www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 63 dagen geleden)

Software AG introduceert nieuwe webMethods DevOps Edition voor het automatiseren, versnellen en verbeteren van software delivery

Nieuwe editie voegt ‘Continuous Delivery’ toe aan Software AG’s Digital Business Platform

Den Haag, mei 2016 - Software AG (Frankfurt TecDAX: SOW) maakt de beschikbaarheid bekend van zijn nieuwe webMethods DevOps Edition voor continuous development, testen, integratie en continuous deployment (CI/CD), om uitval tot nul te reduceren. webMethods DevOps Edition helpt ontwikkelaarsapps meer ‘agile’ te ontwikkelen en in productie te nemen met een kortere doorlooptijd. IT operations krijgt zo een snellere mean time to recovery (MTTR) en kan nauwer samenwerken met de ontwikkelaars. Daarnaast biedt het ontwikkelaars de mogelijkheid om sneller nieuwe functionaliteit op te leveren en softwareproblemen op te lossen met hun collega’s van IT operations. Met webMethods DevOps werken beide groepen efficienter en effectiever aan hetzelfde doel, zonder tijdrovende change-procedures. Dit heeft een positieve uitwerking op het concurrentievoordeel van de ondernemingen die het toepassen en op het vermogen om sneller aan de behoeften van klanten partners te kunnen voldoen.

Wolfram Jost, chief technology officer, Software AG, geeft aan: “Ons Digital Business Platform is de snelste manier om nieuwe businessmodellen te implementeren. Een Agile manier van werken vereist dat ontwikkelaars snel de interfaces tussen de verschillende systemen kunnen wijzigen. webMethods DevOps Edition is gebouwd om ontwikkelaars en IT operations te voorzien van betere tools op het gebied van communicatie, samenwerken en integratie. Het faciliteert een Scrum/Agile aanpak met frequente iteraties. Hierdoor kunnen ondernemingen sneller nieuwe functionaliteit beschikbaar maken, een digital business operations omgeving faciliteren en uiteindelijk meer tijd besteden aan het toevoegen van meerwaarde aan hun apps in plaats van vast te zitten in een continue onderhouds- en bug-fix-modus.”

Highlights van de webMethods DevOps-editie zijn de ‘unplugged’ en geautomatiseerde testfunctionaliteit. webMethods stelt ontwikkelaars in staat om hun apps en nieuwe features te ontwikkelen en testen zonder met een netwerk of een server verbonden te zijn. Bovendien hebben zij toegang tot Eclipse/Designer op hun lokale systemen en zijn alle gerelateerde plug-ins altijd beschikbaar. Dit zorgt ervoor dat toevoegingen, wijzigingen en uitbreidingen in code kunnen worden getest en klaargemaakt om te uploaden zodra de ontwikkelaar weer online is, zonder tijdsverlies. Remote testing wordt mede mogelijk gemaakt door simulatie-functionaliteit.

Jost vervolgt: “Traditioneel gezien, creëerden ontwikkelaars monolithische applicaties voor hun klanten. Vandaag de dag dicteren best practices de inzet van kleine, wendbare ontwikkelteams die bestaan uit software-ontwikkelaars en IT Operations. De basis van het succes van DevOps zit in het opbreken van activiteiten in kleine, modulaire brokken. Voor ieder nieuw product dat een organisatie introduceert, kunnen DevOps-teams de applicatie modulair benaderen en hebben zij een duidelijk plan hoe bestaande monolitische producten op dezelfde manier op te breken. Met de release van de nieuwe apps en updates verbetert de klantervaring. Dit gebeurt in een tempo dat klanten en partners vragen en verwachten.”

Digitale transformatie vindt nu plaats en bedrijven en overheidsinstellingen moeten snel moeten anticiperen op het veranderende consumentengedrag en wensen van burgers. Daarnaast moeten zij hun aanbod en interne processen aanpassen. Dit vraagt om snellere ontwikkelingscycli voor IT-toepassingen en hierin speelt webMethods DevOps een cruciale rol.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Software AG
Software AG helpt bedrijven en overheidsinstellingen bij het innoveren en differentiëren in de digitale wereld. Software AG en haar partners digitaliseren, integreren en optimaliseren bestaande on-premise en cloud-applicaties efficiënt en effectief.

Het Digital Business Platform van Software AG is gebaseerd op open standaarden. De combinatie van procesmanagement, data- en applicatie-integratie, real-time analytics en enterprise architectuur management in één platform stelt klanten in staat de operationele efficiëntie te vergroten, hun systemen te moderniseren en bedrijfsprocessen te optimaliseren voor een betere besluitvorming.

Software AG bouwt voort op 45 jaar klantgerichte innovatie en is leider in veel innovatieve marktcategorieën volgens toonaangevende IT-analisten. Ruim 4.300 medewerkers zijn werkzaam bij Software AG in 70 landen. In 2015 bedroeg de omzet 873 miljoen euro.

Kijk voor meer informatie op www.softwareAG.com en www.softwareAGblog.nl

Voor meer informatie, neem contact op met:
LEWIS
E-mail:softwareagnl@teamlewis.com
Laatste van Software AG Nederland BV
Zes IoT trends voor het komende jaar

Software AG brengt webMethods Cloud: Container en Mobile-Backend-as-a-Service op de markt

Schuberg Philis kiest Software AG’s GRC-platform voor continuous assurance
Verstreken tijd: 5 jaar en 63 dagen
Software AG Ne.. contact

Logo Software AG Nederland BV

info@softwareag.nl
  www.softwareag.com/nl
Software AG Ne.. sociaal

Software AG Ne.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle