www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Acer introduceert de ultraslanke en stijlvolle TravelMate X3 notebook voor professionals

• Met de Acer TravelMate X349 kunnen gebruikers vol vertrouwen werken en reizen met een slank aluminium laptop die nog geen 18 mm dik is en slechts 1,53 kg weegt
  • Een batterijduur van 10 uur1 helpt business-professionals de dag door terwijl de 6e generatie IntelCoreprocessoren, een DDR4 systeemgeheugen en SSD's voor uitstekende prestaties zorgen
  • Verbeterd gebruiksgemak met haarscherpe beelden op een IPS2 Full HD-scherm dat 180 graden kan worden versteld om plat te liggen en een LED-backlit toetsenbord met een groter, breder touchpad
  • Een geïntegreerde vingerafdruksensor ondersteunt Windows Hello voor snel en veilig aanmelden, terwijl een Trusted Platform Module (TPM) 2.0-chip de platformintegriteit verhoogt en een hardware beveiliging voor wachtwoorden en encryptiesleutels biedt
s Hertogenbosch, Nederland (7 juli, 2016) - Acer introduceerde vandaag zijn nieuwe nieuwe TravelMate X3 commerciële notebookserie die ontworpen is voor professionals bij kleine en middelgrote bedrijven die in stijl willen werken. De TravelMate X349 met 14-inch beeldscherm is de eerste in de reeks en beschikt over een modern, geborsteld metalen design dat stijl combineert met geavanceerde technologie. Het is speciaal ontworpen voor degenen die een krachtig notebook willen dat stijlvol en draagbaar is en eersteklas prestaties en veiligheid biedt.

Ontworpen voor productiviteit onderweg
De Acer TravelMate X349 is omhuld door een slank aluminium chassis met geborsteld metalen afwerking.  Met een dikte van nog geen 18 mmen een gewicht van slechts 1,53 kg is deze laptop uiterst handzaam om mee te nemen. De TravelMate X349 is uitgerust met 6e generatie IntelCoreprocessoren, tot 8 GB DDR4 geheugen en tot 512 GB SSD's. Samen met een extra lange batterijduur tot maar liefst 10 uur1, biedt dit uitstekende prestaties. De TravelMate X349 wordt geleverd met Windows 10 Pro met krachtige functies voor zakelijke behoeften.

Professionele bruikbaarheid
Het 14-inch scherm van de TravelMate X349 biedt ondersteuning voor Full HD-resolutie (1920 x 1080) met IPS-technologie2 die een brede kijkhoek en kristalheldere weergave biedt van documenten en webpagina's. Daarnaast kan het scherm 180 graden worden versteld om volledig plat te liggen voor flexibele toepassingen, zoals bij het delen van content in kleine groepsdiscussies. De TravelMate X349 beschikt over een toetsenbord met LED-verlichting om gebruikers productiever te houden in situaties met weinig licht zoals in een vliegtuig of trein. Een Chiclet-toetsenbord biedt een uitstekende type-ervaring voor nauwkeurig touch-typen en zijn brede Precision Touchpad bevordert een comfortabele en responsieve navigatie.

Voor gebruikers die regelmatig contact hebben met externe leveranciers en partners, is de TravelMate X349 uitgevoerd met een verfijnd geluid via speakers en microfoon en zorgt samen met een 720p HDR-webcam voor hoogwaardige videoconferenties. Voor een snelle plug-and-play docking is de TravelMate X349 voorzien van een USB type-C-poort voor de koppeling met een Acer USB type-C dock (apart verkrijgbaar). Zo kan snel en doeltreffend verbinding worden gemaakt met maximaal twee 4K monitoren (die van eigen voeding worden voorzien) en kan een verscheidenheid aan randapparatuur via een enkele kabel worden aangesloten.

Geavanceerde software en beveiliging
Naast het premium design overtreft de TravelMate X349 alle verwachtingen als het gaat om software en beveiliging. Een geïntegreerde vingerafdruksensor ondersteunt Windows Hello voor een snelle en veilige aanmelding waarbij het apparaat met één aanraking wordt ontgrendeld. Deze laptop wordt geleverd met een Trusted Platform Module (TPM) 2.0-chip, die de platformintegriteit verhoogt en een hardware-gebaseerde beveiliging biedt voor wachtwoorden en encryptiesleutels. De TravelMate X349  beschikt over de Acer ProShield Manager, een suite van beveiligings- en beheertools om gevoelige gegevens te beschermen. Daarnaast kunnnen IT-professionals met Acer Office Manager snel het beveiligingsbeleid implementeren en alle programmatuur vanaf een eenvoudig te gebruiken interface bewaken.

Prijzen en beschikbaarheid
De TravelMate X349 is vanaf september verkrijgbaar vanaf 799,- EURO exclusief BTW.  (Intel Core i5, 8 GB RAM, 256 GB SSD)
De exacte specificaties, prijzen en beschikbaarheid verschillen per regio. Voor informatie over beschikbaarheid, productspecificaties en prijzen in specifieke markten, kunt u contact opnemen met uw dichtstbijzijnde Acer-vestiging of leverancier via www.acer.com.

De TravelMate X349 zal te zien zijn in de stand van Acer op de Microsoft Worldwide Partner Conference 2016 (WPC), die plaatsvindt van 10-14 juli in Toronto, Canada.

Batterijduur gebaseerd op MobileMark 2014. De werkelijke batterijduur is afhankelijk van productspecificaties, computerinstellingen en geopende toepassingen of functionaliteiten. Het maximumvermogen van alle batterijen vermindert na verloop van tijd en gebruik.
Alle merken en productnamen die in dit document worden vermeld, bevatten handelsmerken van hun respectieve bedrijven en zijn uitsluitend gebruikt om de producten te beschrijven of identificeren.

Over Acer
Acer, opgericht in 1976, is een hardware + software + services bedrijf dat zich heeft toegelegd op onderzoek, design, marketing, sales en support van innovatieve producten om het dagelijks leven van mensen te verbeteren. Het productaanbod van Acer bestaat uit pc's, beeldschermen, projectoren, servers, tablets, smartphones en wearables. Daarnaast ontwikkelt Acer cloudoplossingen om dingen te koppelen in het Internet of Things. Acer viert in 2016 haar 40ste verjaardag en is een van 's werelds top 5 pc-bedrijven. Er werken wereldwijd 7.000 mensen en Acer is actief in meer dan 160 landen. Kijk voor meer informatie op www.acer.com.

Acer
Hans den Heijer
E-mail: hans.den.heijer@acer.com

Pride PR
Marloes de Ruiter
E-mail: acer@pridepr.nl

© 2016 Acer Inc. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acer-logo zijn geregistreerde handelsmerken van Acer Inc. Andere handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en/of servicemerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. Alle aanbiedingen kunnen zonder kennisgeving of verplichting worden gewijzigd en zijn mogelijk niet via alle verkoopkanalen beschikbaar. Vermelde prijzen zijn door de fabrikant vastgestelde adviesprijzen en kunnen per locatie verschillen. Waar van toepassing verkoopbelasting extra.
Tags bij dit bericht
Eerder van Acer
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl