www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 37 dagen geleden)
PR: LVTPR

Scribe Software voegt nieuwe Microsoft Dynamics NAV Connector toe aan iPaaS-marktplaats

Scribe Online Connector verbetert mogelijkheden voor integratie van front- en backoffice

Den Haag, 31 mei 2016 - Scribe Software, wereldwijd marktleider in data-integratie, introduceert een nieuwe Microsoft Dynamics NAV-connector voor Scribe Online, Scribe’s flexibele integratieplatform-as-a-service (iPaaS). Met de nieuwe connector creëren bedrijfsanalisten, consultants, softwareontwikkelaars en IT-professionals snel op maat gemaakte en rijke integraties voor de enterprise resource planning-oplossing (ERP) van Microsoft: Microsoft Dynamics NAV. Hierdoor hebben sales-, marketing- en serviceteams, financiële afdelingen en andere medewerkers de informatie die ze nodig hebben om kosten te verlagen, omzet te verhogen en klantenservice te verbeteren.

De nieuwe connector maakt het gemakkelijker om Microsoft Dynamics NAV te integreren met andere enterprise-systemen. Hierdoor kunnen grote ondernemingen, SaaS-leveranciers en system integrators beter gebruikmaken van informatie over financiën, bestellingen en andere ERP-gerelateerde zaken in al hun organisaties en binnen hun andere enterprise-applicaties. Met de Microsoft Dynamics NAV-connector zijn organisaties in staat real-time synchronisaties en workflows tussen NAV en andere clouddiensten of on-premise systemen te creëren, waaronder customer relationship managementsystemen (CRM), sales- en marketing-applicaties, datakwaliteitsdiensten, datawarehouses en legacy-databases. De connector is beschikbaar in de Scribe Online-marktplaats en ondersteunt integratie voor NAV 2015 en 2016, on-pemise en in de cloud.

Bob Zurek, CTO Connectivity van Scribe: “ERP-systemen zoals NAV bevatten essentiële informatie over klanten, maar deze data is vaak niet beschikbaar voor sales- en serviceteams die de informatie nodig hebben. Onze NAV-connector brengt al deze informatie direct naar de applicaties die die mensen dagelijks gebruiken. Onze cloud-gebaseerd iPaaS maakt het voor bedrijfsanalisten en andere niet-integratie-experts mogelijk om snel integraties te creëren die op maat zijn gemaakt voor hun specifieke applicatie-omgeving.”

De Microsoft Dynamics NAV-connector voor Scribe Online is gebouwd op het Open Data Protocol (OData), waarop Microsoft standaardiseert, wat een einde maakt aan de ‘Black Box’-benadering van oudere connectoren. Met de connector is OData te configureren vanuit NAV in het Web Services-menu, zodat Scribe Online-klanten en -partners in staat zijn:
  • Bedrijfsprocessen te verbeteren door klantdata van NAV intern beschikbaar te maken, zoals factuurgegevens, bestelstatus en kredietbeoordelingen, in applicaties die gebruikt worden door sales- en serviceteams;
  • Datakwaliteit en -consistentie verbeteren door klant- en salesdata real-time te synchroniseren tussen NAV en andere systemen;
  • Tweelaagse ERP-implementaties mogelijk te maken.
De connector biedt belangrijke mogelijkheden, waaronder:
  • de mogelijkheid om ieder type Dynamics NAV-invoer open te stellen voor CRUD-records (create, read, update & delete);
  • de mogelijkheid om aangepaste velden in Microsoft Dynamics NAV open te stellen waardoor ze toegankelijk worden voor de integratie;
  • de mogelijkheid om standaard en custom entity- en query-objecten open te stellen;
  • het ondersteunen van optimistic concurrency (OCC) met entity tags (Etags);
  • het ondersteunen van batchactiviteiten.

Scribe biedt een Dynamics NAV Connector StarterPak om het creëren van integraties voor gebruikers te versnellen. Dat gebeurt door IT-professionals te laten zien hoe ze moeten interacteren met NAV OData om volledige integratie-mappinglogica te creëren. Het StarterPak biedt basis mappinglogica voor CRM/NAV en algemene TEXT/NAV, en is als basis te gebruiken voor volledige maatwerkintegraties. Ga voor meer informatie over het StarterPak naar de website van Scribe.

Over Scribe Software
Scribe is een wereldwijd leverancier van oplossingen die data daar brengen waar het nodig is – ongeacht de IT-infrastructuur. De producten van Scribe helpen 12.000 klanten en 1.200 partners data te gebruiken – cloudgebaseerd, on-premise of een mix daarvan – om zo omzetten te vergroten, service te verlenen en sneller businessvalue te creëren. De oplossingen worden ondersteund door uitgebreide support en training. Hiermee verleent het bedrijf diensten aan klanten binnen een breed spectrum aan sectoren, waaronder financiële dienstverlening, life sciences, productie, en media- en entertainmentbedrijven.

Volg Scribe op Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Slideshare en Instagram.

Voor meer informatie:
Scribe Software
Maarten Westdorp
T: +31 (0)70 – 820 09 854
E: maarten.westdorp@scribesoft.com

LVTPR
Michael Ros / Metta van Straten
T: +31 (0)30 – 65 65 070
E: scribe@lvtpr.nl

Laatste van Scribe Software BV
Scribe breidt activiteiten in Europa uit met nieuw datacenter in Duitsland

Scribe Software introduceert nieuwe generatie Scribe Online iPaaS

Vier Benelux-bedrijven in de prijzen bij Scribe EMEA Partner Awards
Verstreken tijd: 4 jaar en 37 dagen

Logo LVTPR
Scribe Softwar.. contact

Logo Scribe Software BV

+31 (0) 70-8200322
  scribe@lvtpr.nl
  www.scribesoft.com
Scribe Softwar.. sociaal

Scribe Softwar.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise