www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 111 dagen geleden)
PR: Whizpr

TP-LINK introduceert AV1200 Gigabit Powerline AC Kit met hoge Wi-Fi snelheden

TL-WPA8730 KIT biedt gecombineerde snelheden tot 1750 Mbps en bedrade snelheden tot 1200 Mbps voor een veilige en betrouwbare verbinding in de verste hoeken van het huis

Nieuwegein - TP-LINK kondigt de TL-WPA8730 KIT aan, de snelste powerline-oplossing die nu beschikbaar is op de Nederlandse markt. Deze AV1200 Gigabit Powerline AC Wi-Fi Kit maakt het mogelijk om bedrade en draadloze internetverbindingen naar elke ruimte uit te breiden met hoge snelheden door gebruik te maken van het bestaande elektriciteitsnet in huis. Hiermee voldoet deze powerline-oplossing aan de groeiende eisen die aan het thuisnetwerk, en de snelheid hiervan, worden gesteld. Bij het ontwerpen van de Kit stonden eenvoud, veiligheid en snelheid centraal. Deze Kit is één van de powerline-oplossingen in TP-LINK’s nieuwste powerline line-up.

Roel Brandenbarg, Business Unit Manager Consumer bij TP-LINK Nederland, zegt hierover: "Bijna iedereen heeft wel een ruimte in huis tot waar het internet niet reikt. Denk bijvoorbeeld aan de zolder, tuin of balkon. Powerline-adapters zijn uitstekende oplossingen om deze ruimtes toch te voorzien van een Wi-Fi-verbinding zonder kabels te hoeven leggen en gaten te boren. Met onze nieuwe line-up voorzien we in de vraag van powerline-adapters met hogere snelheden, inclusief Wi-Fi. Met name in de zomer zien we dat mensen graag in hun tuin of op hun balkon willen genieten van Wi-Fi. Deze powerline-oplossingen zijn dan uiterst geschikt, ook voor activiteiten die veel van de bandbreedte vragen, zoals het streamen van HD video’s, online gaming of het verzenden van grote bestanden.”

Stop onderbrekingen en bufferen
De TL-WPA8730 KIT maakt gebruik van de steeds populairdere AC dual-band Wi-Fi-standaard en levert een gecombineerde snelheid tot wel 1750Mbps. Gebruikers profiteren hierdoor van stabiele netwerksnelheden voor HD-videostreaming en online gaming vanaf meerdere apparaten tegelijkertijd. Dankzij de hoge snelheden van de TL-WPA8730 KIT hoeft de gebruiker zich geen zorgen te maken over bufferen en onderbrekingen. Daarnaast is het mogelijk bedraad een variëteit aan apparaten die een bedrade verbinding vereisen, zoals TV’s PC’s en spelcomputers, te verbinden met beide adapters. De HomePlug AV2-standaard levert bedrade snelheden tot wel 1200Mbps over het bestaande stroomnet in huis.

Verder is deze kit voorzien van 2X2 MIMO met beamforming-technologie. Hiermee functioneert het powerline-netwerk ook op grote afstanden efficiënt. 2X2 MIMO ondersteunt meerdere verbindingen tegelijkertijd en vergroot de totale doorvoer door data te verzenden naar meerdere apparaten op hetzelfde moment. De drie geïntegreerde Gigabit Ethernet-poorten op beide adapters bieden hoge snelheden voor elk bedraad apparaat. TV’s, PC’s en spelcomputers kunnen op deze manier gemakkelijk verbonden worden met het netwerk, zonder zorgen over lastige instelprocedures.

Snelle set-up, zonder zorgen
De TL-WPA8730 KIT is eenvoudig te installeren aan de hand van plug, pair en play. De gebruiker hoeft alleen de powerline-adapter in het stopcontact te steken en de pair-knoppen in te drukken. Met de Wi-Fi Clone neemt de TL-WPA8730 KIT automatisch de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord van de router over, zodat direct een beveiligd en uniform netwerk wordt opgezet. Een gebruiker hoeft niet te wisselen tussen verschillende SSID’s of verschillende wachtwoorden te onthouden om te kunnen genieten van het uitgebreide netwerk.

Wi-Fi Auto Sync zorgt ervoor dat de TL-WPA8730 KIT automatisch de instellingen van het bestaande powerline-netwerk synchroniseert, zodat installatie nog makkelijker is en de online ervaring optimaal is. Wanneer de instellingen worden aangepast op één van de apparaten binnen het netwerk, nemen de andere apparaten deze update automatisch over.

Beheer het netwerk met de Intuïtieve tpPLC app
De door TP-LINK ontwikkelde tpPLC app is beschikbaar voor zowel iOS als Android-apparaten. Het biedt een effectieve en gebruiksvriendelijke manier om je powerline-netwerk vanaf elke plek te beheren. Door gebruik te maken van de tpPLC app kun je gemakkelijk je powerline-apparaten configureren en instellingen beheren vanaf je telefoon of tablet.

Prijs en beschikbaarheid
De TL-WPA8730 KIT is vanaf nu in Nederland beschikbaar bij enkele dealers en later ook bij andere partners van TP-LINK. De router heeft een adviesprijs van €149.90,-. De productspecificaties van deze powerline-oplossing zijn hier te vinden. Andere onlangs uitgebrachte oplossingen in de nieuwe line-up zijn de TL-WPA8630 KIT (Adviesprijs €139.90), TL-WPA8630P KIT (Adviesprijs €149.90) en TL-PA9020P KIT (Adviesprijs €129,90). Een volledig overzicht van TP-LINK’s nieuwste powerline-oplossingen is hier te vinden.

Over TP-LINK
TP-LINK is wereldwijde innovator en leverancier van consumenten en SMB-netwerkproducten aan tientallen miljoenen klanten in meer dan 120 landen en is de wereldwijde nummer 1 in WLAN-apparaten en broadband CPE-apparaten*. Door een sterke R&D, een doeltreffende productie en streng kwaliteitsmanagement biedt TP-LINK draadloze netwerkproducten, waaronder draadloze routers, powerline-adapters, range extenders, cloud camera’s, smart home en accessoires voor eindgebruikers over de hele wereld. Bezoek de website van TP-LINK Netherlands, volg TP-LINK op Facebook en op YouTube.

*Volgens de laatst gepubliceerde IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker Report, Q2 2015 Final Release

TP-LINK Netherlands B.V.
Eleonore Schut
E-mail: eleonore.schut(at)tp-link.com
Telefoon: 030 603 6568

Whizpr
Mandy Visser / Kees Verheij
E-mail: tplink(at)whizpr.nl
Telefoon: 0317 410 483
Laatste van TP-LINK Netherlands B.V.
TP-Link onthult nieuwe merkidentiteit tijdens 20-jarige jubileum

TP-LINK introduceert AV1200 Gigabit Powerline AC Kit met hoge Wi-Fi snelheden

TP-LINK kondigt razendsnelle routers aan die wifi-snelheden maximaliseren voor elk apparaat
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Verstreken tijd: 4 jaar en 111 dagen
TP-LINK Nether.. contact

Logo TP-LINK Netherlands B.V.

TP-LINK Nether.. sociaal

TP-LINK Nether.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders