www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Van Bommel start eerste online winkel met Demandware Commerce Cloud

Marktonderzoek toont aan dat online stap essentieel is om de shopervaring te verbeteren

Amsterdam, 8 juni 2016 – Schoenfabriek Wed. J.P. van Bommel kiest voor Demandware Commerce Cloud om klanten een mooie winkelervaring te bieden op alle online kanalen. De schoenenfabrikant deed uitgebreid onderzoek om te zien welke oplossing het beste bij de online behoefte van de organisatie zou passen. Demandware kwam als beste uit de bus vanwege goede referenties in de modewereld en de solide oplossing die het bedrijf biedt. De webshop van Floris van Bommel is in januari live gegaan in Nederland, Duitsland en België.

In 1734 startte de familie Van Bommel in Breda met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leiden de broers Reynier, Floris en Pepijn van Bommel als negende generatie het familiebedrijf. Sinds 1952 is Van Bommel bij koninklijke beschikking Hofleverancier.

De vraag van de consument is de afgelopen jaren veranderd en klanten willen steeds vaker de mogelijkheid om online te winkelen. Demandware Commerce Cloud biedt een oplossing die klanten voorziet van een goede gebruikerservaring, omdat de open architectuur het mogelijk maakt om op maat gemaakte aanpassingen te doen. De oplossing brengt digitale commerce, orderbeheer, verkooppunten, winkelactiviteiten en predictive intelligence samen in één commerce-platform. Het helpt ook bij het vergroten van de naamsbekendheid en ondersteunt de merkfilosofie. De nieuwe online winkel is zeer gebruiksvriendelijk en alle Floris van Bommel-schoenen zijn slechts een paar klikken verwijderd.

De overstap naar Demandware ging erg vlot. De volledige implementatie van de oplossing werd in vijf weken afgerond. Demandware, implementatiepartner EMAKINA en het team van Floris van Bommel creëerden een site die in het Nederlands en Engels beschikbaar is op alle mobiele en desktop-apparaten.

"De keuze voor Demandware was eenvoudig omdat ze relevante referenties hebben", zegt Reynier van Bommel, CEO van Van Bommel. "Demandware biedt een solide oplossing, dus we zijn er zeker van dat de online shop draait op een platform dat gemakkelijk door ons te beheren is en gebruikersgemak biedt aan onze klanten. Het feit dat het platform wordt ingezet door honderden retailers en merken wereldwijd maakte de beslissing gemakkelijk, want we zijn van plan om online internationaal uit te breiden."

"We zijn erg blij met de samenwerking met Van Bommel en dat we het merk Floris van Bommel mogen ondersteunen bij de ambitieuze groeiplannen", zegt Andrew Gillboy, VP EMEA bij Demandware. "Floris van Bommel is een bekend merk met een toenemende internationale klantenkring. We kijken ernaar uit om hen te ondersteunen bij het presenteren van het merk in nieuwe markten en regio's."

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Van Bommel
In 1734 startte de familie Van Bommel in Breda, Nederland met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leiden de broers Reynier, Floris en Pepijn van Bommel als negende generatie het familiebedrijf. De van vader op zoon overgedragen kennis wordt tot op de dag van vandaag toegepast bij de vervaardiging van de Van Bommel schoen. Sinds 1952 is Van Bommel bij koninklijke beschikking Hofleverancier. Meer informatie: http://www.vanbommel.com/nl/

Over Demandware
Demandware, marktleider op het gebied van zakelijke cloud commerce-oplossingen, ondersteunt ’s werelds grootste retailorganisaties bij constante vernieuwing in een complexe consument gedreven wereld. Demandware’s open cloud-platform biedt unieke voordelen zoals naadloze innovatie, het LINK-ecosysteem van partners en community inzichten om klantervaringen te optimaliseren. Deze voordelen zorgen ervoor dat klanten van Demandware marktleider kunnen worden en sneller kunnen groeien. Voor meer informatie: www.demandware.com of mail ons via info@demandware.nl.

Volg ons ook op:
Demandware Blog

Voor verdere persinformatie kunt u contact opnemen met het team van LEWIS:
Tel: +31 (0)40 235 4600
Email: demandwarenl@teamlewis.com
Laatste van Demandware
Eind 2017 worden de meeste online aankopen gedaan via mobiel

Demandware helpt klanten met de introductie van Apple Pay op internet

Van Bommel start eerste online winkel met Demandware Commerce Cloud
Demandware contact

Logo Demandware

demandwarenl@lewispr.com
  www.demandware.com
Demandware sociaal

Demandware tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl