven.”

Meer informatie over Talend en zijn complete portfolio aan oplossingen, inclusief de jongste versie van Talend Data Fabric, is te vinden op www.talend.com of de Talend Blog.

Over Univadis
Drukke professionals in de gezondheidszorg moeten toegang hebben tot betrouwbare, praktijk-relevante informatie die snel toegankelijk is en eenvoudig is te delen. Univadis biedt de nieuwste klinische middelen en informatie, vooraf geselecteerd rond een specialiteit, zo georganiseerd dat het bij een manier van werken past. Univadis is een service van Aptus Health. Aptus Health (AH) is een dochteronderneming van Merck & Co. Inc., opererend als MSD buiten de Verenigde Staten en Canada.  Meer informatie kunt u lezen op www.aptushealth.com

Over Talend
De integratie-oplossingen van Talend maken het mogelijk voor informatiegedreven organisaties om direct waarde te ontlenen aan hun data. Door native ondersteuning van moderne big data platformen haalt Talend de complexiteit uit de integratiepogingen en biedt IT-afdelingen de mogelijkheid beter gehoor te geven aan de wens van de business tegen voorspelbare kosten. Met gebruikmaking van open source technologieën kunnen de schaalbare, toekomstbestendige oplossingen van Talend alle bestaande en opkomende integratie-eisen aan. Talend is een particulier bedrijf met zijn hoofdkantoor in Redwood City, Californië. Meer informatie is beschikbaar op www.talend.com. Het bedrijf is te volgen op: @Talend.
Laatste van Talend
Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Talend contact

Logo Talend

www.talend.com
Talend sociaal

Talend tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage