www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

CRM Partners voor tweede achtereenvolgende jaar opgenomen in Microsofts Inner Circle

Barneveld, 12 juli 2016 – CRM Partners is gisteravond tijdens de jaarlijkse World Partner Conference (WPC) van Microsoft in Toronto voor het tweede achtereenvolgende jaar benoemd tot lid van de Microsoft Dynamics Inner Circle 2016. CRM Partners behoort hierdoor wederom tot één van de meest strategische Microsoft-partners wereldwijd. Zij heeft zich opnieuw bewezen door sterke klantgerichtheid, hoge klanttevredenheid en het aanbieden van een Customer Engagement-platform op basis van Microsoft technologie. In 2011 en 2013 behoorde CRM Partners ook al tot de Inner Circle.

“CRM Partners mag zich dit jaar weer rekenen tot de Microsoft Dynamics Inner Circle 2016”, aldus Jeff Edwards, Director Channel Strategy and Programs bij Microsoft. “Haar uitstekende prestatie, grote betrokkenheid, toewijding aan klanten en continue focus op business excellence maakt dat CRM Partners zich opnieuw kan schalen onder de zestig meest succesvolle Microsoft-partners van de wereld.”

Emiel Putman, CEO en oprichter van CRM Partners: “We zijn verheugd dat we voor het tweede jaar op rij deze prestigieuze titel op onze naam mogen schrijven. Het hele team van CRM Partners zet zich dag in dag uit in om onze klanten geliefd te maken bij die van hen. Ons vernieuwde lidmaatschap van de Inner Circle bevestigt dat de richting die we gekozen hebben naar een Customer Engagement Company, de juiste is. Ook komend jaar blijft dit ons uitgangspunt en willen we verder excelleren in onze expertise en service.”

------------------

Over CRM Partners
Customer Engagement – dat is wat het team van CRM Partners mogelijk maakt. Alles wat zij doen is erop gericht om onze klanten geliefd te maken bij hun klanten. Altijd, overal en via elk kanaal persoonlijk contact tijdens elke klantinteractie is daarbij de leidraad voor succes. Tegenwoordig zijn klantinteracties steeds vaker digitaal en klanten zijn veeleisender geworden. CRM Partners ondersteunt veel organisaties bij de digitale verandering die nodig is om klanten optimaal te bedienen. Maar daarbij mag één belangrijk aspect niet uit het oog worden verloren; de persoonlijke relatie met de klant. Mensen zijn uiteindelijk diegenen die zorgen voor onvergetelijke klantervaringen. Maar hoe borg je een perfecte balans tussen mens en techniek? CRM Partners ondersteunt in de uitdagingen die je op dit vlak hebt met behulp van producten en diensten op de gebieden online interactie, CRM, digitale marketing, Customer Care en Business Analytics. CRM Partners is marktleider in Europa op het gebied van Customer Engagement op basis van het Microsoft platform, ze hebben al meer dan 250 klanten ondersteund op dit vlak waaronder organisaties zoals FNV, Nutreco, Obvion Hypotheken, ABN AMRO, Bayer, VvAA, Vereniging De Zonnebloem en Coöperatie DELA.

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de President’s Club en de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

Marcommit
Laura Rijks
crmpartners@marcommit.nl
Laatste van Fellowmind
Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Conclusion Zuyd
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl