www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (4 jaar en 37 dagen geleden)
PR: LEWIS

Nieuwe voorraad- en fulfilmentmogelijkheden geven winkelmedewerkers meer tijd om perfecte klantervaring te bieden

Nieuwegein, 31 mei 2016 Manhattan Associates (NASDAQ: MANH) heeft nieuwe mogelijkheden voor haar omnichannel Store Inventory & Fulfilment oplossing aangekondigd. Het nieuwste aanbod geeft de winkelmedewerker realtime inzicht in de voorraad en maakt het mogelijk om crosschannel orders te verwerken vanaf een enkel mobiel device.

Processen rondom winkelvoorraden worden veelal geassocieerd met Point-of-Sale-(POS) of merchandisingapplicaties. Een nauwkeurige winkelvoorraad is echter cruciaal voor effectieve omnichannel fulfilment. De vernieuwde Store Inventory & Fulfilment oplossing van Manhattan Associates is onderdeel van een breder platform voor omnichannelprocessen. Het biedt mogelijkheden voor het beheren van winkelvoorraden, ondersteuning bij het ophalen (in-store pick-up) en het verzenden van bestellingen vanuit de winkel, zonder dat dit ten koste gaat van de snelheid of er extra integratie noodzakelijk is.De nieuwste features zijn onder andere:
  • Nieuwe pickingmogelijkheden in de winkel: winkelmedewerkers kunnen met een mobiel device bestellingen klaarzetten voor afhalen in de winkel door unieke locatie-ID’s toe te wijzen. Hiermee wordt de wachttijd voor de klant drastisch verminderd. Tevens wordt de tijd die winkelmedewerkers besteden aan het inpakken en verzenden van producten enorm teruggedrongen dankzij de nieuwe pick-to-slot feature. Hiermee kan de winkelmedewerker op een eenvoudige wijze verschillende producten die bij dezelfde bestelling horen verzamelen.
  • Intelligente koppeling van voorraad- en fulfilmentprocessen: het systeem is nu in staat om automatisch een cycle counttaak aan te maken voor alle producten die tijdens het orderfulfilmentproces zijn afgewezen. Daarnaast kan de oplossing nu automatisch onverwerkte bestellingen omleiden en/of annuleren op basis van bepaalde criteria.
  • Uitgebreide mobiliteitsmogelijkheden: winkelmedewerkers kunnen nu, naast de iPod touch, een iPad mini gebruiken, evenals enterprise-grade Android- en Windowsapparaten. Om notificaties van taken met een hoge prioriteit beter te stroomlijnen, zoals pick-uporders, kan het systeem zo worden geconfigureerd dat het pushnotificaties stuurt. Dit voorkomt dat de winkelmedewerker regelmatig door de applicatie moet navigeren om op de hoogte te blijven van alle taken.
“De toenemende verwachtingen van consumenten leggen steeds meer druk op retailers om grotere hoeveelheden bestellingen in minder tijd te fulfillen”, zegt Pieter Van den Broecke, managing director Manhattan Associates Benelux en Duitsland. “De nieuwste versie van onze Store Inventory & Fulfilment oplossing biedt winkelmedewerkers nieuwe tools, waarmee ze nog meer inzicht hebben in de voorraden en hun productiviteit verder kunnen verbeteren. Op deze manier wordt de perfecte klantervaring nog sneller geleverd, ongeacht de aankoopwijze.”

Ontvang via Twitter en Facebook actueel nieuws over producten, klanten en partners direct van Manhattan Associates.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Manhattan Associates
Manhattan Associates maakt supply chains ‘commerce ready’, zodat alle verkooppunten samen worden gebracht. Hierdoor zijn onze klanten ‘ready to sell’ en ‘ready to execute’. Of dit nu via de winkel, het partnernetwerk of het fulfilment center is, wij ontwerpen, bouwen en leveren toonaangevende oplossingen die groei en winstgevendheid realiseren. Door sales aan de voorkant naadloos te verbinden met supply chain efficiëntie aan de achterkant, zorgen onze software, platformtechnologie en gedegen ervaring ervoor dat onze klanten ‘commerce ready’ zijn – zodat zij klaar zijn om de vruchten te plukken van de omnichannelmarkt. Meer informatie vindt u op: www.manh.nl en op www.manh.com/en-nl

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met het team van LEWIS:
E-mail: ManhattanBenelux@teamlewis.com
www.teamlewis.com

Voor meer informatie over Manhattan Associates kunt u contact opnemen met Martine Toussaint van Manhattan Associates:
E-mail: mtoussaint@manh.com
www.manh.nl
Laatste van Manhattan Associates
Drie goede voornemens van retailers voor 2017

Lessen die retailers kunnen halen uit Sinterklaas en Kerstmis

ID Logistics zet in op groei marktaandeel in nieuwe sectoren met Manhattan WMS
Verstreken tijd: 4 jaar en 37 dagen
Manhattan Asso.. contact

Logo Manhattan Associates

info@manh.com
  www.manh.nl
Manhattan Asso.. sociaal

Manhattan Asso.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise