Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 95 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Polycom maakt in één klik deelnemen aan videovergaderingen met Skype for Business mogelijk

• Polycom® RealConnectTM is de eerste technologie in de markt, die tegemoetkomt aan een belangrijke uitdaging in videovergaderingen: het verbinden van Skype for Business-video met andere vendoren
  • In één klik deelnemen aan een Microsoft Skype for Business-vergadering, vanaf elk apparaat en vanuit elke locatie
  • Verbeterde weergaven: bekijk iedere deelnemer, in elke ruimte, op je scherm en deel content zoals je dat in een traditionele vergaderomgeving zou doen.

Amsterdam, 15 juni 2016 – Er is nu een oplossing voor Microsoft Skype for Business-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige manier om video-oproepen te koppelen aan een multivendor-omgeving. Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM), Microsoft-partner en wereldwijd toonaangevend in interoperabiliteit, introduceert de Polycom RealConnect-oplossing voor Skype for Business, wat de complexiteit wegneemt voor het verbinden van meerdere videosystemen van diverse vendoren. Welke videoleverancier iemand ook gebruikt – of dat nu Skype for Business of Polycom of Cisco is – en op welk device dan ook: in één klik woont iedere deelnemer dezelfde vergadering bij.

Uiteindelijk willen klanten dat communicatietechnologieën zonder problemen en op een kosteneffectieve manier samenwerken. Voor de introductie van Polycom RealConnect konden gebruikers van Skype for Business geen meeting inplannen of content delen met deelnemers die gebruik maakten van andere videoplatformen. Polycom RealConnect neemt deze barrière weg door alle systemen te laten samenwerken. Gebruikers hoeven geen complexe netnummers te kennen of nieuwe systemen onder de knie te krijgen. Zo kunnen ze meer tijd besteden aan de business.

“De Polycom RealConnect-technologie zorgt voor de beste samenwerking tussen Skype for Business en alle andere videoplatformen”, zegt Ashan Willy, senior vicepresident Product Management & Worldwide Systems Engineering van Polycom. “Klanten willen eenvoudige en intuïtieve technologie die samenwerkt met alle andere technologie die ze gebruiken. Met Polycom RealConnect vereenvoudigt Polycom de communicatie-ervaring door alles en iedereen via één eenvoudige stap samen te brengen.”

Het inplannen van meetings is met Polycom RealConnect zeer eenvoudig: je nodigt deelnemers uit voor een vergadering via Microsoft Outlook. Gebruikers kunnen overal vandaan inloggen – vanaf een mobiel apparaat of vanuit een Polycom of Cisco Immersive vergaderruimte. Gebruikers van Skype for Business zien op hun scherm meerdere balken, waaronder een panoramisch breedbeeld van alle deelnemers.

Polycom zorgt er ook voor dat gebruikers precies zien wie er aan de vergadering is toegevoegd door middel van een uitgebreid roosteroverzicht. Als een deelnemer is toegevoegd, die niet in de meeting thuishoort, of wanneer het omgevingsgeluid van een deelnemer storend is, dan kan de leider van de vergadering via de roosterbediening deelnemers zo nodig verwijderen.

Skype for Business is tegenwoordig een van de meest gebruikte zakelijke communicatietools. Polycom RealConnect stelt gebruikers van Skype for Business in staat om naadloos verbinding te maken met gebruikers van andere videoconferentieoplossingen door gebruik te maken van één eenvoudige werkwijze die bekend is bij alle gebruikers. Dit maakt de ervaring voor alle gebruikers vertrouwd, ongeacht welk apparaat ze gebruiken.

In samenwerking met Microsoft biedt Polycom het breedste portfolio van oplossingen voor spraak- en videosamenwerking. Deze oplossingen zijn ontworpen voor Skype for Business en Skype for Business online in Office 365. Polycom RealConnect is in te schakelen via o.a. het Polycom® RealPresence® Platform en de samenwerkingsinfrastructuuroplossing Polycom® RealPresence ClaritiTM. Aangezien Polycom RealConnect onderdeel is van het RealPresence Clariti™-platform, is het pakket aan te schaffen als een software-only en als een subscription-based oplossing.

Over Polycom
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan 400.000 bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Met de oplossingen verhogen bedrijven en organisaties  hun productiviteit, versnellen hun time-to-market, leveren betere klantenservice en breiden hun educatiemogelijkheden uit. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving, leveren goede gebruikerservaring, ruime samenwerking tussen vendoren en uitzonderlijke investeringsbescherming. Meer informatie is te vinden op www.polycom.nl en volg Polycom via Twitter, Facebook en LinkedIn.

Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Telefoon: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: Polycom@progresscommunications.nl

Laatste van Polycom BV
Plantronics neemt Polycom over voor 2 miljard dollar

Polycom lanceert nieuwe cloud-dienst waarmee klanten de technologie in hun vergaderruimte kunnen meten en beheren

Polycom kondigt nieuwe mogelijkheden aan met partners Microsoft, AWS, BlueJeans en Zoom
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 5 jaar en 95 dagen

Logo Archetype Agency BV
Polycom BV contact

Logo Polycom BV

www.polycom.nl
Polycom BV sociaal

Polycom BV tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis