www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2488 volgers blijven op de hoogte!

Acer introduceert nieuwe reeks Acer X1-projectoren met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Samengevat door de redacteur
  • De X1-serie bestaat uit 3 modellen: X115H, X125H en X135WH
  • Met een helderheid van maar liefst 3400 ANSI lumen en een contrastverhouding van 20.000:1 is de X1-serie een zeer betaalbare krachtpatser
  • De nieuwe projectorserie is uitgerust met Acer's eigen technologieën DynamicBlack™, ColorBoost3D en ColorSafe II voor een optimale beeldkwaliteit en de beste kijkervaring
  • Met de vooruitstrevende EcoProjection®-technologie kan het stroomverbruik van de projector met 70% worden verminderd en de lamp gaat tot 10.000 uur langer mee dankzij Acer's ExtremeEco®-technologie
‘s-Hertogenbosch (17 juni 2016) - Vandaag heeft Acer met de X1-serie een reeks nieuwe gunstig geprijsde projectoren aangekondigd. De serie bestaat uit 3 modellen, namelijk de X115H, X125H en X135WH. Deze nieuwe projectoren voor werk en ontspanning hebben de beste prijs-kwaliteitverhouding in de markt. Met een expressieve weergave, verbeterde gebruiksvriendelijkheid en flexibele installatie heeft de milieuvriendelijke X1-serie een voorsprong op de concurrentie op het gebied van geavanceerde projectiemogelijkheden.

Expressieve weergave
Met een hoge helderheid van maximaal 3400 ANSI lumen biedt de X1-serie de mogelijkheid om kristalheldere, levendige beelden te projecteren vanaf een lange afstand op een groot scherm, zelfs bij daglicht binnenshuis. Bovendien verbetert Acer's eigen DynamicBlack™-technologie het contrast door het frame-voor-frame analyseren van de on-screen content en vervolgens het lampvermogen dynamisch aan te passen om de zwartniveaus te optimaliseren.

Kleuren zijn levensecht met de ColorBoost3D®- en ColorSafe II®-technologieën waarbij de kleuren bij zowel 2D- als 3D-content natuurgetrouw worden weergegeven. Ze beschikken over een geoptimaliseerd 6-segments kleurenwiel, geavanceerde lampverlichtingstechnologie en een krachtige beeldverwerking. Met de ColorBoost3D®-technologie kunnen bij het projecteren van 3D-content de vervaging van helderheid en kleurverschuivingen worden verminderd door het versterken van de helderheid van de kleur. Tegelijkertijd worden kleurverzadiging en kleurtemperatuur gecompenseerd.

De projectoren met ColorSafe II®-technologie zijn vrijwel immuun voor kleurverval, zoals gele of groene tinten op het projectievlak. Deze technologie maakt gebruik van een dynamische RGB-versterkingsregeling om kleuren langer natuurgetrouw te houden, zelfs na langdurig gebruik. Tevens brengt dit substantieel minder kosten met zich mee.

Flexibele installatie
Alle modellen van de X1-serie kunnen aan het plafond worden gemonteerd en het beeld van de beamer kan eenvoudig 180 graden in de juiste richting worden gedraaid. De 40 graden verticale Keystone-correctie zorgt ervoor dat bij een schuine projectie het publiek ook een rechthoekig beeld ziet, in plaats van een trapeziumvorm.

De X1-modellen zijn voorzien van een lampmodule die nu vanaf boven wordt geladen, in tegenstelling tot het conventionele design waarbij de lamp vanaf de onderzijde wordt geplaatst. Zelfs wanneer de projector aan het plafond is gemonteerd, kan de lamp eenvoudig worden vervangen zonder de projector te demonteren van het plafond.

Milieuvriendelijk
Elke projector is voorzien van Acer EcoProjection waarmee het stroomverbruik tot 70% wordt teruggebracht en op maat gemaakte energiebesparende configuraties kunnen worden ingesteld. Acer ExtremeEco verlengt de levensduur van de lamp tot 10.000 extra uur, bespaart op vervangingskosten en garandeert een betrouwbaar gebruik op lange termijn. Een minimaal bijgeluid van de ventilatie zorgt voor een duidelijke verstaanbaarheid van presentaties en entertainment.

Belangrijkste specificaties
Technology Resolution Brightness Contrast Ratio
X115H DLP 3D SVGA 3300 ANSI Lumens 20.000:1
X125H DLP 3D XGA 3300 ANSI Lumens 20.000:1
X135WH DLP 3D WXGA 3300 ANSI Lumens 20.000:1

Prijzen en beschikbaarheid
De Acer X1-serie is verkrijgbaar vanaf midden augustus. De X115H zal beschikbaar zijn vanaf € 349,-, de X125H vanaf € 399,- en de X135WH vanaf € 479,-.

De exacte specificaties, prijzen en beschikbaarheid verschillen per regio. Voor informatie over beschikbaarheid, productspecificaties en prijzen in specifieke markten, kunt u contact opnemen met uw dichtstbijzijnde Acer-vestiging of leverancier via www.acer.com.

Over Acer

Acer, opgericht in 1976, is een hardware + software + services bedrijf dat zich heeft toegelegd op onderzoek, design, marketing, sales en support van innovatieve producten om het dagelijks leven van mensen te verbeteren. Het productaanbod van Acer bestaat uit pc's, beeldschermen, projectoren, servers, tablets, smartphones en wearables. Daarnaast ontwikkelt Acer cloudoplossingen om dingen te koppelen in het Internet of Things. Acer viert in 2016 haar 40ste verjaardag en is een van 's werelds top 5 pc-bedrijven. Er werken wereldwijd 7.000 mensen en Acer is actief in meer dan 160 landen. Kijk voor meer informatie op www.acer.com.

Acer
Hans den Heijer
E-mail: hans.den.heijer@acer.com

Pride PR
Marloes de Ruiter
E-mail: acer@pridepr.nl

© 2016 Acer Inc. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acer-logo zijn geregistreerde handelsmerken van Acer Inc. Andere handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en/of servicemerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. Alle aanbiedingen kunnen zonder kennisgeving of verplichting worden gewijzigd en zijn mogelijk niet via alle verkoopkanalen beschikbaar. Vermelde prijzen zijn door de fabrikant vastgestelde adviesprijzen en kunnen per locatie verschillen. Waar van toepassing verkoopbelasting extra.
Laatste van Acer
Acer Wins Five iF Design Awards in 2020 for Innovation

Acer breidt haar lijn van creator-pc’s uit met convertible notebooks in de ConceptD 7 Ezel-serie en met het ConceptD 700-werkstation

Acer introduceert de nieuwe TravelMate P6, een duurzame, lichte en dunne notebook voor mobiele professionals
Thales maakt einde aan wachtwoordtijdperk met een badge die zowel pc’s ontgrendelt als veilige toegang tot cloud biedt

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

4 kansen in process excellence die je in de gaten moet houden

SentinelOne haalt 200 miljoen dollar op in nieuwe investeringsronde
Duidelijkheid over vakmanschap installatiebranche in Centraal Register

PA Consulting boekt recordomzet van £500 miljoen in 2019

Gezamenlijke oplossing van Cloudian en Veeam voor ransomware-bescherming

Previder versterkt landelijke positie na samenvoeging met Platani

LEO neemt Nederland mee in de wereld van de logistiek op SBS 6

USoft zet in op low-code groeistrategie met nieuwe investeerder Holland Capital

WiFi-gebruik tijdens Super Bowl LIV voor zevende jaar op rij gestegen

Scheiding tussen IT en Business kan negatieve impact hebben op de klantervaring, blijkt uit onderzoek van Pegasystems

MeetingpointAdvies breidt dienstverlening bij vergelijkers voor schade particulier verder uit

Nieuwe LANCOM Enterprise SD-WAN-gateway om maximaal drieduizend externe locaties te verbinden

Orange Business Services selecteert Ekinops en Dell Technologies voor uCPE-platforms

AntTail realiseert logistieke doorbraak voor farmaceutische industrie met IoT-app gebouwd met Mendix

Kaspersky behaalt ISO 27001 certificering

Fujitsu presenteert end-to-end retailmogelijkheden tijdens Euroshop 2020

Panasonic Toughbook-tablets optimaliseren Zwitsers openbaar vervoer

Yourhosting reset preventief wachtwoorden van e-mailaccounts

Dell Technologies presenteert innovatieve oplossingen voor de edge

Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense
Acer contact

Logo Acer

Acer sociaal

Acer tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Workday

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com