www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Herken zakelijke websitebezoekers#INFLUX PR

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 142 dagen geleden)
PR: Marcommit

AccountView 9.6: meer mogelijkheden, meer gebruiksgemak én meer koppelingen met Visma-services

Betrouwbare en bewezen bedrijfssoftware ideaal platform voor integreren online diensten

Amsterdam, 30 mei 2016Visma Software brengt vandaag AccountView 9.6 op de markt, een vernieuwde versie van zijn populaire bedrijfssoftware. AccountView 9.6 laat zich met de nieuwe AccountView Online Connector onder meer gemakkelijker met online Visma-diensten koppelen. Bovendien is het mogelijk om met meer Visma-services, zoals Visma.net AutoInvoice, Visma.net Approval, Visma Financial Overview en Visma eAccounting, de koppeling te maken. De volledig vernieuwde AccountView Contact app is gratis beschikbaar voor gebruikers en heeft vele extra mogelijkheden. Ook de e-mailfunctionaliteit is sterk uitgebreid.

Open oplossing
’AccountView is altijd al een open oplossing geweest die zich gemakkelijk laat combineren met andere applicaties. Die ontwikkeling zetten we door in AccountView 9.6: de software biedt organisaties een betrouwbaar en bewezen platform waarbinnen ze eenvoudig gebruiksvriendelijke en efficiënte Visma-services kunnen integreren om hun bedrijfsprocessen verder te stroomlijnen. We bieden ze daarbij de keuze uit steeds meer van onze online-diensten’, zegt Richard Scheper, commercieel directeur small and medium enterprises (sme) bij Visma.

Een aantal nieuwe mogelijkheden belicht

· AccountView Online Connector
Met de module AccountView Online Connector biedt AccountView 9.6 een wizard voor het eenvoudig activeren en koppelen van online Visma-diensten.

· Visma.net AutoInvoice
De koppeling met het online serviceplatform Visma.net AutoInvoice stelt AccountView-gebruikers in staat om een nieuwe efficiencyslag te maken in hun facturatieproces: zowel het verzenden als het ontvangen van facturen wordt volledig automatisch verwerkt. Tot 1 september biedt Visma zijn klanten de mogelijkheid om deze nieuwe functionaliteit gratis uit te proberen. Daarmee zijn ze ook voorbereid op wat er komen gaat: de overheid zal elektronisch factureren steeds verder stimuleren en promoten.

· Visma.net Approval
Met Visma.net Approval is het mogelijk om documenten eenvoudig door gebruikers te laten goedkeuren op basis van een workflow. De integratie met AccountView is bedoeld voor het laten goedkeuren van inkoopfacturen die in AccountView zijn aangemaakt of aan AccountView worden aangeleverd. Naast een website biedt Visma.net Approval ook een app waarmee gebruikers documenten kunnen beoordelen en goed- of afkeuren. Door Visma.net Approval te combineren met Visma.net AutoInvoice zijn bedrijven in staat hun hele facturatie- en goedkeuringsproces online te automatiseren. Accountants kunnen Visma.net Approval inzetten voor de samenwerking met hun cliënten.

· Visma Financial Overview
Visma Financial Overview is een interactief online dashboard met rapportagemogelijkheden. Hiermee kunnen accountants gecontroleerde informatie direct online beschikbaar maken en de samenwerking met hun cliënten vereenvoudigen.

· Visma eAccounting

Visma eAccounting is een online boekhoudoplossing en app die eind vorig jaar door Visma werd uitgebracht. Door deze oplossing te integreren in AccountView kunnen accountants in AccountView blijven werken, terwijl hun klanten gebruikmaken van Visma eAccounting.

· AccountView Contact app
De app AccountView Contact heeft een complete metamorfose ondergaan en is door de uitbreiding van functies voor nog meer medewerkers interessant om te gebruiken. De Contact app is gratis voor AccountView-gebruikers en bevat een interactief dashboard. Gebruikers kunnen relatiegegevens inzien, bewerken en toevoegen. Ook kunnen openstaande posten en bijbehorende facturen ingezien worden en kunnen de lopende offertes geraadpleegd worden.

· E-mail-functionaliteit
AccountView 9.6 biedt meer e-mailfunctionaliteit. Zo zijn de e-mailinstellingen per proces en per gebruiker in te stellen en zijn de mogelijkheden voor het werken met bijlagen uitgebreid. Daarnaast is de ondersteuning van SMTP sterk verbeterd.

Beschikbaarheid en details
AccountView 9.6 is per direct beschikbaar. Meer details over de uitbreidingen zijn hier te vinden.

Neem voor meer informatie contact op met:

Visma Software
Anita Loman
Tel: +31 (0)20 - 355 29 99
anita.loman@visma.com

The Communication Force

Nanda Bechtholt
Tel: +31 (0)23 - 56 56 850
nandab@communicationforce.com

Over Visma Software

Visma Software biedt bedrijven complete cloudoplossingen voor boekhouding, groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, crm, hrm en salarisverwerking. Al meer dan 30.000 organisaties in het mkb, de grootzakelijke en semipublieke sector werken met onze software. Ons portfolio bevat onder meer AccountView, Visma.net, Visma eAccounting, Visma Severa, Visma Teleboekhouden en Mamut One.

Visma Software BV is een dochteronderneming van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behorend tot de top-10 van Europese businesssoftwarehuizen. Kernactiviteiten zijn het automatiseren, integreren en outsourcen van bedrijfsprocessen.

Bekende namen in het klantenbestand van Visma Software zijn onder andere: Formido, Wehkamp, Koningszuivel, TUI Nederland, Xenos, IHC, Paradiso, SER, Madurodam, KLM Catering, CBF, Woningstichting Portaal, Stichting Soa Aids, IJsselmeervogels, Nederlandse Sportalliantie, Zorggroep Pantein, Baker Tilly Berk Accountants en ABAB Accountants. Kijk voor meer informatie op www.vismasoftware.nl.
Laatste van Visma
Mkb verspilt tijd en geld met omslachtige facturatie

Visma start #bettertogether voor bewustwording rondom e-facturatie

John Reynders start als Country Director Netherlands bij Visma
BT lanceert Eagle-i, een nieuw transformationeel beveiligingsplatform dat cyberaanvallen voorspelt en voorkomt

Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage
Verstreken tijd: 5 jaar en 142 dagen

Logo Marcommit
Visma contact

Logo Visma

info@vismasoftware.nl
  www.visma.nl
Visma sociaal

Visma tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix