www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
PR: Marcommit

Outsystems start registratie NextStep Benelux – 12 oktober

Jaarlijks Outsystems-event in het teken van digitale transformatie en het nieuwe OutSystems platform 10

Utrecht, 7 juni 2016 -  OutSystems, aanbieder van het gelijknamige enterprise Rapid Application Delivery (RAD) platform, heeft de registratie van NextStep Benelux geopend. NextStep wordt ieder jaar georganiseerd en is hét evenement voor CIO’s en IT-professionals die meer te weten willen komen over de mogelijkheden van low-code programmeren en de wijze waarop dit de digitale transformatie kan versnellen. Dit jaar draait het goedgevulde programma om innovatieve oplossingen, game-changing technologie en opmerkelijke succesverhalen rondom thema’s als mobility (offline mobile apps), UX design en App integratie.

NextStep Benelux 2016 vindt 12 oktober plaats in het NBC congrescentrum in Nieuwegein. Bezoekers komen tijdens NextStep Benelux 2016 in aanraking met vooruitstrevende OutSystems klanten, zoals Legal & General Pensioenen, Frankort & Koning internationale groothandel in fruit en Vervoersmaatschappij Rotterdam – RET.

Outsystems verwacht dit jaar extra toeloop vanwege de bijzonder grote marktinteresse in Outsystems. Vrijwel alle bedrijven in Nederland zijn momenteel bezig met hun digitale transformatie en willen klanten mobiele en responsive webervaringen geven om zich te onderscheiden van de concurrentie. IT-afdelingen zijn daarom op zoek naar nieuwe manieren om de ontwikkeling van applicaties te versnellen en beheer van applicaties te vereenvoudigen. Het RAD-platform van Outsystems helpt de ontwikkeltijd van applicaties terug te brengen van maanden naar weken en er is hierdoor groeiende interesse in Outsystems. Het bedrijf is momenteel een marktleider in de Benelux.

“De markt bevindt zich op een digitaal omslagpunt,” zegt Willem van Enter, algemeen directeur bij OutSystems Nederland. “IT-afdelingen werken steeds beter met de business samen om snel te innoveren en processen te optimaliseren. Een combinatie van agile en ontwikkelplatform Outsystems is bijzonder krachtig en kan van IT echt een strategische enabler maken. Met name de offline mobility mogelijkheden van ons platform, waarmee je eenvoudig offline functionaliteit aan mobiele applicaties kan toevoegen, zijn uniek in onze markt. Mendix en Salesforce hebben dat niet en dat wordt door analisten ook onderschreven.” Outsystems is momenteel leider in de Q2 2016 Forrester Wave voor low-code development platformen

Kom naar NextStep op 12 Oktober, schrijf je gauw in en reserveer je plaats! Het complete programma van de dag volgt binnenkort.

Over OutSystems
Klanten van OutSystems faciliteren en stimuleren innovatie door snel flexibele enterprise web- en mobiele applicaties op te leveren. Het OutSystems Platform stelt IT-organisaties in staat om in een korter tijdbestek en met minder kosten innovatieve businessoplossingen op te leveren en het aantal change requests sterk te reduceren. Het OutSystems Platform is het enige applicatieplatform voor de ontwikkeling van Java- en .Net applicaties dat beschikbaar is als cloud-, lokale en hybride oplossing en dat gebruikmaakt van volledig automatische DevOps-ondersteuning. Het OutSystems Platform is inmiddels meer dan 36.000 maal geïnstalleerd in 22 sectoren en 24 landen en wordt ondersteund door een actieve community van meer dan 6.000 ontwikkelaars. Meer informatie kunt u vinden op www.outsystems.com en u kunt OutSystems volgen op Twitter via @OutSystems.

Voor meer informatie:
Lubbers De Jong
Bram Semeijn
T 020 205 0448
Bram@lubbersdejong.nl

OutSystems
Monika den Os-Baktai
T +31 6 5744 6042
Monika.denos@outsystems.com

Dit bericht kunt u ook online vinden op de website van Lubbers De Jong
Laatste van OutSystems
OutSystems voegt functionaliteiten toe aan platform om toegankelijkheid voor eindgebruikers te bevorderen

PwC partnert met Cognite en OutSystems om industriële digitalisering te versnellen

Robson Grieve wordt Chief Marketing Officer bij OutSystems

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel