www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 61 dagen geleden)
PR: Marcommit

SAP Hybris introduceert Beyond CRM Truck Tour

Interactieve demonstraties van innovatieve nieuwe omnichannel-technologie

's-Hertogenbosch, 6 juni 2016 Donderdag 9 juni brengt de SAP (NYSE: SAP) Hybris Beyond CRM Truck een bezoek aan Nederland. De truck wordt gestationeerd bij het hoofdkantoor van SAP in Den Bosch. Niet alleen staat op deze dag de Beyond CRM Truck in het middelpunt van de belangstelling, ook vindt de Marketing Inspiration Day plaats met als thema ‘Deliver Great Experiences’. De combinatie van deze twee events biedt een dag vol marketinginspiratie. Klanten, prospects, partners en invloedrijke branche-experts worden uitgenodigd om de truck te betreden. Daar krijgen ze toegang tot de laatste software voor customer engagement en commerce, zodat zij digitale transformatie uit de eerste hand kunnen ervaren en zien hoe technologie marketing, sales, e-commerce, customer service en billing worden verenigd. Bovendien verzorgen SAP-experts aan boord van de truck diverse presentaties en demo’s, elk in het teken van een specifiek thema. De Beyond CRM Truck maakt deel uit van een Europese roadshow, waarbij in negentig dagen meer dan vijftig bestemmingen in elf landen worden aangedaan.

Beyond CRM Truck
De Beyond CRM Truck is met zijn gewicht van 33 ton, lengte van 16,5 meter en het kenmerkende logo van SAP moeilijk te missen. Aan boord van de vrachtwagen zijn meer dan 100 demo’s beschikbaar van oplossingen als SAP Hybris Cloud for Customer en SAP Hybris Marketing. Veel van deze technologieën en oplossingen zijn voor het eerst in Europa te zien. Zo presenteert SAP Hybris een prototype van ‘BullsEye’. BullsEye is een technologie die met gebruik van IoT, in-store voor een persoonlijke digitale customer experience zorgt. Onder andere door producten op te laten lichten of te laten knipperen die op basis van online ingevulde gebruikersinformatie aanbevolen zijn. Denk bijvoorbeeld aan welk snoep bij iemand past op basis van zijn smaakvoorkeuren. Tegelijkertijd krijgt de gebruiker online meer informatie over het product, zoals het productieproces of het aantal calorieën. Hybris Labs werkt momenteel nog aan de ontwikkeling van deze oplossing.

Jamie Anderson, senior vice president en CMO van SAP Hybris: “We kunnen niet wachten om met de SAP Hybris Beyond CRM Truck door Europa te toeren. Dit is een mijlpaal voor SAP Hybris. Het is de eerste keer dat we het voertuig inzetten voor een Europese tour. Dit biedt ons een unieke gelegenheid om van gedachten te wisselen met klanten in deze regio. Nederland is een belangrijke en strategische markt voor SAP Hybris. We kijken ernaar uit om de SAP Hybris-beleving naar bedrijven in deze regio te brengen en hen te helpen om nieuwe innovaties af te leveren. Beyond CRM is meer dan een concept. Het zorgt voor een verandering in de manier waarop bedrijven in het digitale tijdperk met klanten communiceren, innoveren en hun ICT-omgeving vereenvoudigen.”

De oplossingen van SAP Hybris bieden ondersteuning voor real-time profilering van klanten, e-commerce en de ontwikkeling van communities. Dit stelt de frontoffice van ondernemingen in staat om de vinger aan de pols te houden met betrekking tot de behoeften van klanten en prospects.

-------------------------------------------------
Bijschrift bij afbeelding: In de bijlage vindt u een foto op hoge resolutie van de SAP Hybris Beyond CRM Truck

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie: https://www.hybris.com/en/ en volg SAP Hybris op Twitter: @saphybris.

SAP Nederland
Voor algemene vragen: T +31 (073) 645 7561 en voor perszaken:
Patricia Bueters +31 (0)6 11 51 38 23 patricia.bueters@sap.com

Marcommit (voor SAP Hybris)
Jill Faro  T +31 (035) -582 2730 jill@marcommit.nl

Any statements contained in this document that are not historical facts are forward-looking statements as defined in the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Words such as “anticipate,” “believe,” “estimate,” “expect,” “forecast,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should” and “will” and similar expressions as they relate to SAP are intended to identify such forward-looking statements. SAP undertakes no obligation to publicly update or revise any forward-looking statements. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from expectations. The factors that could affect SAP's future financial results are discussed more fully in SAP's filings with the U.S. Securities and Exchange Commission ("SEC"), including SAP's most recent Annual Report on Form 20-F filed with the SEC. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of their dates.
Laatste van SAP Hybris
Consument is helemaal klaar met stalkgedrag bedrijven

SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

Consument beëindigt relatie met bedrijf bij gebrek aan transparantie
Verstreken tijd: 4 jaar en 61 dagen

Logo Marcommit
SAP Hybris contact

Logo SAP Hybris

www.hybris.com
SAP Hybris sociaal

SAP Hybris tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV