www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Balance kiest voor Microsoft Dynamics CRM, Assistance PSA en Textkernel

Balance heeft gekozen voor Microsoft Dynamics CRM en laat de implementatie uitvoeren door Microsoft Gold Partner Pylades. Recent heeft de ondertekening plaatsgevonden van het contract. Als toevoeging op de standaard Microsoft oplossing wordt de Assistance PSA add-on geïmplementeerd en wordt een bi-directionele interface gerealiseerd met Textkernel.

Balance gaat haar klantinteractieprocessen ondersteunen met Microsoft Dynamics CRM in combinatie met Assistance PSA. De combinatie geeft Balance de specifieke functionaliteit die zij nodig heeft ter ondersteuning van de project- en interim-management diensten die zij succesvol in de markt zetten. De oplossing zorgt voor een optimale ondersteuning van de business en de daaraan gekoppelde administratieve processen.

Microsoft Dynamics CRM als Customer Relationship Management (CRM / xRM) biedt de beste basis voor een positieve klantervaring, effectievere sales, slimme marketing en betere service. Microsoft Dynamics CRM geeft optimaal inzicht in klanten en opportunity’s.

Met de PSA Suite verhoogt Balance de prestaties en heeft zij inzicht in alle belangrijke KPI’s van het bedrijf. De bezetting,  productiviteit, efficiency en factureerbare inzet van hun medewerkers zijn real time beschikbaar in een gebruikersvriendelijk dashboard.

Textkernel levert meertalige cv parsing en semantische zoekfunctionaliteit, sourcing, leadgeneratie, matching tools en arbeidsmarkt-statistieken om het matchingsproces van vraag en aanbod in de arbeidsmarkt te versnellen en verbeteren.

Keuze voor Pylades en Microsoft Dynamics CRM en Assistance PSA
De implementatie van Microsoft Dynamics CRM in combinatie met Assistance PSA is een uitdagend traject. Onder leiding van het management is een uitgebreid selectietraject doorlopen. Aan het selectietraject hebben diverse partijen meegedaan. Uiteindelijk is Pylades daarbij overtuigend als beste oplossing / partner uit de bus gekomen. Volgens Balance is de reden om te kiezen voor Pylades met name de branchekennis, expertise en succesvolle vergelijkbare implementaties.

Over Balance
Balance is een bureau voor advies-, project- en interim-management. Zij voeren complexe en omvangrijke projecten en veranderingstrajecten uit binnen onder andere de infrastructuur, de energiesector en aannemerij. De 350 consultants delen dagelijks expertise op het gebied van bijvoorbeeld projectmanagement, strategisch advies en beheersing van risico’s en kansen. Dit doen ze met name voor gemeenten, provincies, waterschappen, ministeries en aannemers. Gemeenschappelijke kenmerken voor de consultants zijn ervaring en slagkracht. Deze kenmerken staan ervoor garant dat projecten vakkundig en binnen de gestelde kaders worden gerealiseerd. Kijk voor meer informatie op www.balance.nl

Over Pylades
Pylades is sinds 1986 met succes actief als integrale dienstverlener op het gebied van informatietechnologie. De kennis van de markt, de expertise van de medewerkers en de efficiëntere implementaties van de brancheoplossingen liggen hieraan ten grondslag. Microsoft Dynamics CRM ,Microsoft Dynamics AX, Microsoft SharePoint, Business Intelligence, ICT infrastructuren en software development zijn de kerncompetities van Pylades.

Als Microsoft Gold partner voor Dynamics CRM en Dynamics AX staat bij Pylades kwaliteit en zekerheid voorop. Pylades heeft ruime ervaring in het implementeren van oplossingen bij ondernemingen met tien tot duizenden medewerkers. Pylades levert en implementeert door Microsoft gecertificeerde brancheoplossingen voor onder andere de Zakelijke Dienstverlening, Accountancy, Contractors & Engineering, Branche & Belangen organisaties, Handelsbedrijven en organisaties in de Import & Distributie van Kapitaalgoederen.
Voor meer informatie: www.pylades.com

Perscontact: