Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Univadis gebruikt Talend om aanbod te verbreden

Platform voor data-integratie helpt contentbeheer te optimaliseren en gebruikersauthenticatie te versterken bij de eerste portal ter wereld voor gezondheidszorginformatie

REDWOOD CITY, Calif./Amsterdam, 18 juli 2016Univadis, wereldwijd de eerste informatieportal voor de brede groep van mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg, gebruikt Talend Data Fabric om de veelzijdige content meertalig te presenteren en de gebruikerstoegang sterker te beveiligen. Univadis is actief in 90 landen, waaronder Nederland. De inhoud is beschikbaar in meer dan 20 talen.

De oplossing voor Univadis is geïmplementeerd door Eulidia, een Platinum partner van Talend.

“We zijn begonnen ons technologieplatform te moderniseren, omdat de bestaande oplossing voor data-integratie te sterk verouderde”, vertelt Benoît Masson, vice president wereldwijd voor High Performance Computing (HPC) engineering bij Univadis. “We hadden een oplossing nodig om dagelijks honderden nieuwe bestanden te integreren in Univadis, verspreid over meer dan twintig talen voor onze meer dan vijftig partners wereldwijd. Tegelijkertijd wilden we onze internationale aanwezigheid vergroten van een twaalftal landen naar negentig. Dit riep aanzienlijke technische en organisatorische uitdagingen op die alleen met Talends oplossingen zijn in te vullen. Een partner als Talend kan bovendien advies geven over de gewenste technologische architectuur.”

Talend Data Fabric maakt het mogelijk voor Univadis om de import van content te standaardiseren en te automatiseren, en tegelijkertijd overzicht te houden. De oplossing van Talend bleek ideaal om verschillende tools aan elkaar te koppelen en gebruikersauthenticatie veilig te beheren, evenals vereenvoudiging van de ontwikkelarchitectuur voor de portal, informatie te beheren en deployments in de gaten te houden.

Univadis heeft al verschillende voordelen gekend als gevolg van de implementatie van Talend. Die omvatten een grotere betrouwbaarheid van het systeem, beter beheer en meer flexibiliteit. Univadis kan nu, door betere gegevensanalyses, nadenken over meer manieren om zijn content te gelde te maken. De onderneming plant de ontwikkeling van datawarehouses en een datamart om de bedrijfsgegeven nog beter te kunnen analyseren. Talend vormt ook bij deze nieuwe projecten de kern.
“Univadis is een mooi voorbeeld dat laat zien hoe de data-integratie oplossingen van Talend geschikt zijn voor de gezondheidsinstellingen die data moeten verenigen uit meerdere systemen met verschillende niveaus van betrouwbaarheid, toegankelijkheid, transparantie en kwaliteit”, zegt François Mero, senior vice president of sales, EMEA bij Talend. “Door alle aspecten te combineren van dataverwerking en -kwaliteit, maakt Talend het mogelijk voor organisaties als Univadis om de gewenste prestaties en lenigheid te krijgen die nodig zijn als antwoord op de klantvraag en groeiende uitdagingen voor het bedrijfsleven.”

Meer informatie over Talend en zijn complete portfolio aan oplossingen, inclusief de jongste versie van Talend Data Fabric, is te vinden op www.talend.com of de Talend Blog.

Over Univadis
Drukke professionals in de gezondheidszorg moeten toegang hebben tot betrouwbare, praktijk-relevante informatie die snel toegankelijk is en eenvoudig is te delen. Univadis biedt de nieuwste klinische middelen en informatie, vooraf geselecteerd rond een specialiteit, zo georganiseerd dat het bij een manier van werken past. Univadis is een service van Aptus Health. Aptus Health (AH) is een dochteronderneming van Merck & Co. Inc., opererend als MSD buiten de Verenigde Staten en Canada.  Meer informatie kunt u lezen op www.aptushealth.com

Over Talend
De integratie-oplossingen van Talend maken het mogelijk voor informatiegedreven organisaties om direct waarde te ontlenen aan hun data. Door native ondersteuning van moderne big data platformen haalt Talend de complexiteit uit de integratiepogingen en biedt IT-afdelingen de mogelijkheid beter gehoor te geven aan de wens van de business tegen voorspelbare kosten. Met gebruikmaking van open source technologieën kunnen de schaalbare, toekomstbestendige oplossingen van Talend alle bestaande en opkomende integratie-eisen aan. Talend is een particulier bedrijf met zijn hoofdkantoor in Redwood City, Californië. Meer informatie is beschikbaar op www.talend.com. Het bedrijf is te volgen op: @Talend.
Eerder van Talend
16 okt 2018 Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

14 sep 2018 Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

25 jul 2018 Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools
Persberichten van woensdag 13 november 2019
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Helft consumenten verwacht in 2024 meeste online aankopen via mobiel te doen
NEG-ITSolutions, HP Gold Services Partner of the Year

Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten

myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

Cisco Meraki vereenvoudigt netwerkbeveiliging voor het mkb

Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Team Dimension Data wordt NTT Pro Cycling

Sitecore presenteert SaaS-strategie en kondigt op Symposium 2019 updates aan voor Experience Platform en Content Hub

Women in the Boardroom-rapport: vrouwen nemen slechts 16,9 procent van bestuursfuncties wereldwijd in

Hilversum klaar voor Gigabit-internet

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl