www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: carolijn peelen bv

MDM marktleider Stibo Systems continueert significante groei

Dankzij bijdrage aan bedrijfssucces van klanten

AMSTERDAM, 14 juni 2016 – Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, kondigt vandaag aan dat zij de jaar-op-jaar groei continueert dankzij de wereldwijde belangstelling voor haar MDM oplossing STEP Trailblazer. Klanten en marktkenners prijzen Stibo Systems voor het bieden van superieure business waarde en ROI. Voor het fiscale jaar 2015-2016 dat op 30 april werd beëindigd bedroeg de jaarlijkse groei 18%.

Het bedrijf behield haar positieve cashflow en winstgevendheid en verhoogde de jaar-op-jaar omzet. Grote nieuwe wereldwijd opererende klanten als Army & Air Force Exchange Service, Auchan, Carrefour, MasterCard, Schneider Electric, Goodman Manufacturing Company en Vistaprint hebben bijgedragen aan de stijgende omzet van Sitbo Systems. Ook nieuwe implementaties bij bestaande klanten, strategische partnerships en uitbreiding naar nieuwe regio’s droegen bij aan het succes.

Key points voor het fiscale jaar 2015-2016:
  • Voor de derde keer op rij als leider gepositioneerd in het 2015 Magic Quadrant voor Master Data Management van Product Data Oplossingen
  • Wereldleider genoemd door Software Magazine en voor de tweede opeenvolgende keer verschenen in hun top 500 van ‘s werelds grootste software en service leveranciers ter wereld
  • Voor de derde achtereenvolgende keer een bijna perfecte score in de 2015 Ventana Research Value Index
  • Voor de derde keer de Consumer Goods Technology (CGT) Magazine award gewonnen voor innovatieve technologie
  • Klant Delta Faucet Company won de 2015 Information Difference Customer Achievement Award en de 2015 Ventana Research Leadership Award in de categorie Informatie Management
  • STEP Trailblazer 8.0 werd geannonceerd; de nieuwste versie van de award winnende master data management oplossing. STEP versie 8.0 heeft een nieuwe in-memory database component die een bijzondere performance levert door rechtstreekse data toegang vanuit het geheugen
  • Stibo Systems klant Mason Companies won The Information Difference Customer Achievement Award. Mason Companies behaalde een superieure customer experience via STEP MDM, waarbij ook de bedrijfsprocessen verbeterden en de omzetten stegen dankzij snellere product onboarding.

Citaat Mikael Lyngsø, Chief Executive Officer Stibo Systems
“De vraag naar technologie en processen die organisaties in staat stellen om de overvloed aan informatiestromen te managen, explodeert in een ongekend tempo. Wij begrijpen dit en zijn blij dat grote succesvolle wereldmerken ons kiezen als MDM partner. Wij zijn wereldwijd leider in MDM en PIM oplossingen en blijven voor onze technologie en innovatie erkend worden door vooraanstaande autoriteiten, maar belangrijker nog: voor het de business groei van onze klanten.”

Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl

Contact Stibo Systems
Erasmus Holm, telefoon: +45 29173918, email: erho@stibosystems.com