www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Plantronics komt met nieuwe BackBeat GO 3 draadloze oordoppen en herdefineert bluetooth stereo

Hoofddorp, 14 juni 2016Plantronics (NYSE: PLT), een pionier in audio- en draagbare technologie, kondigt de beschikbaarheid aan van de BackBeat GO 3. Deze draadloze stereo oordoppen zijn ontworpen om verbluffende geluidskwaliteit en -prestaties te bieden. De kleine headset biedt levendig, high-res geluid en is even esthetisch aantrekkelijk als comfortabel. De BackBeat GO 3, die per direct beschikbaar is, biedt een nieuwe standaard voor wat mensen van draadloze oordopjes en het luisteren naar muziek verwachten.

“Voor veel mensen is muziek een essentieel deel van hun leven. Het is een manier om energie te krijgen, te focussen, te ontsnappen en geïnspireerd te raken. Met de BackBeat GO 3 bieden we de prestaties die muziek verdient,” zegt Frank Timmermans, country manager Benelux & Nordics bij Plantronics. “Het doorknippen van de draad betekent niet langer dat het ten koste gaat van de geluidskwaliteit. De draadloze BackBeat GO 3 biedt een baanbrekende audio-ervaring, die nog door niets anders in zijn categorie wordt geëvenaard.”

Als het om muziek gaat, willen mensen geen compromis sluiten. De levendige, hoge resolutie audio van de BackBeat GO 3 laat gebruikers draadloos genieten zonder verlies van geluidskwaliteit. Elke millimeter van de headset - van de luidsprekers tot de precieze afstemming van het geluid – is met een reden ontworpen om de best mogelijke luisterervaring te bieden. Drivers van zes millimeter zorgen voor een breder geluidsbeeld en bereik van frequenties om zo een natuurlijke audioweergave te bieden en een perfecte balans tussen hoge en lage tonen te realiseren.

De stijlvolle BackBeat GO 3 geeft gebruikers bovendien de controle over hun muziek en telefoongesprekken zonder dat ze daar hun telefoon voor nodig hebben. Het overslaan van tracks, het aanpassen van het volume, het activeren van Siri of Google Now, en het aannemen van een telefoongesprek kan allemaal worden gedaan via de bediening op de headset. De headset wordt geleverd met drie verschillende maten oordopjes om een comfortabele en stabiele pasvorm te garanderen en om ervoor te zorgen dat de klanken behouden blijven en lawaai geblokkeerd wordt. Een enkele oplaadbeurt biedt maximaal 6,5 uur luisterplezier.

Extra voordelen van de BackBeat GO 3 zijn:
  • Levendige, hoge resolutie audio wordt geboden dankzij custom drivers en propriëtaire audio codec. De combinatie van hardware en software zorgt ervoor dat de gebruiker de muziek hoort op de manier die de artiest bedoeld heeft. Met textuur en rijkdom die niet eerder mogelijk waren met bluetooth oordoppen.
  • Een P2i nano-coating waardoor de headset zweetbestendig is en men tijdens een sprint naar de trein, bij lichte regenval en in andere vochtige omstandigheden, van muziek kan blijven genieten.
  • Een handig oplaadetui (beschikbaar bij sommige modellen) geeft tot 13 extra luistertijd.

Bekroonde BackBeat-familie
BackBeat GO 3 is de nieuwste uitbreiding van de Plantronics BackBeat-familie met draadloze stereoproducten. Andere BackBeat stereo bluetooth hoofdtelefoons zijn onder andere de alom geprezen BackBeat SENSE, een slimme draadloze hoofdtelefoon met sensor technologie die op het oor wordt gedragen; de BackBeat PRO, een over oor draadloze hoofdtelefoon die actieve ruisonderdrukking biedt en een luistertijd van maximaal 24 uur; en de BackBeat FIT, een zweetbestendige sportheadset met een op veiligheid gericht ontwerp en een stabiele pasvorm ongeacht het niveau van de activiteit.

Prijs en beschikbaarheid
De BackBeat GO 3 is beschikbaar in twee kleuren, kobalt zwart en koper grijs. De headset is per direct beschikbaar en kost €99,99. De headset inclusief oplaadetui kost €129,99. Voor meer informatie, zie www.plantronics.com.

Over Plantronics:
Plantronics is een wereldwijde leider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met trends in audiotechnologie en creëren innovatieve producten waarmee mensen eenvoudiger kunnen communiceren. Van unified communications, bluetooth headsets tot gaming-producten, Plantronics biedt ongeëvenaarde kwaliteit, een ideale ervaring en uitzonderlijke service. De Plantronics-producten werden oorspronkelijk ontworpen voor de commerciële luchtvaart en worden nu gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 evenals door luchtverkeersleiders, alarmnummers en consumenten over de hele wereld. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.

###

BackBeat, Plantronics en Simply Smarter Communications zijn handelsmerken van Plantronics, Inc. gedeponeerd in de VS en andere landen. Het Bluetooth handelsmerk is eigendom van Bluetooth SIG, Inc. en het gebruik er van door Plantronics, Inc. is onder licentie. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve eigenaren.

Voor meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
Lubbers De Jong
+31 (0) 20 2050 428