www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 51 dagen geleden)
PR: KINXX PR

Minkels lanceert mini datacenter MatrixCube in Nederland

Veghel, Nederland, 25 mei 2016 – Na de succesvolle lancering van de MatrixCube in België afgelopen jaar, zal Minkels deze mini datacenter oplossing nu ook gaan aanbieden in Nederland. Na Nederland zullen landen als Zwitserland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en wereldwijde exportregio’s volgen. De officiële lancering van de MatrixCube in Nederland wordt door Minkels ondersteund met een presentatie op de uitgestelde Infosecurity beurs, die op 15 en 16 juni 2016 alsnog in Brussel gehouden zal worden.

Met de lancering van de MatrixCube komt Minkels tegemoet aan wensen van MKB-bedrijven die nog niet toe zijn aan het outsourcen van hun IT-infrastructuur en de voorkeur geven aan het behouden van de IT-infrastructuur binnen de eigen organisatiemuren. De MatrixCube is door Minkels - en moederbedrijf Legrand - tevens ontwikkeld voor enterprises met hybride IT infrastructuren. Deze kant-en-klare, voorspelbare en eenvoudig te installeren mini datacenter oplossing wordt nu officieel op de Nederlandse markt geïntroduceerd.

“De nieuwe geïntegreerde totaaloplossing sluit aan bij de wens van midden- en kleinbedrijven om de IT-infrastructuur te behouden binnen de eigen organisatiemuren”, aldus Vincent Liebe, Marketing Manager van Minkels. “De MatrixCube is ook geschikt voor bedrijven die hybride IT-infrastructuren deels binnen de eigen kantoormuren willen onderbrengen, of deels in bijvoorbeeld de cloud. We gaan de MatrixCube allereerst op de Nederlandse markt introduceren, waarna andere landen zullen volgen waar Minkels gevestigd is; onder meer Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Afhankelijk van de klantvraag introduceren we de MatrixCube daarna wereldwijd.”

Minkels presenteert de MatrixCube onder meer op 15 en 16 juni 2016 tijdens de Infosecurity beurs in Brussel (stand 03.A047), die oorspronkelijk in maart gehouden zou worden maar werd uitgesteld naar deze nieuwe datum.

Over de MatrixCube
De MatrixCube is een voorgeconfigureerde, kant-en-klare IT-infrastructuuroplossing specifiek voor het midden- en kleinbedrijf en bedoeld om de IT-manager volledig te ontzorgen. De Minkels MatrixCube is een eenvoudig te installeren en redundante - N of N+1 of 2N – datacenter oplossing met racks, koeling, Uninterruptible Power Supply (UPS), Power Distribution Units (PDU’s), kabelbeheer en monitoring. Dankzij de modulaire functies is de MatrixCube ook eenvoudig uit te breiden. De maatregelen voor luchtstroomoptimalisatie zorgen voor energie-efficiëntie, wat weer leidt tot aanzienlijke OPEX-besparingen.

Over Minkels
Minkels is een kennisgedreven producent en wereldwijd leverancier van kwalitatief hoogwaardige totaaloplossingen voor datacenter infrastructuur. De producten vallen op dankzij innovatie en flexibiliteit. Klanten zijn altijd verzekerd van de nieuwste datacentertechnologieën; modulaire oplossingen die beantwoorden aan klantspecifieke en evoluerende businessbehoeften.

Het merk Minkels maakt onderdeel uit van het merkenportfolio van Legrand, een beursgenoteerde organisatie (Euronext Paris: LR). Met een solide groei en een lange traditie in de ontwikkeling en productie van oplossingen voor datacenter- en serverruimtes, weet Minkels klanten duurzaam aan zich te binden. Van commerciële datacenters en MKB tot corporate ondernemingen en overheidsorganisaties.

Meer informatie over Minkels: www.minkels.com

Voor meer informatie voor de pers:

Minkels
Vincent Liebe, Marketing Manager
Vincent.liebe@minkels.com
T +31 (0)413 31 11 87

KINXX PR
Koen Stegeman
koen@kinxx.nl
Laatste van Minkels
Minkels en datacenteroperators ontwikkelen samen gloednieuw kastenplatform 'Nexpand'

Minkels lanceert whitepaper 10 over het gebruik van de EN 50600 om een energie-efficiënt datacenter te ontwerpen

MainOne en Minkels kondigen uitbreiding van West Afrika’s grootste Tier III+ datacenter (MDXi) aan
Verstreken tijd: 4 jaar en 51 dagen

Logo KINXX PR
Minkels contact

Logo Minkels

info@minkels.com
  www.minkels.com
Minkels sociaal

Minkels tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dell Boomi
Logo Rubix
Logo OutSystems