www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 121 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Pyramid Analytics realiseert naadloze workflow-integratie tussen BI Office en Microsoft Power BI

Nieuwe ‘Publish to Pyramid Server’-functionaliteit biedt krachtige on-premise data discovery en deelmogelijkheden voor organisaties die data-driven willen worden

Amsterdam, 25 mei 2016 – Pyramid Analytics, leverancier van een enterprise business intelligence platform, heeft samen met Microsoft de productiviteitsmogelijkheden van de Power BI Desktop verenigd met zijn analytics-platform, BI Office. Met de nieuwe ‘Publish to Pyramid Server’-functionaliteit kunnen gebruikers hun rapporten en visualisaties naar een centrale repository publiceren. Zo kunnen ze data uit verschillende omgevingen op een enkele locatie samenbrengen, met geïntegreerde security en governance, allemaal vanuit een web-based, on-premise of private cloud platform.

“Met BI Office van Pyramid Analytics kunnen organisaties hun Microsoft BI-investeringen maximaliseren, zonder zich zorgen te hoeven maken over security. De oplossing verbetert het beheer en biedt daarnaast een rijkere analytics-ervaring. De nieuwe functionaliteit die samen met de Power BI Desktop wordt geboden, zorgt ervoor dat Power BI-gebruikers hun content, rapporten en datamodellen on-premise of in private clouds kunnen houden, maar die content veilig naar BI Office kunnen publiceren. Dit maakt een betere samenwerking mogelijk met behulp van de rijke mogelijkheden die BI Office daarvoor biedt,” zegt Avi Perez, CTO van Pyramid Analytics. “Dit levert grote voordelen op voor bedrijven die hun investeringen in Power BI beter willen benutten door een ??geïntegreerde analyse-workflow te creëren, die ze in staat stelt om beter te concurreren en een data-driven organisatie te worden.”

“Pyramid Analytics levert technologie die Microsoft SQL Server Analysis Services aanvult en alle mogelijkheden van de Microsoft BI-stack gebruikt,” zegt Amir Netz, Technical Fellow van Microsoft. “Pyramid Analytics heeft een bewezen staat van dienst in de samenwerking met Microsoft om analytics-oplossingen te leveren die tegemoet komen aan de behoeften van onze gezamenlijke klanten.”

Bedrijven van elke omvang zullen een grote meerwaarde ervaren van collaboratieve op data gebaseerde besluitvorming. Dit wordt mogelijk gemaakt door de volgende voordelen van BI Office:
  • Biedt altijd en overal inzicht. Mobiliteit is een centraal onderdeel van de strategie van Pyramid Analytics en ingebouwd in de BI-Office architectuur. Dit geeft gebruikers een naadloze, mobiele weergave van non-public cloud-content.

• Ontsluit gegevens en inzichten die zijn opgesloten in individuele desktops. Gebruikers kunnen het rijke BI Office platform gebruiken voor self-service analytics in een gedeelde en veilige omgeving, waar ze meerdere databronnen kunnen combineren, gebruikmakend van consistente business-logica.

• Integreert met SQL Server Reporting Services (SSRS) en andere zakelijke content. BI Office biedt een enkele analytics-omgeving waarin gebruikers views en panelen van meerdere locaties kunnen integreren, inclusief in-memory of cube-bronnen, rapportage-tools van derden zoals SSRS, en web-gebaseerde content.

• Verbreed gebruikersadoptie van de Microsoft Power BI Desktop. Biedt een mechanisme om door eindgebruikers gegenereerde content in de Power BI Desktop zichtbaar te maken.

• Integreert meerdere bronnen in gecentraliseerde dashboards. Biedt een enkele analytics-omgeving waar gebruikers content uit verschillende bronnen kunnen integreren, universele interacties kunnen gebruiken, en de context on the fly kunnen veranderen.

• Vergroot de waarde van SQL Server. Bevestigt de positie van Microsoft SQL Server als de belangrijkste enterprise analytics-engine als deze wordt gekoppeld met BI Office, een best-in-class BI front-end.

• Biedt een enterprise beheeromgeving. BI Office biedt een intuïtieve, lokale beheeromgeving om content gegenereerd met de Power BI Desktop, evenals content die is gemaakt in BI-Office, te publiceren en delen.

• Creëert een geïntegreerde end-to-end analytics-workflow. Levert complete end-to-end business intelligence, die de adoptie door eindgebruikers verbreed, zonder in te leveren op IT-governance of administratieve controle.

• Maakt delen en samenwerken mogelijk. Biedt een platform voor gebruikers om content die gegenereerd is met de Power BI Desktop te delen, inclusief mogelijkheden voor het aanbevelen van content en getrapte conversaties.

Meer informatie over Publish to Pyramid Server is te vinden op de volgende locatie: http://www.pyramidanalytics.com/powerbiandpyramid.

Over Pyramid Analytics en BI Office
Pyramid Analytics is een wereldwijde business intelligence leider die een analytics-platform levert dat bedrijven helpt te transformeren naar een data-gedreven organisatie. BI Office is het vlaggenschip web-gebaseerde platform van het bedrijf, dat best-in-class analytische functionaliteit biedt voor organisaties met behulp van Microsoft SQL Server, zowel on-premise als in de cloud. Door de combinatie van eenvoud en flexibiliteit die het bedrijfsleven en IT-gebruikers willen, samen met enterprise-class security en governance, die organisaties nodig hebben, breidt BI Office de waarde van BI uit en vergroot de adoptie met governed samenwerking en het delen van dashboards, rapporten en geavanceerde analyses over departementale en bedrijfsgrenzen voor alle soorten gebruikers en op elk apparaat. Recente rapporten van belangrijkste analisten, waaronder BARC en Dresner, laten consistent een snelle vooruitgang zien van Pyramid Analytics op het gebied van klanttevredenheid, technische bekwaamheid, en de concurrentiepositie. De teams van Pyramid Analytics zijn gevestigd in operationele centra in de VS, het Verenigd Koninkrijk en EMEA. Voor meer informatie, bezoek onze BI Office microsite en PyramidAnalytics.com, volg ons op Twitter via @PyramidEU, en maak contact met ons op LinkedIn.

Meer informatie voor de pers

Pyramid Analytics
Danna Drion
Marketing Director EMEA
Danna.Drion@pyramidanalytics.com
0031 (0)6 1156 1406

Lubbers De Jong
Onno Louwen
onno@lubbersdejong.nl
0031 (0)20 205 04 29

Dit bericht een aanvullend beeldmateriaal kunt u ook online vinden.

Laatste van Pyramid Analytics
Pyramid Analytics introduceert Pyramid 2018: The Analytics OS

Pyramid Analytics finalist SIIA CODiE Award voor Best Business Intelligence Tools & Platform

Pyramid Analytics scoort hoog in Dresner Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study 2017
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 5 jaar en 121 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials