www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Intersteel Van Leeuwen International kiest DESK als content & publicatie platform.

Brainport, Nederland. Desk content marketing, het eerste Nederlandse softwarebedrijf dat een Content Marketing systeem heeft ontwikkeld dat verder gaat dan PIM, kondigt aan dat Intersteel, leverancier van deurbeslag en meubelbeslag, voor DESK heeft gekozen.

Intersteel heeft gekozen voor DESK als centraal content platform en publicatie management systeem. Bij haar afnemers, zoals Hornbach, heeft Intersteel interactieve selfservice schermen geplaatst van ScreenSupply waar haar gehele collectie op aangeboden wordt. Klanten kunnen de artikelen bestellen waarbij het afrekenen verloopt via de kassa in de winkel. De interactieve selfservice schermen worden vanuit het Intersteel hoofdkantoor van de juiste content voorzien, afgestemd op de locatie van het scherm in de winkels en op de bezoeker.

Naast het aansturen van de ScreenSupply schermen bij retailers biedt DESK ook de mogelijkheid tot volledige automatisering van catalogusproductie en aansturing van de website. Deze functionaliteiten zijn voor Intersteel doorslaggevend geweest in de keuze voor DESK.

Ilona Keen, Marketing & Communicatie Intersteel
“DESK maakt de volgende stap binnen ons concept mogelijk. Wij kunnen nu ieder touchpoint van content voorzien vanaf een centraal punt en deze content kan worden afgestemd op de lokale consument. Op basis van de resultaten kunnen we de content iedere dag bijstellen. Met DESK krijgen we tevens de mogelijkheid om alle producten en overige content eenvoudig te onderhouden voor onze website. De automatische productie van catalogi zal ook flinke tijdwinst opleveren. DESK maakt het voor ons mogelijk om het content marketing concept uit te rollen."

Over Intersteel Van Leeuwen International
Intersteel is het merk waarmee Van Leeuwen International zijn missie om design deurkrukken een belangrijke pijler te maken binnen interieurdesign ten uitvoer brengt. Sinds de jaren ’70 heeft Van Leeuwen International steeds meer ingezet op het volledig in eigen beheer ontwikkelen van design deurkrukken, raamsluitingen en accessoires. In 1995 werd besloten de onderneming verder voort te zetten onder de onderscheidende merknaam Intersteel.

Over DESK
DESK is marktleider op het gebied van Content Marketing Platform. Met DESK heeft u het gehele content marketing proces binnen uw organisatie in eigen handen. Van het creëren en beheren van informatie en media tot het eenvoudig zelfstandig publiceren en onderhouden van een breed scala aan eindproducten. Zo blijft u volledig in controle bij het onderhouden van o.a. websites en selfservice touchpoints, maar ook bij het maken van catalogi, in-store materiaal, folders en brochures. Zelfs fulfilment kunt u aansturen met DESK. Zo bereikt u met DESK altijd de gewenste doelgroep met voor die doelgroep relevante content.

DESK is een uniek product dat content- en publicatie management voor de gebruikers drastisch vereenvoudigt. Het gehele proces wordt aangestuurd vanuit één systeem. Communicatie kan worden afgestemd op elke doelgroep en elk kanaal, hoe breed of specifiek deze ook is. Naast de standaard functionaliteiten van een PIM biedt DESK dus unieke voordelen waardoor zowel klantcommunicatie als bedrijfs- en publicatieprocessen sterk verbeterd worden. Daarom is DESK méér dan een PIM.

Desk content marketing denkt graag met u mee. Wij hebben geen verkoopkantoor of productontwikkeling in het buitenland, maar bieden direct persoonlijk contact met onze eigen ontwikkelaars hier in Nederland. Zo blijft Desk content marketing zich ontwikkelen om u nog beter te helpen en blijven u en onze DESK software toekomstbestendig.

Contact Desk content marketing
U zoekt een communicatie fundament. Wij schuiven graag aan om u te helpen.

Telefoon: +31 (0)492 474 030
Email: w.vanderlinden@deskcontentmarketing.nl
Internet: www.deskcontentmarketing.nl

Desk®, developed in Brainport, the Netherlands
Laatste van Desk content marketing
DESK heeft als enige Print geïntegreerd in PIM/DAM systeem!

DESK wint Digital Content Management Award

Kijkshop-case van DESK genomineerd voor DCM awards!
Desk content m.. contact

Logo Desk content marketing

Desk content m.. sociaal

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl