Contentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor presenteert nieuwe activiteit H&L Digital

Infor Digital as a Service biedt software, analyses, strategie en design om een end-to-end digitale transformatie voor klanten te realiseren

Barneveld, 12 juli 2016 – Infor, een leverancier van branchespecifieke applicaties die geschikt zijn voor de cloud, kondigt vandaag de start aan van H&L Digital, een nieuwe divisie voor end-to-end digitale oplossingen voor de cloud. H&L Digital stelt, samen met Infor’s bestaande software en platformen, Infor in staat Digital as a Service te leveren; oplossingen die nieuwe mogelijkheden bieden, voor nieuwe inkomstenstromen zorgen en klanten van Infor helpen bij hun bedrijfsvoering. Infor heeft Chief Creative Officer Marc Scibelli aangesteld als hoofd digitaal strateeg en hoofd van H&L Digital.

Het interne designbureau van Infor, Hook & Loop, is in 2012 opgericht om binnen de organisatie betekenisvolle belevingen te creëren voor gebruikers van Infor-software. H&L Digital is een klantgericht verlengstuk van Hook & Loop dat veel van dezelfde benaderingen gebruikt, waaronder digitale workshops en hackathons, om zo voor de klanten van Infor’s klanten onderscheidende belevenissen te ontwikkelen.

“Veel consultancybedrijven en designbureaus claimen dat ze klanten helpen digitale transformatie te realiseren om de uitdagingen van digitale verstoringen aan te gaan. Maar omdat ze niet de fundamentele technologie in huis hebben om een echte verandering teweeg te brengen, raken de projecten van hun klanten verwaarloosd, vertraagd of voldoen ze niet aan de verwachtingen”, zegt Charles Philips, CEO van Infor. “Met de oprichting van H&L Digital kan Infor alle componenten van een end-to-end oplossing as a service leveren: branchespecifieke cloudapplicaties, dynamische data-gedreven inzichten, goede gebruikerservaringen en een goed verbonden supply chain-netwerk.”

Infor heeft een enterprise-out benadering voor digitale transformatie-diensten die zowel de bedrijfsvoering verbeteren als klanten en medewerkers nieuwe belevingen bieden.

Deze aanpak kent drie lagen:
  • Software en platformen – In het hart van elk transformatieprogramma liggen cloudapplicaties die de drijvende kracht zijn achter de bedrijfsvoering, waaronder enterprise resource planning (ERP), enterprise asset management (EAM), human capital management (HCM), supply chain management, configure-price-quote (CPQ) en de gestandaardiseerde middleware in Infor ION die dit integreert en data publiceert.
  • Data en statistieken – boven op de kernapplicaties liggen API-beheer, inzichten van Infor Dynamic Science Labs en de flexibele supercomputing kracht van Amazon Web Services (AWS).
  • H&L Digital – anders denken over de manier waarop bedrijven werken om ze effectiever en krachtiger te maken voor het tijdperk van connectiviteit en nieuwe datagedreven manieren ontwikkelen om een verbeterde beleving, dienst of product te leveren.
“De opkomst van krachtige digitale platformen en netwerken heeft een significante verandering teweeggebracht in de manier waarop we werken, communiceren en verkopen”, zegt Marc Scibelli, chief creative officer van Infor en hoofd H&L Digital. “H&L Digital helpt klanten van Infor om zich door middel van nieuwe cloudoplossingen te onderscheiden in de markt en klanten aan zich te binden in een sterk digitaal ecosysteem.”

Elementen van Infor Digital as a Service zijn:
  • Strategie - gebaseerd op inzichten van interactieve workshops bouwt H&L Digital een digitale strategie voor het bedrijf en het merk. Het proces start bij het definiëren van een digitaal ecosysteem en het aanwijzen van quick wins. Samen met IT-teams van klanten brengt het ontwikkelteam tekortkomingen van de huidige architectuur in kaart en stippelt een implementatieplan uit.
  • Design – design-gedreven denken helpt H&L Digital om zich te richten op de belevingen die bedrijven willen creëren voor eindgebruikers. Door intuïtieve oplossingen te maken die naadloos in elke omgeving werken, helpt H&L Digital de manier te verbeteren waarop werknemers samenwerken en de manier waarop klanten communiceren met de organisatie.
  • Samenvoegen – H&L Digital maakt onderscheidende producten en diensten en bestaande technologieën te gelde om elementen van het digitale ecosysteem aan te sturen, en voert een analyse uit om in kaart te brengen welke componenten er nodig zijn voor de integratie en welke potentiële ontwikkelingen voor het versnellen van het project.
  • Gebruik – H&L Digital beheert SaaS-services met bedrijfsspecifieke technologieën en levert diensten voor doorontwikkeling, support en onderhoud.

“H&L Digital is de evolutie van Infor’s strategische investering in digitale en gebruikersbelevingen als onderscheidende factoren”, zegt Michael Krigsman, industrie-analist en oprichter van CxO Talk. “De oprichting van deze groep toont de toewijding aan van Infor voor digitale transformatie. H&L Digital versterkt Infor’s mogelijkheden om klant engagement te realiseren.”

Bekijk hier de casestudie van een fictieve luchtvaartmaatschappij, die H&L Digitals aanpak van digital transformation illustreert: http://manufacturing.infor.digital/.

Tags bij dit bericht