www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

QNH Consulting lanceert zusterbedrijf in sourcing

Amsterdam, 14 juni 2016 – QNH heeft naast QNH Consulting een zusterbedrijf in sourcing opgezet. Waar QNH Consulting zich met name richt op projecten, consultancy en managed services, zet QNH Sourcing IT-professionals met de juiste skills, op het juiste moment in voor specifieke activiteiten en projecten.

Zowel eigen medewerkers als externe IT-professionals uit het netwerk worden door QNH Sourcing zorgvuldig geselecteerd en voortdurend getraind, opgeleid en (her)gecertificeerd. Zo zijn ze altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties. Eerder was sourcing een onderdeel van QNH Consulting, maar door de groeiende vraag en kansen in de markt is dit bedrijfsonderdeel nu een zelfstandig label geworden. Marc Loo zal als directeur van QNH Sourcing het enthousiaste team van professionals aansturen.

QNH Sourcing maakt deel uit van de familie van Q24 Beheer, waar ook QNH Consulting, FastFlex en Young Colfield onder vallen. Hen Snackers, directeur QNH Consulting: “We zien in de IT-markt een sterk groeiende vraag naar professionals die beschikken over de juiste kennis en skills voor specifieke projecten. QNH Sourcing voorziet in deze vraag. Vanuit onze kennis en ervaring bij QNH Consulting weten we als geen ander wat bij klanten speelt en aan welke expertise en vaardigheden behoefte is. Kennis die bij het zusterbedrijf goed van pas komt. Met het faciliteren van sourcing-vraagstukken biedt QNH Sourcing een welkome aanvulling op beheer- en consulting projecten.”

--------------

Bijschrift bij afbeelding: In de bijlage vindt u het logo van QNH Sourcing en een screenshot van de nieuwe website.

Over QNH Consulting
QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 450 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Maastricht, Groningen en Eindhoven, en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl.

Marcommit
Jill Faro