www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2486 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

AccountView 9.6: meer mogelijkheden, meer gebruiksgemak én meer koppelingen met Visma-services

Betrouwbare en bewezen bedrijfssoftware ideaal platform voor integreren online diensten

Amsterdam, 30 mei 2016Visma Software brengt vandaag AccountView 9.6 op de markt, een vernieuwde versie van zijn populaire bedrijfssoftware. AccountView 9.6 laat zich met de nieuwe AccountView Online Connector onder meer gemakkelijker met online Visma-diensten koppelen. Bovendien is het mogelijk om met meer Visma-services, zoals Visma.net AutoInvoice, Visma.net Approval, Visma Financial Overview en Visma eAccounting, de koppeling te maken. De volledig vernieuwde AccountView Contact app is gratis beschikbaar voor gebruikers en heeft vele extra mogelijkheden. Ook de e-mailfunctionaliteit is sterk uitgebreid.

Open oplossing
’AccountView is altijd al een open oplossing geweest die zich gemakkelijk laat combineren met andere applicaties. Die ontwikkeling zetten we door in AccountView 9.6: de software biedt organisaties een betrouwbaar en bewezen platform waarbinnen ze eenvoudig gebruiksvriendelijke en efficiënte Visma-services kunnen integreren om hun bedrijfsprocessen verder te stroomlijnen. We bieden ze daarbij de keuze uit steeds meer van onze online-diensten’, zegt Richard Scheper, commercieel directeur small and medium enterprises (sme) bij Visma.

Een aantal nieuwe mogelijkheden belicht

· AccountView Online Connector
Met de module AccountView Online Connector biedt AccountView 9.6 een wizard voor het eenvoudig activeren en koppelen van online Visma-diensten.

· Visma.net AutoInvoice
De koppeling met het online serviceplatform Visma.net AutoInvoice stelt AccountView-gebruikers in staat om een nieuwe efficiencyslag te maken in hun facturatieproces: zowel het verzenden als het ontvangen van facturen wordt volledig automatisch verwerkt. Tot 1 september biedt Visma zijn klanten de mogelijkheid om deze nieuwe functionaliteit gratis uit te proberen. Daarmee zijn ze ook voorbereid op wat er komen gaat: de overheid zal elektronisch factureren steeds verder stimuleren en promoten.

· Visma.net Approval
Met Visma.net Approval is het mogelijk om documenten eenvoudig door gebruikers te laten goedkeuren op basis van een workflow. De integratie met AccountView is bedoeld voor het laten goedkeuren van inkoopfacturen die in AccountView zijn aangemaakt of aan AccountView worden aangeleverd. Naast een website biedt Visma.net Approval ook een app waarmee gebruikers documenten kunnen beoordelen en goed- of afkeuren. Door Visma.net Approval te combineren met Visma.net AutoInvoice zijn bedrijven in staat hun hele facturatie- en goedkeuringsproces online te automatiseren. Accountants kunnen Visma.net Approval inzetten voor de samenwerking met hun cliënten.

· Visma Financial Overview
Visma Financial Overview is een interactief online dashboard met rapportagemogelijkheden. Hiermee kunnen accountants gecontroleerde informatie direct online beschikbaar maken en de samenwerking met hun cliënten vereenvoudigen.

· Visma eAccounting

Visma eAccounting is een online boekhoudoplossing en app die eind vorig jaar door Visma werd uitgebracht. Door deze oplossing te integreren in AccountView kunnen accountants in AccountView blijven werken, terwijl hun klanten gebruikmaken van Visma eAccounting.

· AccountView Contact app
De app AccountView Contact heeft een complete metamorfose ondergaan en is door de uitbreiding van functies voor nog meer medewerkers interessant om te gebruiken. De Contact app is gratis voor AccountView-gebruikers en bevat een interactief dashboard. Gebruikers kunnen relatiegegevens inzien, bewerken en toevoegen. Ook kunnen openstaande posten en bijbehorende facturen ingezien worden en kunnen de lopende offertes geraadpleegd worden.

· E-mail-functionaliteit
AccountView 9.6 biedt meer e-mailfunctionaliteit. Zo zijn de e-mailinstellingen per proces en per gebruiker in te stellen en zijn de mogelijkheden voor het werken met bijlagen uitgebreid. Daarnaast is de ondersteuning van SMTP sterk verbeterd.

Beschikbaarheid en details
AccountView 9.6 is per direct beschikbaar. Meer details over de uitbreidingen zijn hier te vinden.

Neem voor meer informatie contact op met:

Visma Software
Anita Loman
Tel: +31 (0)20 - 355 29 99
anita.loman@visma.com

The Communication Force

Nanda Bechtholt
Tel: +31 (0)23 - 56 56 850
nandab@communicationforce.com

Over Visma Software

Visma Software biedt bedrijven complete cloudoplossingen voor boekhouding, groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, crm, hrm en salarisverwerking. Al meer dan 30.000 organisaties in het mkb, de grootzakelijke en semipublieke sector werken met onze software. Ons portfolio bevat onder meer AccountView, Visma.net, Visma eAccounting, Visma Severa, Visma Teleboekhouden en Mamut One.

Visma Software BV is een dochteronderneming van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behorend tot de top-10 van Europese businesssoftwarehuizen. Kernactiviteiten zijn het automatiseren, integreren en outsourcen van bedrijfsprocessen.

Bekende namen in het klantenbestand van Visma Software zijn onder andere: Formido, Wehkamp, Koningszuivel, TUI Nederland, Xenos, IHC, Paradiso, SER, Madurodam, KLM Catering, CBF, Woningstichting Portaal, Stichting Soa Aids, IJsselmeervogels, Nederlandse Sportalliantie, Zorggroep Pantein, Baker Tilly Berk Accountants en ABAB Accountants. Kijk voor meer informatie op www.vismasoftware.nl.
Laatste van Visma
Visma start #bettertogether voor bewustwording rondom e-facturatie

John Reynders start als Country Director Netherlands bij Visma

Visma Software lanceert Visma.net Project Accounting

Logo Marcommit
Visma contact

Logo Visma

info@vismasoftware.nl
  www.visma.nl
Visma sociaal

Visma tweets

Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Ictivity

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau