www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 28 dagen geleden)
PR: Marcommit

Rollei lanceert nieuwe 4K actioncam met volledig accessoirepakket

Eindhoven, 4 juli 2016 – Camerafabrikant Rollei lanceert een nieuwe actioncam: de Rollei Actioncam 425. Deze actioncam is geschikt voor het maken van videobeelden in 4K beeldkwaliteit met 25 fps (frames per second). Ook is het mogelijk om opnames in full HD te maken met 30 of 60 fps. Gebruikers kunnen met deze nieuwe 4K actioncam zelfs de meest extreme bewegingen haarscherp vastleggen. De Actioncam 425 wordt standaard geleverd met verschillende sportaccessoires en is spatwaterdicht. Dit maakt actioncam tot de perfecte metgezel van sporters.

Ook watersport-liefhebbers komen aan hun trekken met de Rollei Actioncam 425. De camera wordt geleverd met een onderwaterhuis met twee verwisselbare achterpanelen. Hiermee kan de actioncam onder water gebruikt worden tot een diepte van 40 meter. Doordat het mogelijk is om de achterpanelen te wisselen, kun je het achterpaneel open laten als je geen onderwater opnames maakt. Hierdoor kun je goede geluidsopnames maken en wordt de actioncam niet te warm. De Rollei Actioncam 425 wordt geleverd met een polsafstandsbediening. Deze heeft een reikwijdte van 15 meter en is waterdicht tot één meter diep. De polsband is ideaal voor het eenvoudig en snel vastleggen van alle sportieve avonturen, zonder dat men een afstandsbediening vast hoeft te houden. Naast dat de actioncam het goed doet onder water, is deze ook geschikt voor het maken van opnames in de winter. De 425 beschikt over een speciale sneeuwmodus.

Uitgebreide set accessoires
Naast de afstandsbediening en het onderwaterhuis levert Rollei bij het nieuwste model een uitgebreide set aan accessoires. Zo krijgen consumenten een gratis set van de onlangs gelanceerde Rollei SafetyPads. Dit koppelstuk zorgt ervoor dat de actioncam los wordt gekoppeld van de mount als er te veel kracht op komt te staan. Eventueel risico op letsel bij de gebruiker wordt hierdoor verkleind. Daarnaast komt de actioncam met een verwisselbare lithium-ion accu met een accutijd tot 90 minuten (zonder WiFi), een framehouder, camera-adapter, een statiefadapter en een USB-kabel.

Rollei Actioncam 425
  • 4K videoresolutie (3840 x 2160 pixels/25 fps)
  • 2.7K videoresolutie (2704x1524 pixels/30 fps)
  • Full HD videofunctie (1920 x 1080 pixels, 60/30 fps)
  • Beschikt over een 170 graden groothoeklens
  • Loopfunctie
  • Burst-, timelapse- en sneeuwmodus
  • Geïntegreerde WiFi met bereik tot 20 meter
  • Makkelijk toegang tot de actioncam via een iOs- of Andriod-app op een smartphone of tablet.

Prijzen en beschikbaarheid
De Rollei Actioncam 425 is per direct beschikbaar voor een adviesprijs van €139,-. Meer informatie is te vinden op: http://www.rollei.com/products/actioncams/cams/rollei-actioncam-425,p313050

Henk Gernand, key account manager Benelux bij Rollei: “Deze actioncam levert mooie 4K videobeelden tegen een scherpe prijs. Bovendien is de camera zeer compleet door alle accessoires die standaard meegeleverd worden. Nu de vakantie voor de deur staat, mag deze actioncam niet ontbreken in je koffer.”

--------

Noot voor de redactie: bijgevoegd vindt u beeldmateriaal op hoge resolutie van de Rollei actioncam 425.

Over Rollei:
Het van oorsprong Duitse Rollei is opgericht in 1920 en heeft als doelstelling om fotografie voor iedereen toegankelijk te maken. Rollei is al meer dan 90 jaar een autoriteit op de fotografiemarkt en is momenteel actief in meer dan 20 landen in Europa. Rollei claimde haar wereldwijde reputatie als fabrikant van hoogwaardige camera’s met de twin-lens Rolleiflex. Het huidige assortiment bevat digitale camera’s, actioncams, camcorders, selfie accessoires en professionele fotografische accessoires zoals statieven, camera banden en filtersystemen. Voor meer informatie: http://www.rollei.com/

Meer informatie:
Marcommit
Dionne Knooren
rollei@marcommit.nl

Laatste van Rollei
Rollei komt met camerarugzakken en -tassen voor elk fotoavontuur

Tripod of monopod? Met de Rollei C5i Carbon en C6i Carbon kan het allebei

Kijk over elke muur en om elke hoek met de nieuwe Rock Solid statieven
Verstreken tijd: 5 jaar en 28 dagen

Logo Marcommit
Rollei contact

Logo Rollei

Rollei sociaal

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle