www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
Datum: (4 jaar en 99 dagen geleden)
PR: Krakeling Communicatie

Interactive Intelligence en 3Fiftynine bekrachtigen partnership PureCloud

Amsterdam, 15 juni 2016 –Interactive Intelligence, leverancier van cloud services voor customer engagement, communicatie en samenwerking, heeft 3Fiftynine officieel aangesteld als Partner voor PureCloud Engage.

Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence: “Wij zijn altijd op zoek naar partners die klanten kunnen helpen om optimaal resultaat en rendement te halen uit onze applicaties en diensten. 3Fiftynine kent ons al langere tijd en levert veel toegevoegde waarde bij onze klanten. De officiële bekrachtiging als PureCloud-partners garandeert de continuïteit en kwaliteit van de samenwerking.”

Randy Drielinger, 3Fiftynine: “Klanten willen plug-and-play, ze willen morgen beginnen. De vraag aan ons komt ook bijna altijd uit de business en daar zijn ze niet geïnteresseerd in technische randvoorwaarden. Gewoon functionaliteit die hun proces ondersteunt en verder geen gedoe. Daar past PureCloud perfect in. Onze toegevoegde waarde als 3Fiftynine is dat wij zorgen dat alles naadloos past in het proces en integreert met andere systemen zoals bijvoorbeeld social media en WhatsApp. Ons motto is dat alles kan en dat betekent vooral meer halen uit de bestaande systemen.”
3Fiftynine is al actief bij veel klanten die de customer engagement software Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence in huis of in de cloud draaien. PureCloud is daar een logische aanvulling op.

PureCloud Engage is een nieuwe dienst waarmee klantgerichte organisaties eenvoudig en snel mee aan de slag kunnen op een pay-per-use-basis. Het biedt een scala aan klantcontact-functionaliteit in een gebruikersvriendelijke webinterface. Toevoegen van gebruikers en functionaliteit kan op ieder moment zonder downtime. Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur van microwebservices die draait op Amazon Web Services (AWS).

PureCloud Engage biedt onder andere omnichannel routing, IVR met spraakherkenning, opnames maken en quality management, outbound campagnes, CRM-integraties, grafische scripting en de mogelijkheid om te koppelen met andere apps en clouddiensten. PureCloud Engage heeft ook mogelijkheden voor interne en externe samenwerking en communicatie.

Meer informatie over PureCloud Engage is te vinden op https://www.inin.com/nl/customer-engagement/cloud-contact-center.

====

Over 3Fiftynine
3Fiftynine is expert op het gebied van oplossingen voor contactcenters en heeft de kennis en ervaring in huis voor projectmanagement, implementatie van projecten, migratie naar nieuwe versies en effectieve inrichting van contactcenters.

De gedegen kennis van de technologie vormt ook de basis voor maatwerk, denk hierbij aan integraties met third-party oplossingen (CRM, social en ticketing), specifieke routeringen en rapportages.

De focus bij 3Fiftynine ligt op de klant die op zoek is naar een professionele partner die waarde toevoegt, dezelfde taal spreekt en complexe uitdagingen simpel en behapbaar maakt. www.3Fiftynine.nl

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) is wereldwijd leverancier van software en cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration. Met een geschiedenis van meer dan 20 jaar van ‘industry firsts’, 150+ patentaanvragen en meer dan 6.000 wereldwijde klant implementaties, biedt Interactive Intelligence unieke alternatieven en oplossingen voor zowel ‘start-ups’ als de grootste organisaties. Het hoofdkantoor is gevestigd in Indianapois en heeft wereldwijd meer dan 2000 werknemers. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl

Contacten
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager Benelux, Africa & Middle East, Interactive Intelligence, linda.hilberdink@inin.com, +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, Krakeling Communicatie , ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl, +31 6 14 76 75 39

Volg Interactive Intelligence
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://bit.ly/1squFZT

Interactive Intelligence is de eigenaar (en heeft registraties) van de merknaam INTERACTIVE INTELLIGENCE, het bijbehorende  LOGO, PURECLOUD en een groot aantal andere trademarks en servicemarks in de Verenigde Staten en andere rechtsgebieden in de wereld. Alle merken van derden genoemd in bovenstaand bericht zijn hun eigendom.
Laatste van Genesys
Genesys en Adobe partneren voor Contextual Customer Experiences

Genesys onthult eerste echte multicloud-architectuur voor contact centers

Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking
Extreme voegt vijf applicaties toe aan ExtremeCloud IQ Pilot-abonnement zonder extra kosten

Extreme Networking biedt als eerste universele platforms voor hoogwaardige switching en draadloze infrastructuur

Secureworks erkend als Leader door IDC MarketScape

Pre-orders Xbox Series X en Series S vanaf dinsdag 22 september

SHIFT Invest haalt 70 miljoen euro op voor het grootste Nederlandse impact VC fonds
Van Gelder wint Shopping Award in de categorie B2B

IaaS provider Worldstream investeert meer dan 500.000 euro in nieuwe webshop

NetApp Cloud Volumes Service nu beschikbaar in Google Cloud-regio Nederland

Roche Diabetes Care benoemt nieuwe General Manager, Head of Marketing en Head of Sales voor Nederland en België

Meepraten over de toekomst? Doe mee aan ‘AnyLinQ Draait Door’ op 1 oktober!

De slimme oplossing tegen zwakke WiFi: devolo WiFi Repeater+ ac

Criteo benoemt Tijmen Willems tot Country Manager Benelux

Workday biedt werkgevers middelen voor een gelijkwaardigere en inclusievere werkvloer met nieuwe VIBETMoplossingen

Conscia neemt cloud dienstverlener Damecon over

Nieuwe Razer Quartz- en Mercury-producten combineren prestaties met stijl

Zscaler vindt spyware in TikTok Pro-app

Aantal werkende studenten zonder uitzicht op contractverlenging in 2020 bijna verdubbeld

CSR Advies: Aanscherping en uitbreiding van maatregelen noodzakelijk voor een cyberweerbare samenleving

Arnhems IT-bedrijf viert 20-jarig jubileum corona-proof

Menselijke augmentatie toegejuicht, maar angst voor ‘body hacking’ is groot

Scholen in Ede stappen over op perfecte internetring van dark fiber

Unicorn ThoughtSpot brengt search- en AI-gedreven analytics naar Nederland

Logo devolo
Logo Criteo
Logo Workday
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Pure Storage
Logo Avit Group
Logo Diamanti
Logo Veracode