www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Bol.com verwelkomt Gert-Jan Janssen als nieuwe financieel directeur

Bol.com verwelkomt Gert-Jan Janssen (45) als nieuwe financieel directeur. Hij zal vanaf 1 augustus 2016 het directieteam van bol.com versterken. Als financieel directeur bij bol.com wordt Gert-Jan verantwoordelijk voor de afdeling Finance & Support met als bedrijfsonderdelen Accounting, Risk & Compliance, Controlling en Legal.

De afgelopen 20 jaar deed Gert-Jan een zeer ruime financiële ervaring op als strategy consultant bij The Boston Consulting Group en in diverse finance-functies bij Procter & Gamble. In zijn meest recente rol als director finance supply chain bij Procter & Gamble was hij eindverantwoordelijk voor alle bedrijfsonderdelen van de productie- en distributielocaties in Europa, India, Afrika en het Midden-Oosten.

Daniel Ropers, algemeen directeur bol.com: “We zijn heel blij dat Gert-Jan het bol.com team komt versterken. Ik ben ervan overtuigd dat we in Gert-Jan een heel talentvolle en gedreven collega hebben gevonden om het directieteam en onze Finance & Support-afdeling weer compleet te maken. Naast zijn ruime kennis en ervaring viel vooral ook zijn prettige persoonlijkheid op waardoor ik ook veel vertrouwen heb in een goede menselijke en culturele ‘fit’. We verwelkomen hem van harte!”

Gert-Jan Janssen (foto): “Ik vind het fantastisch om deel uit te mogen maken van het directieteam van bol.com. Het is een machtig mooi bedrijf, met veel ambitie en ongelooflijk veel energie en passie. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn nieuwe collega’s de komende jaren de groei van bol.com te blijven doorzetten en de winkel iedere dag nog beter te maken voor de miljoenen klanten in Nederland en België.

Gert-Jan vult de positie in van voormalig financieel directeur Marijn de Wit die eerder dit jaar besloot na zeven jaar het bedrijf te verlaten. Naast Daniel Ropers bestaat de huidige directie van bol.com uit: Jurrie van Rooijen (IT), Margaret Versteden (Marketing), Huub Vermeulen (Operations & Fulfilment) en Patrick Wauters (Merchandising & Sourcing). Bol.com is onderdeel van Ahold.

Multimedia: to download: click right mouse button and 'save image as’

Bol.com is al sinds de opening in 1999 één van de populairste winkels van Nederland en België. Dankzij een breed assortiment, uitstekende service en winkelgemak kan bol.com rekenen op het vertrouwen van 6 miljoen klanten in Nederland en België. Dat klanten de winkel waarderen blijkt wel uit de vele awards die bol.com gewonnen heeft. Zo is bol.com in maart 2016 door de vakjury van de Thuiswinkel Awards uitgeroepen tot ‘Beste Webwinkel van Nederland’. Daarnaast werd bol.com zowel in 2015 als 2016 door het publiek verkozen tot ‘Beste Online Warenhuis van Nederland’ en ‘Beste Webshop van België’. Met een assortiment van meer dan 11 miljoen artikelen vinden al deze klanten steeds weer wat zij zoeken. Bol.com biedt het grootste assortiment binnen tientallen speciaalzaken waaronder boeken & ebooks in het Nederlands en andere talen, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, sieraden, horloges, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd en persoonlijke verzorging. Bol.com is onderdeel van Ahold.

bol.com
Marjolein Verkerk, PR Manager
T. +31 (0)88 712 4717
E. pr@bol.com
pers.bol.com

Volg bol.com ook via:

LEWIS
Mijke de Jong / Kirsten Spoelstra
T. +31 (0) 20 220 0220
E. bolcom@teamlewis.com
Laatste van Bol.com
Kobo Plus bereikt na één jaar een aanbod van ruim 200.000 titels en 125.000 lezers

Bol.com introduceert allereerste digitale speelgoedboek voor Sinterklaas

Bol.com verwelkomt Gert-Jan Janssen als nieuwe financieel directeur
Bol.com contact

Logo Bol.com

Bol.com sociaal

Bol.com tweets

Logo SiteLucent B.V.
Logo Alleeninkt.nl
Logo Bergler Software Solutions
Logo Xinno
Logo CPMview
Logo Kantoormeubelencenter.nl
Logo UvA Talen BV
Logo MyCademy
Logo Alleeninkt.nl
Logo PaperDigits
Logo Channext
Logo Botz4U
Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo Alcadis
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau