ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Nokavision lanceert Box module voor Mendix

‘s-Hertogenbosch, 6 juni 2016 – Nokavision Software accelereert in het gebruik van Box met de lancering van haar module op Mendix World 2016 in Rotterdam.

Mendix is de snelste manier om uw ideeën om te zetten naar applicaties. Met de Box module voegt Nokavision het moderne content management-platform van Box toe aan Mendix. De combinatie van Box en Mendix zorgt voor een nieuwe manier van werken.

Nokavision omarmt de visie van de Mendix en Box cloud platforms voor het snel implementeren van geavanceerde bedrijfsapplicaties.

Mendix biedt de perfecte fit voor een bimodale IT strategie en levert een modern ontwikkelplatform voor digitale producten en services. Mendix applicaties hebben vaak behoefte aan geïntegreerde, sterke content en document management functies.

Mendix applicaties kunnen worden verrijkt met de file sharing mogelijkheden van Box, inclusief zoekfunctie, document viewers met ondersteuning voor meer dan 120 bestandsformaten, samenwerking en enterprise-grade beveiliging. Metadata, granulaire toestemmingsmodellen, bewaarbeleid, preview mogelijkheden voor meer dan 120 bestandsformaten en versiebeheer zijn volledig beschikbaar.

Nokavision heeft de Box module voor Mendix ontwikkeld als een uitgebreide en krachtige oplossing. Het omvat de gehele Box API functionaliteit. De module kan door zowel Box Platform als Box Enterprise users worden gebruikt en zal worden onderhouden en doorontwikkeld voor toekomstige versies.

Met Mendix wordt uw Box omgeving verrijkt met geavanceerde workflow- en integratiemogelijkheden. Deel foto’s of gescande documenten vanaf de Box Capture app op uw mobiele apparaten naar workflow applicaties en self-service portals die in verbinding staan met de kernsystemen.

Ronald Kerkhof, directeur van Nokavision: “Adoptie van Digitale Innovatie hangt af van hoe moderne, mobiele (web)applicaties zowel krachtige user experience als volledige integratie met de kernsystemen aanbieden. Mendix en Box zijn een winnende combinatie voor het uitvoeren van extreem gebruiksvriendelijke applicaties mét bedrijfsmogelijkheden.”

Wilt u meer weten? Breng dan op 7 of 8 juni een bezoek aan onze booth op Mendix World. Of kijk op onze site. Nokavision: More with Mendix.

Over Nokavision:
Nokavision Software is een kennispartij en dienstverlener van automatisering van bedrijfsprocessen. Het Nokavision team heeft ruime ervaring en kennis in het snel implementeren van gebruiksvriendelijke functionaliteiten aan bestaande IT-landschappen als SAP, Dynamics en Oracle. Nokavision biedt oplossingen gebouwd op Mendix, functionele en technische consultancy, support en workshops.

Box module voor Mendix: http://www.nokavision.com/en/box-module-for-mendix/
Laatste van Nokavision Software BV
Nokavision lanceert Box module voor Mendix

Nokavision voegt Objectif Lune’s PlanetPress Connect toe aan productportfolio

Nokavision biedt geautomatiseerde Invoice Processing in de cloud, mede mogelijk gemaakt door Ephesoft.
Nokavision Sof.. contact

Logo Nokavision Software BV

info@nokavision.com
  www.nokavision.com
Nokavision Sof.. sociaal

Nokavision Sof.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl