www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (5 jaar en 63 dagen geleden)
PR: LVTPR

Dimension Data bekroond met vier EMC Awards 2015, waaronder Global Alliances Partner of the Year

Investeringen in cloud- en next-generation datacenter maakt Dimension Data koploper in hybride IT met EMC

Barneveld, 30 mei 2016 Dimension Data – de wereldwijde leverancier van ICT-diensten en -oplossingen – mocht de 2015 EMC Global Alliances Partner of the Year-award in ontvangst nemen van EMC Corporation. Daarnaast ontving de regio Azië-Pacific en Japan de EMC-awards voor VNX Partner of the Year en voor Cloud Services Growth Partner of the Year. Dimension Data Australië won de Converged Infrastructure Partner of the Year-award. De awards werden uitgereikt tijdens de EMC® World Global Partner Summit 2016.

Steve Joubert, Group Executive van de Data Centre Business Unit van Dimension Data: “Het winnen van vier EMC-awards, waaronder die voor Global Alliances Partner of the Year, is een belangrijke bevestiging voor Dimension Data. Het toont de continue, consistente synergiën van de afgelopen acht jaar tussen Dimension Data en EMC.”

Jay Snyder, Senior Vice President, Global Alliances van EMC Corporation: “De cijfers over de bijdrage van Dimension Data spreken voor zich. Dimension Data laat continu zien dat ze een uitstekende partner zijn voor EMC, en heeft deze vier awards dan ook echt verdiend. Het bedrijf levert de krachtige resultaten die we van onze partners verwachten.”

In september 2015 kondigden Dimension Data en EMC gezamenlijk de Catalyst Alliance aan: een strategisch marktontwikkelingsinitiatief voor het versnellen van het in gebruik nemen van de hybride cloud als platform voor transformatie voor middelgrote bedrijven. Met de Catalyst Alliance hebben beide organisaties investeringen gedaan voor het ontwikkelen en gezamenlijk op de markt brengen en verkopen van oplossingen waarmee klanten waarde kunnen halen uit bedrijfsstrategieën die gebaseerd zijn op de hybride cloud. Ook zijn klanten hiermee in staat nieuwe technologieën in gebruik te nemen en risico’s te beperken. Door EMC’s toonaangevende positie in technologie te combineren met Dimension Data’s uitgebreide dienstenportfolio en wereldwijde bereik, kunnen klanten groei versnellen, waarde creëren voor hun klanten en financieel rendement behalen voor hun aandeelhouders.

Over Dimension Data
Dimension Data maakt gebruik van de transformerende kracht van technologie om organisaties te helpen grootse dingen te bereiken in dit digitale tijdperk. Als lid van de NTT Group richt het bedrijf zich op digitale infrastructuur, de hybride cloud, de werkplek van de toekomst, cybersecurity en het netwerk als het platform. Met een omzet van 7,5 miljard dollar en kantoren in 58 landen levert Dimension Data diensten waar zijn klanten zich ook bevinden, in elk stadium van hun technology journey. Accelerate your ambition. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Verstreken tijd: 5 jaar en 63 dagen

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle