Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (5 jaar en 63 dagen geleden)

Acer introduceert twee 2-in-1 notebooks: de Switch V 10 en Switch One 10

• Acer heeft vandaag twee 10 inch 2-in-1 notebooks voor studenten en prijsbewuste gezinnen geïntroduceerd: de Switch V 10 en de Switch One 10
  • Beide modellen zijn voorzien van Windows 10 en de nieuwste quad-core Intel Atom processoren voor eersteklas prestaties en productiviteit
  • De gemakkelijk op te laden Switch V 10 is beschikbaar met een verscheidenheid aan kleurrijke metalen covers, video-output met hoge resolutie en een USB type-C poort die zorgt voor een snelle gegevensoverdracht
  • De Switch One 10 is voorzien van een stijlvolle geborstelde metalen behuizing in Metallic Gray en biedt de flexibele 2-in-1 Windows 10 functionaliteit tegen een zeer aantrekkelijke prijs

TAIPEI, TAIWAN (30 mei 2016) - Acer heeft vandaag twee 10-inch 2-in-1 notebooks voor studenten en prijsbewuste gezinnen geïntroduceerd: de Acer Switch V 10 en de Switch One 10. De combinatie van een laptop en een tablet biedt het beste van beide werelden voor gebruikers die productiviteit en entertainment zoeken in één apparaat. De Switch V 10 en Switch One 10 komen als aanvulling op Acer's krachtige line-up van innovatieve 2-in-1 notebooks, die beschikbaar zijn in een breed scala aan configuraties om te voldoen aan de eisen van verschillende consumenten.

Een perfecte mix van vermogen en veelzijdigheid
Zowel de Acer Switch V 10 en Switch One 10 zijn voorzien van Windows 10 en de nieuwste quad-core Intel Atom processoren voor eersteklas prestaties en productiviteit. Deze 2-in-1 notebooks beschikken over een 10 inch multi-touch scherm met IPS-technologie voor een brede kijkhoek en levendige kleuren. Daarnaast zorgen Precision Touchpads voor een nauwkeurige, soepele en responsieve navigatie. Via Windows 10 Precision Touchpad worden aanraakbewegingen herkend. Met de Acer Snap Hinge™ magnetische scharnier (zonder vergrendeling) worden beide apparaten eenvoudig omgetoverd in vier verschillende gebruiksmodi, zodat deze aangepast kunnen worden aan de behoefte van het moment:
  1. Notebook: traditionele laptop voor efficiënt werken met toetsenbord en touchpad. Ideaal voor het doen van research, het opstellen van documenten of het uitvoeren van spreadsheetberekeningen.
  2. Pad: koppel het beeldscherm los van het toetsenbord en gebruik het apparaat als een stand-alone tablet met touchscreen. Perfect voor het kijken van tv-series of voor het spelen van games na een lange dag op school of op het werk.
  3. Tent: zet de tablet en het toetsenbord neer in de vorm van een tent om de 2-in-1 te gebruiken als presentatiescherm in kleine kantoorruimtes of om een recept te bekijken op een overvol aanrecht.
  4. Display: in deze gebruiksmodus wordt de tablet omgekeerd aan het toetsenbord gekoppeld. Ideaal om video’s of foto’s te bekijken.

Acer Switch V 10: budgetvriendelijke 2-in-1 met USB type-C
De Switch V 10 is verkrijgbaar in verschillende metalen covers met opvallende kleuren. Dankzij de snelle gegevensoverdracht, de video-output met hoge resolutie en het gemakkelijke opladen via de USB type-C poort is de Switch V 10 de perfecte keuze voor studenten en jonge professionals. Met een ingebouwde fingerprint reader kunnen gebruikers snel en gemakkelijk inloggen op de computer via Windows Hello, terwijl een dual-band MIMO 802.11ac draadloze verbinding drie keer snellere  prestaties levert1. De Switch V 10 is beschikbaar in configuraties met 32 en 64 GB opslag. Dit 2-in-1 model is licht en handig mee te nemen. Bovendien zorgt het toetsenborddock voor een comfortabele type-ervaring in de notebookmodus.

Acer Switch One 10: flexibele 2-in-1-functionaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs
De Switch One 10 is voorzien van een stijlvolle geborstelde metalen behuizing in donkergrijs en biedt de flexibele 2-in-1 Windows 10 functionaliteit tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Het  scherm van de Switch One 10 wordt moeiteloos als tablet losgekoppeld om bijvoorbeeld online programma’s te kijken of te gamen.

Prijzen en beschikbaarheid
De Switch V 10 is vanaf september verkrijgbaar in de Benelux in meerdere kleuren.
De Switch V One is vanaf juli verkrijgbaar in de Benelux in Metallic Gray vanaf € 249,-.

De exacte specificaties, prijzen en beschikbaarheid verschillen per regio. Voor informatie over beschikbaarheid, productspecificaties en prijzen in specifieke markten, kunt u contact opnemen met uw dichtstbijzijnde Acer-vestiging of leverancier via www.acer.com.

Gebaseerd op de IEEE 802.11ac ontwerpspecificaties. De werkelijke snelheid varieert op basis van het bereik, de verbindingssnelheid, de omgevingsomstandigheden, de grootte van het netwerk en andere factoren. Tot drie keer sneller verwijst naar de vergelijking tussen 802.11ac en 802.11n.

Over Acer
Acer, opgericht in 1976, is een hardware + software + services bedrijf dat zich heeft toegelegd op onderzoek, design, marketing, sales en support van innovatieve producten om het dagelijks leven van mensen te ondersteunen. Het productaanbod van Acer bestaat uit pc's, beeldschermen, projectoren, servers, tablets, smartphones en wearables. Daarnaast ontwikkelt Acer cloudoplossingen om dingen te koppelen in het Internet of Things. Acer viert in 2016 haar 40ste verjaardag en is een van 's werelds top 5 pc-bedrijven. Er werken wereldwijd 7.000 mensen en Acer is actief in meer dan 160 landen. Kijk voor meer informatie op www.acer.com.
Acer
Hans den Heijer
E-mail: hans.den.heijer@acer.com

Pride PR
Marloes de Ruiter
E-mail: acer@pridepr.nl

© 2016 Acer Inc. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acer-logo zijn geregistreerde handelsmerken van Acer Inc. Andere handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en/of servicemerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. Alle aanbiedingen kunnen zonder kennisgeving of verplichting worden gewijzigd en zijn mogelijk niet via alle verkoopkanalen beschikbaar. Vermelde prijzen zijn door de fabrikant vastgestelde adviesprijzen en kunnen per locatie verschillen. Waar van toepassing verkoopbelasting extra.
Laatste van Acer
Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Acer’s ConceptD Line for Creators Earns Good Design Awards

Acer introduceert een nieuwe serie krachtige Veriton K-werkstations
Verstreken tijd: 5 jaar en 63 dagen
Acer contact

Logo Acer

Acer sociaal

Acer tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle