www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!

30% edu korting op Barracuda security producten voor onderwijsinstellingen

Met Barracuda goed voorbereid het nieuwe schooljaar in!

De zomermaanden komen er weer aan. Wanneer de scholen hun deuren sluiten voor de zomervakantie begint de drukke periode voor het ICT beheer. Het valt door krimpende schoolbudgetten soms niet mee om aanpassingen binnen de IT omgeving te realiseren.

BlackIP geeft u nu de gelegenheid te profiteren van 30% korting op geselecteerde Barracuda Networks producten. De oplossingen leveren een snel rendement op de investering en zijn voorzien van geavanceerde functies. Beheerders van schoolnetwerken worden vandaag de dag geconfronteerd met complexe uitdagingen. De producten van Barracuda Networks bieden een eenvoudige en makkelijke oplossing voor deze complexe uitdagingen.

Vanaf heden gelden op de volgende producten 30% kortingen:

Barracuda Email Security Gateway: Grote organisaties, zoals scholen, hebben meer nodig dan alleen een beveiligingsoplossing tegen spam en malware. Zij hebben behoefte aan een uitgebreid email management oplossing die transparante policy management, real time inzicht in de email activiteit en de mogelijkheid om grote hoeveelheden en grote bestanden te verwerken, combineert.

Barracuda Next Generation Firewall: Voor onderwijsinstellingen is een gecontroleerde netwerkomgeving van groot belang. Prioriteit is dat de toegang tot het netwerk veilig is en bedreigingen van buitenaf tot een minimum beperkt worden. De Barracuda NG Firewalls zorgen ervoor dat verkeer van alle applicaties op het netwerk gemonitord kunnen worden. Daarnaast kunnen de scholen gemakkelijk en snel rapporten inzien over het aantal gebruikers en hun gebruik.

Barracuda Web Security Gateway: Het internet is tegenwoordig onlosmakelijk verbonden met een leslokaal van de 21ste eeuw. Veilig en verantwoord internet is daarom een prioriteit. Met de Barracuda Webfilter kunnen scholen genieten van alle voordelen die een internet verbinding met zich mee brengt, zonder dat dat ze zich zorgen hoeven te maken over de risico’s.

Barracuda Essentials voor Office365: Barracuda Essentials is een set van cloud beveiligingsdiensten, die ontworpen is om organisaties te helpen de beveiliging en data protectie in Office365 uit te breiden. Barracuda Essentials biedt ICT beheerders meer overzicht en grip op alle informatie binnen hun organisaties. De oplossing omvat een gebruiksvriendelijke reeks van cloud security diensten die essentiële, meervoudig gelaagde beveiliging combineert met archivering mogelijkheden en back-upfunctionaliteit.

De actie is geldig tot eind september 2016.

Voor meer informatie over deze actie klik hier en neem contact op met een van onze accountmanagers.