Snow Software nieuwkomer in Gartner Magic Quadrant voor Enterprise Mobility Management Suites

Haarlem, 21 juni 2016 – Snow Software, marktleider op het gebied van Software Asset Management (SAM), is door Gartner Inc. in het Magic Quadrant van juni 2016 geplaatst voor Enterprise Mobility Management Suites. Snow Software is een nieuwkomer in het Magic Quadrant, slechts negen maanden na de eerste release van Snow Software’s Enterprise Mobility Management Suite, Snow Device Manager. Door de oplossing profiteren organisaties ook op mobiele apparaten van de voordelen van Snow Software’s SAM-platform.

Snow Software is trots op de erkenning van Gartner. Enterprise Mobility Management (EMM) suites helpen organisaties bij het integreren en beheren van mobiele apparaten binnen de IT-infrastructuur. Het beheren van kosten voor licenties, applicaties, interne toegang en beveiliging van mobiele apparaten zijn een prioriteit binnen organisaties, nu smartphones en tablets veelvuldig in zakelijke omgevingen worden gebruikt en het aantal apps enorm is gegroeid. Werknemers verwachten overal toegang te hebben tot data en apps. Daardoor is mobiele SAM essentieel geworden voor het beheer van software en licenties op alle apparaten. Snow Software is uniek in het aanbieden van een sterke combinatie van SAM en EMM. Door het integreren van de beste EMM-mogelijkheden, biedt Snow Software een echte cross-platformoplossing.

“Met EMM kunnen organisaties het werkpatroon van werknemers ondersteunen, zonder de productiviteit negatief te beïnvloeden”, zegt Angus Cameron, Regional Business Manager bij Snow Software. “Wij steken veel energie in het zo eenvoudig mogelijk maken van het leven van de eindgebruiker, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose

Over Snow Software Benelux B.V.
Snow Software is een wereldwijde leverancier van producten en diensten op het gebied van Software Asset Management (SAM). Of het nu door gebrek aan controle, onbegrip of compliancy komt, Snow is van mening dat de meeste organisaties te veel betalen voor hun software. Om dit aan te pakken biedt Snow Software een Software Asset Management (SAM)-oplossing die ervoor zorgt dat organisaties over de juiste licenties beschikken voor de software die ze gebruiken, niet te veel en niet te weinig. Kijk voor meer informatie op www.snowsoftware.com

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
E-mail: SnowsoftwareNL@teamlewis.com

Voor verdere algemene informatie kunt u contact opnemen met Sander van Gelderen, marketing manager bij Snow Software:
E-mail: sander.vangelderen@snowsoftware.com