www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Marcommit

IT-vakbladen prijzen Talend-technologie

“SD Times and Database Trends and Applications Latest to Honor Big Data Integration Provider ”

Redwood City, Calif./Amsterdam, 16 juni 2016 – Software Development Times uit New York heeft Talend uitgeroepen tot ‘Best in Show’ in Software Development voor Big Data en Business Intelligence in zijn bijlage SD Times 100 2016. Ook is de softwareleverancier die zich bekwaamt in oplossingen voor big data en cloud integratie, opgenomen in de lijst ‘Companies that Matter’  van de top 100 2016 van het tijdschrift Database Trends and Applications (DBTA). Eerder stond Talend in de 2016 Big Data 100 lijst van Computer Reseller News (CRN).

“Bij Talend zijn we scherp gefocust op het leveren van oplossingen die gelijke tred houden met de veranderende marktgegevens om bedrijven te helpen met de zich ontwikkelende datamarkt om meer datagedreven te zijn en daarmee ook meer concurrerend”, zegt Auke Jilderda, sales manager bij Talend Nederland. “De erkenning van twee gerespecteerde vakbladen als SD Times en DBTA onderschrijft de inspanningen die we hebben gedaan voor onze klanten en producten, evenals de impact die Talend heeft op het bredere ecosystem.”

De SD Times 100 onderscheidt bedrijven, consortia en industriële projecten die het pad banen voor anderen, innovatieve oplossingen bedenken, en het bevorderen van state of the art van software-ontwikkeling. Nu de datavolumes blijven groeien, moeten organisaties een manier hebben om de gegevens effectief op te slaan, terug te halen en te interpreteren om weloverwogen beslissingen te kunnen nemen. Talend wordt als enige data-integratie leverancier erkend die helpt de bergen aan informatie beheersbaar te maken. Het bedrijf deelt deze erkenning met enkele van zijn partners in het big data ecosystem, zoals Cloudera en Hortonwork.

De DBTA 100 2016 ‘Companies that Matter Most in Data’ is dit jaar voor de vierde maal opgesteld. De lijst benoemt organisaties die opvallen in het steeds veranderende IT-landschap en laat mensen even stil staan bij de wijzigingen in de IT-markt. De bedrijven die op deze lijst staan, beantwoorden de vragen uit de markt met hardware-en software-oplossingen en diensten.

De 2016 SD Times 100 lijst is beschikbaar op http://bit.ly/1U6kS4c en de DBTA 100 – Companies That Matter Most in Data – lijst is te vinden op http://bit.ly/25KzVFY. Wie meer informatie wil hebben over het complete productenportfolio van Talend kan terecht op www.talend.com.

Het Talend Data Fabric platform helpt bedrijven als Aldo, Citi en GE Healthcare om de kracht van big data beter te benutten. Daardoor kunnen zij beter geïnformeerde beslissingen nemen, het verbeteren van acquisitie en behoud van klanten, en het verhogen van de totale winstgevendheid.

Over Talend
Talends integratie-oplossingen geven data-gedreven organisaties de mogelijkheid om meer waarde uit al hun data te halen. Door native ondersteuning van moderne bigdata-platformen maakt Talend integratieprojecten makkelijker en helpt het IT-afdelingen beter en sneller te reageren op de eisen van hun organisatie, met voorspelbare kosten. De schaalbare en toekomstgerichte opensource-oplossingen van Talend bieden een oplossing voor bestaande en toekomstige eisen op het gebied van integratie. Wereldwijd vertrouwen al meer dan 1.700 Enterprise klanten op de oplossingen en diensten van Talend die gebaseerd zijn op open source technologie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Redwood City, California. Meer informatie op www.talend.com en op twitter: @Talend.

Laatste van Talend
Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Talend contact

Logo Talend

www.talend.com
Talend sociaal

Talend tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage