www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (5 jaar en 100 dagen geleden)
PR: LVTPR

Stream het EK Voetbal optimaal met de kampioen in Powerline-oplossingen: devolo dLAN®

Bunnik, 10 juni 2016 – Vandaag komt aan het lange wachten een eind: met de aftrap van het EK zijn jong en oud weer in de ban van voetbal. Hoewel veel Nederlanders het EK niet of met een zuur gezicht zullen volgen door het niet-kwalificeren van ‘onze jongens’, zijn er ook veel Nederlandse voetbalfans die toch alle wedstrijden willen zien. De dLAN® Powerline-oplossingen van devolo garanderen voor hen een perfecte internetverbinding voor elke televisie en elk streamingapparaat – bij goed weer zelfs buiten in de tuin. Dat zorgt voor soepel live streamen van de wedstrijden of het snel checken van achtergrondinformatie op tablet of smartphone.

Een opstelling in vijf minuten
Net als een perfect op elkaar ingespeeld voetbalteam, zijn ook de devolo dLAN®-adapters echte teamspelers. Dit begint al bij de opstelling: plug de eerste adapter in en verbind hem met de router – klaar. Sluit daarna de tweede adapter aan. Dat is alles! Het ‘team’ van devolo dLAN®-adapters zorgt nu voor een optimale internetverbinding – waar in huis je ook bent.

Sterspeler piekt op kracht
De onbetwiste ster in het devolo-team is de dLAN® 1200+ WiFi ac. Door dataoverdracht via het elektriciteitsnetwerk tackelt hij eenvoudig muren en andere obstakels Met twee gigabit ethernetpoorten en een geïntegreerd stopcontact is deze topscoorder niet alleen bliksemsnel en betrouwbaar, maar ook extreem flexibel – dankzij supersnelle wifi via het elektriciteitsnetwerk speelt hij in de top van de wifi-league. De devolo Powerline-adapters hebben dankzij de ultieme kwaliteit en topprestaties al verschillende internationale titels en productawards op hun naam staan.

Elke positie perfect ingevuld
Zelfs de sterspeler is maar zo goed als de rest van het team. Daarom rekenen de dLAN® Powerline-adapters van devolo op optimaal samenspel: meerdere adapters spelen perfect samen en hebben in perfecte harmonie controle over elektriciteitskabels door muren, plafonds en metselwerk. Exclusieve technologieën als range+ en WiFi move bieden een duidelijk technisch voordeel, waardoor het team het gehele huis van internet kan voorzien. In tegenstelling tot gewone Powerline-adapters beslissen de adapters van devolo de strijd om meer bereik en perfecte prestaties.

Prijzen en beschikbaarheid
Iedereen die de devolo-adapters in actie heeft gezien, weet dat niemand dit team kan overtreffen op snelheid en het leveren van topprestaties. De statistieken zijn meer dan indrukwekkend: met maximaal 1.200 Mbps aan bandbreedte via het elektriciteitsnetwerk met een bereik van vierhonderd meter, supersnel WiFi ac en verschillende gepatenteerde, unieke technologieën is de devolo dLAN® 1200+ WiFi ac een speler die opvalt. Met de dLAN® 500 WiFi Powerline Starter Kit kun je al vanaf 99,90 euro meedoen aan de Powerline-pro-league zonder dat hier kennis van IT voor nodig is – of van voetbal.

Bovendien biedt devolo nu een fabrieksgarantie van drie jaar op al zijn adapters, zodat je ook de finale van het EK in vloeiende hoge resolutie kunt streamen.

Ga voor een overzicht van het volledige devolo-team naar www.devolo.nl.

Mediacontact

LVTPR
Lara Schreuder
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
E-mail: devolo@lvtpr.com

devolo AG
Marcel Schüll
Charlottenburger Allee 60
52068 Aken, Duitsland
Tel: +49 241 18279-514
Fax: +49 241 18279-999
E-mail: presse@devolo.de

Over devolo AG

devolo AG is de toonaangevende Europese producent van netwerkcommunicatieoplossingen. De belangrijkste productlijn van het bedrijf is dLAN®, een flexibele netwerktechnologie die gebruik maakt van bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk. Deze Powerline-oplossingen worden toegepast in huishoudens en commerciële omgevingen. Zij lopen voorop in de grootschalige toepassing van energiedatadistributie en huisautomatisering. devolo investeert in de ontwikkeling van dLAN-technologie® via zijn eigen gepatenteerde oplossingen. Het wereldwijd opererende bedrijf is sinds 2009 leider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan 30 miljoen verkochte adapters. Dankzij een duurzame bedrijfsvoering neemt devolo zijn verantwoordelijkheid voor klanten, werknemers en het milieu. Meer informatie is te vinden op www.devolo.nl.
Laatste van devolo

Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys